abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32549805
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:28 schreef Xennia het volgende:
Hebben jullie het tijdens die werkbespreking ook nog over het werk gehad?
Ja, daarna.
Nadat zij haar Burberry-agenda had getrokken, bedoel ik. Gisteravond heb ik gewerkt, en nu, as we speak, zit ik ook bij haar.
Het probleem is dat Ute, de Duitse au pair, weer allerlei vlekken in haar gezicht heeft, en misschien niet alleen in haar gezicht, maar laten we ons daar niet in verdiepen, en dat Madame dus 'ondersteuning' nodig heeft.

(Ute ligt boven in bed. Ik pas dus ook een beetje op de au pair. )
pi_32549944
quote:
Op donderdag 24 november 2005 04:43 schreef cioran63 het volgende:
En ken jij Robert Loesberg (Robert Antonius Geevers), de schrijver?

ook leuk.
Nee, die ken ik niet. Wat een tragisch verhaal. Van zijn vriendin, met wie hij zou gaan trouwen, en dat ze toen doodging. Ik zou er ook van in een schrijverscrisis schieten. Wel een interessante kop, trouwens, die mijnheer Loesberg. Toen hij nog leefde. En toen hij nog wat jonger was.

Treurig, treurig...
pi_32550177
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Gajus het volgende:
de genen van jouw vader zijn niet onopgemerkt gebleven
Haha, ik vraag me opeens af wat hij er zelf van zou vinden.

Maar hij weet het niet, hè.

En dat laat ik lekker zo.
pi_32557098
lama
pi_32557125
edit
pi_32557131
eigenlijk onzin wat ik schreef.
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:47:21 #232
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_32557451
Een ding; wie is die Karl Wiegand nu toch?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:50:39 #233
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_32557465
Trouwens; ik zou erg graag een tekening van je aan de muur hebbe, wat kost die grap?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_32562513
INTERMEZZO

Vanochtend had ik met mijn vriendin J. afgesproken om te gaan spinnen. Na afloop wilde zij nog even in het stoombad. En daar, in de mist, zat Thijs. Met een meisje. Niet het poëziemeisje, een ander meisje met lang bruin haar, meer valt er niet te vertellen over iemand die je in het stoombad ontmoet.
Ik overwoog de cabine weer te verlaten, maar dat durfde ik niet. J. was al naast het meisje gaan zitten. Ik nam plaats naast Thijs, niet te dichtbij.

Thijs zei: "Zo..."
Een interessante opening.
"Zo," reageerde ik, en toen nog maar eens: "zo." (Ik zei nog net niet: 'Daar zitten we dan.')
God, ik voelde me naakt. Ik was ook naakt, om precies te zijn waren we alle vier naakt, maar oog in oog met je ex-vriendje voelt naaktheid opeens heel onbeschut aan. We concentreerden ons alle vier op onze ademhaling, want dat doe je in het stoombad, en het bleef een hele tijd stil.
"Hoe is het met je?" vroeg ik toen maar.
"Perfect," klonk het naast me. "Beter dan ooit."
"Mooi."
"Ja. Heel mooi."
Dit werd geen succes, dat was duidelijk. Met de moed der wanhoop informeerde ik: "Hebben jullie gesquashed?", een overbodige vraag, want Thijs reserveert al jaren een squashbaan op vrijdagochtend, en toen er geen antwoord kwam: "Was het lekker?"
"Heerlijk," zei hij kortaf. "Ga je mee, Jessica?"

Het was al uit.
De dag na de crematie zei Thijs: "Dit heeft geen zin meer. Ik vind de timing beroerd, maar dat is toch echt jouw schuld, Nadine. Ik weet niet waar jij mee bezig bent. Dat weet je zélf niet eens, jij bent totaal de weg kwijt, en ik hoef het ook niet meer te weten."
Klare taal. Hij heeft gelijk, natuurlijk.
Ik moet het 'accepteren', zegt J. Ik mag niet jaloers zijn, volgens J. is jaloezie een negatieve emotie en moet ik 'dicht bij mezelf blijven'. Zij vindt het de hoogste tijd dat ik bij haar in bloesemtherapie ga.
Mijn hoofd staat niet naar bloesemtherapie.
pi_32562853

Wat een lul, dat hij niet eens vroeg het met jou ging...
Koude knar is het...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_32575112
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Oblivion het volgende:

Wat een lul, dat hij niet eens vroeg het met jou ging...
Ik vind hem ook een lul.

Niet omdat hij niet naar mij vroeg, want dat heeft hij de afgelopen weken bijna elke dag gedaan (door de telefoon). Maar nu was hij in gezelschap. En dát had hij me door de telefoon natuurlijk niet verteld. Dat hij een nieuwe squashvriendin heeft opgeduikeld. En dat hij met die nieuwe squashvriendin in het Turkse stoombad zit. En dat het dus níet de bedoeling is dat ik op vrijdagochtend ook op de sportschool verschijn, laat stáán dat ik er eens gezellig bij kom zitten, als hij met zijn vriendin in het Turkse stoombad zit.

Mijn vriendin J. zegt: "Je moet het loslaten. Loslaten is heel belangrijk. Wanneer kom je in bloesemtherapie?"

Het spijt me voor J., maar ik geloof niet in bloesemtherapie. Dat heb ik haar ook gezegd. Maar zij antwoordde: "Jij bent gewoon boos. Op Thijs, op mij, op de hele wereld. Jij hebt heel veel woede in je, weet je dat?"
J. is wat ouder dan ik. Acht jaar, om precies te zijn. Ze is al getrouwd. Ze heeft twee kinderen en het mooiste rode haar dat je ooit gezien hebt. Herfsthaar. Over haar man wordt in de kleedkamer van de sportschool gezegd dat hij een 'ongelikte beer' is, en toen ik hem een keer ontmoette, dacht ik bij mezelf: 'Ja, een ongelikte beer, dat dekt de lading wel zo'n beetje,' en zodoende is J. zich gaan verdiepen in de bloesemtherapie.

Voor alles is een verklaring.
Waarom verdiept iemand zich in bloesemtherapie?
En waarom staat iemand anders al de hele dag op het punt om het mobiele nummer van een zekere D. in te toetsen?
pi_32575159
pi_32576915
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:05 schreef dvr het volgende:
Maar ik heb nog niet gebeld...
pi_32578199

(Maar die sneue pompom smilie was vooral vanwege Th.)
Als je deze avond manloos doorkomt, kun je om 0:10 op Ned.3 nog naar de film Huite Femmes kijken, de omschrijving zag er veelbelovend uit. Ikzelf ga mij daarvoor misschien nog laven aan Winona Ryder op rtl7.
pi_32579040
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:39 schreef dvr het volgende:

Als je deze avond manloos doorkomt, kun je om 0:10 op Ned.3 nog naar de film Huite Femmes kijken, de omschrijving zag er veelbelovend uit. Ikzelf ga mij daarvoor misschien nog laven aan Winona Ryder op rtl7.
8 Femmes is een gave film . Absurd verhaal en karakters die halverwege een gesprek naar het midden van de kamer rennen om een liedje te zingen en rare dansjes te doen. Tof.
pi_32580176
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef Nadine26 het volgende:
Vanochtend had ik met mijn vriendin J. afgesproken ...
... want Thijs reserveert al jaren een squashbaan op vrijdagochtend ...
Jij hebt met jouw vriendin afgesproken op een specifieke plaats en tijd, wetende daarmee een 'toevallige' ontmoeting met Thijs te kunnen bewerkstelligen. Blijkbaar ambiëer jij nog steeds een gezamenlijke toekomst met Thijs. Klopt mijn gedachtegang?

Zo ja, wat heb jij dan nog te zoeken in de leeuwenkuil?
pi_32582578
Met excuses want offtopic, maar er hingen hierboven wat losse draadjes die ik nog niet eerder kon beantwoorden omdat ik in de file stond.
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:47 schreef JAM het volgende:
Een ding; wie is die Karl Wiegand nu toch?
Dat is een botanicus, kwa historisch, , maar ik teken een fictieve biografie, daarin is ie ook filmster, kunstenaar, architect, misdadiger, vervalser, zuid-afrikaans regeringsleider, Bundeskansler, je weet wel, zulke dingen.
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:50 schreef JAM het volgende:
Trouwens; ik zou erg graag een tekening van je aan de muur hebbe, wat kost die grap?
EUR 1300. Maar dan zit er wel een knap lijssie omheen.

Zo, pardon voor dit intermezzo, in het verkeerde topic.
pi_32584290
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:39 schreef dvr het volgende:
Oh... dus jij vindt hem ook een lul?
quote:
Als je deze avond manloos doorkomt, kun je om 0:10 op Ned.3 nog naar de film Huite Femmes kijken, de omschrijving zag er veelbelovend uit.
Ik ga zo eens kijken (met een half oog).
pi_32584768
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:44 schreef Gajus het volgende:
Jij hebt met jouw vriendin afgesproken op een specifieke plaats en tijd, wetende daarmee een 'toevallige' ontmoeting met Thijs te kunnen bewerkstelligen. Blijkbaar ambiëer jij nog steeds een gezamenlijke toekomst met Thijs. Klopt mijn gedachtegang?
Je zou ook kunnen zeggen: Thijs heeft met zíjn vriendin afgesproken op een specifieke plaats en tijd, wetende daarmee een 'toevallige' ontmoeting met mij te kunnen bewerkstelligen. Want zoals Thijs op vrijdagochtend een squashbaan reserveert, zo ga ik op vrijdagochtend spinnen (op een vaste tijd, want de les begint om 9:30 uur). Thijs & ik hebben in elk geval één ding gemeen, en dat is onze sportverslaving.
Normaal zouden we elkaar niet tegen hoeven komen; de squashbanen en de spinningzaal liggen een eind van elkaar verwijderd. Maar ja... dat Turkse bad...

Zo ja, wat heb jij dan nog te zoeken in de leeuwenkuil?

Leeuwen zijn interessante dieren.
pi_32584964
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:12 schreef cioran63 het volgende:
Met excuses want offtopic, maar er hingen hierboven wat losse draadjes die ik nog niet eerder kon beantwoorden omdat ik in de file stond.
En dan nu de hamvraag: wat doe jij op vrijdagavond 23:00 uur in de file...?

(Oh god... ik heb het begin van '8 Femmes' gemist... zonde, eeuwig zonde... )
pi_32585168
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

En dan nu de hamvraag: wat doe jij op vrijdagavond 23:00 uur in de file...?
Ja, ik ben blij dat je deze vraag stelt, want dat is natuurlijk een zeer interessante kwestie. Het was meer dat ik iets naar Groningen moest brengen en toen had besloten nu eens via Utrecht terug te rijden naar Den Haag. Dat had ik dus beter niet kunnen doen.
pi_32585292
Heb je nu besloten niet te bellen? Ondanks alle aanvechtingen? Ben je op je telefoon gaan zitten?
pi_32585372
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef cioran63 het volgende:
Heb je nu besloten niet te bellen? Ondanks alle aanvechtingen? Ben je op je telefoon gaan zitten?
Ik heb besloten dat een fles rode wijn ook heel lekker is.

(Gróningen! Of all places!)
pi_32585512
Miami, Groningen, ik voel me nergens te goed voor.

pi_32585537
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef cioran63 het volgende:
Miami, Groningen, ik voel me nergens te goed voor.
Voor Miami bied ik me aan. (Voor Groningen niet).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')