quote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Er is vannacht wel een dode gevonden in Utrecht... misschien dat het er mee te maken heeft.
boswaterquote:Op zondag 6 november 2005 09:56 schreef PekkeMan het volgende:
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00198547
Was geen dooie, was mijn schoonvader, die was weer eens lazarus in het AR Kanaal geflikkerd.quote:Op zondag 6 november 2005 09:53 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Er is vannacht wel een dode gevonden in Utrecht... misschien dat het er mee te maken heeft.
AR-kanaal in Amelisweert/Bunnik???quote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was geen dooie, was mijn schoonvader, die was weer eens lazarus in het AR Kanaal geflikkerd.![]()
kwoon aan de norbruislaan... die heli was hier vanmorgen ook bezig...maja t tijdstip he...quote:Op zondag 6 november 2005 19:29 schreef Feestkabouter het volgende:
Zou het iets hiermee te maken hebben?
Politie-actie met getrokken wapens in Utrecht
Waarschijnlijk niet (vanwege de nogal uiteenlopende tijdstippen), maar ik dacht laat ik het toch effe noemen.....
Amsterdamse straatweg, ter hoogte van cafe Elinkwijk.quote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
AR-kanaal in Amelisweert/Bunnik???
ow, die had ik nog gemist.quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Amsterdamse straatweg, ter hoogte van cafe Elinkwijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |