Ja, daarna.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:28 schreef Xennia het volgende:
Hebben jullie het tijdens die werkbespreking ook nog over het werk gehad?
Nee, die ken ik niet. Wat een tragisch verhaal. Van zijn vriendin, met wie hij zou gaan trouwen, en dat ze toen doodging. Ik zou er ook van in een schrijverscrisis schieten. Wel een interessante kop, trouwens, die mijnheer Loesberg. Toen hij nog leefde. En toen hij nog wat jonger was.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:43 schreef cioran63 het volgende:
En ken jij Robert Loesberg (Robert Antonius Geevers), de schrijver?
ook leuk.
Haha, ik vraag me opeens af wat hij er zelf van zou vinden.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Gajus het volgende:
de genen van jouw vader zijn niet onopgemerkt gebleven
Ik vind hem ook een lul.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Oblivion het volgende:![]()
Wat een lul, dat hij niet eens vroeg het met jou ging...![]()
8 Femmes is een gave filmquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:39 schreef dvr het volgende:
(Maar die sneue pompom smilie was vooral vanwege Th.)
Als je deze avond manloos doorkomt, kun je om 0:10 op Ned.3 nog naar de film Huite Femmes kijken, de omschrijving zag er veelbelovend uit. Ikzelf ga mij daarvoor misschien nog laven aan Winona Ryder op rtl7.
Jij hebt met jouw vriendin afgesproken op een specifieke plaats en tijd, wetende daarmee een 'toevallige' ontmoeting met Thijs te kunnen bewerkstelligen. Blijkbaar ambiëer jij nog steeds een gezamenlijke toekomst met Thijs. Klopt mijn gedachtegang?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef Nadine26 het volgende:
Vanochtend had ik met mijn vriendin J. afgesproken ...
... want Thijs reserveert al jaren een squashbaan op vrijdagochtend ...
Dat is een botanicus, kwa historisch, , maar ik teken een fictieve biografie, daarin is ie ook filmster, kunstenaar, architect, misdadiger, vervalser, zuid-afrikaans regeringsleider, Bundeskansler, je weet wel, zulke dingen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:47 schreef JAM het volgende:
Een ding; wie is die Karl Wiegand nu toch?
EUR 1300. Maar dan zit er wel een knap lijssie omheen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:50 schreef JAM het volgende:
Trouwens; ik zou erg graag een tekening van je aan de muur hebbe, wat kost die grap?
Oh... dus jij vindt hem ook een lul?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:39 schreef dvr het volgende:
(Maar die sneue pompom smilie was vooral vanwege Th.)
Ik ga zo eens kijken (met een half oog).quote:Als je deze avond manloos doorkomt, kun je om 0:10 op Ned.3 nog naar de film Huite Femmes kijken, de omschrijving zag er veelbelovend uit.
Je zou ook kunnen zeggen: Thijs heeft met zíjn vriendin afgesproken op een specifieke plaats en tijd, wetende daarmee een 'toevallige' ontmoeting met mij te kunnen bewerkstelligen. Want zoals Thijs op vrijdagochtend een squashbaan reserveert, zo ga ik op vrijdagochtend spinnen (op een vaste tijd, want de les begint om 9:30 uur). Thijs & ik hebben in elk geval één ding gemeen, en dat is onze sportverslaving.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:44 schreef Gajus het volgende:
Jij hebt met jouw vriendin afgesproken op een specifieke plaats en tijd, wetende daarmee een 'toevallige' ontmoeting met Thijs te kunnen bewerkstelligen. Blijkbaar ambiëer jij nog steeds een gezamenlijke toekomst met Thijs. Klopt mijn gedachtegang?![]()
En dan nu de hamvraag: wat doe jij op vrijdagavond 23:00 uur in de file...?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:12 schreef cioran63 het volgende:
Met excuses want offtopic, maar er hingen hierboven wat losse draadjes die ik nog niet eerder kon beantwoorden omdat ik in de file stond.
Ja, ik ben blij dat je deze vraag stelt, want dat is natuurlijk een zeer interessante kwestie. Het was meer dat ik iets naar Groningen moest brengen en toen had besloten nu eens via Utrecht terug te rijden naar Den Haag. Dat had ik dus beter niet kunnen doen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag: wat doe jij op vrijdagavond 23:00 uur in de file...?
Ik heb besloten dat een fles rode wijn ook heel lekker is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:48 schreef cioran63 het volgende:
Heb je nu besloten niet te bellen? Ondanks alle aanvechtingen? Ben je op je telefoon gaan zitten?
Voor Miami bied ik me aan. (Voor Groningen niet).quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef cioran63 het volgende:
Miami, Groningen, ik voel me nergens te goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |