Euhm... kijk even 1 post boven je >>quote:Op zondag 6 november 2005 06:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die nu maar even hier moet posten, want dat heb ik even gemist
Wat een servicequote:
Ik hou het allemaal niet meer bij en snap er helemaal niks meer van, en nu word ik pas meligquote:Op zondag 6 november 2005 06:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm... kijk even 1 post boven je >>![]()
Op die plaats niet neequote:Op zondag 6 november 2005 06:07 schreef PC eend het volgende:
Wat een service
Ligt er niet verkeerd bij zo
Zijn geen kipfilets voor nodig toch?
Heb jij moeite gedaanquote:Op zondag 6 november 2005 06:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hehe eindelijk, ik moest al die tijd al die moeite doen.. en daar kom je nu pas mee ?![]()
![]()
Dan hoef je niet meer op de molensteen.quote:Op zondag 6 november 2005 06:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij en snap er helemaal niks meer van, en nu word ik pas melig
Die heb je wel hoor, inwendig zeg maarquote:
Dat klopt, maar ik ga slapen ander mis ik de sprintrace van de A1GP............quote:
Man waar kom jij opeens vandaan, en zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn op dit uurquote:Op zondag 6 november 2005 06:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer op de molensteen.
Dat dacht Linda ookquote:Op zondag 6 november 2005 06:13 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat het hele 'neuck gedoe' van Dido en Roel een Win-Win situatie is voor BB de kijkcijfers voor hun de SMS'jes
Zal je net zien als ik de de streams even een uurtje uit doe
Dit is toch een melig uurtje.. duidelijkheid is niet gewenstquote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man waar kom jij opeens vandaan, en zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn op dit uur
Je bent nog mod ook, moet je niet zeiken dat het offtopic is, of is dit jouw afdeling niet
Oooh what the hell dan ga ik gewoon ff op de molensteen chillenquote:Op zondag 6 november 2005 06:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dit is toch een melig uurtje.. duidelijkheid is niet gewenstsnap dat dan
Dat zou ik kunnen, maar hoe kan je verwachten dat iemand die zich ExtraWaskracht noemt duidelijk is tegenover iemand die zich PC Eend noemt?quote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef PC eend het volgende:
Man waar kom jij opeens vandaan, en zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn op dit uur
Ik ben mod van politiek .. niet echt mijn zaak dus. Verder, het is het SC.quote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef PC eend het volgende:
Je bent nog mod ook, moet je niet zeiken dat het offtopic is, of is dit jouw afdeling niet
Ik vroeg of je wat duidelijker kon zijn, ik verwacht helemaal niks, dit is fok (en het BB gedeelte nog wel)quote:Op zondag 6 november 2005 06:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, maar hoe kan je verwachten dat iemand die zich ExtraWaskracht noemt duidelijk is tegenover iemand die zich PC Eend noemt?
Posticons heb ik nooit begrepenquote:Ik ben mod van politiek .. niet echt mijn zaak dus. Verder, het is het SC.Tip: lees posticons
wordt s'avonds herhaaldquote:Op zondag 6 november 2005 06:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vroeg of je wat duidelijker kon zijn, ik verwacht helemaal niks, dit is fok (en het BB gedeelte nog wel)
[..]
Posticons heb ik nooit begrepen
Politiek, moet je niet slapen dan, over vijf en een half uur begint buitenhof
Maar dan is het oud nieuwsquote:
Lief he?quote:Op zondag 6 november 2005 08:33 schreef luciano het volgende:
Dat vind ik nou lief van je , dat je zegt dat je mij hebt gemist ....
Roel: maar je weet alles toch nog wel?quote:Op zondag 6 november 2005 09:41 schreef ChantalC het volgende:
Roel: Je was toch niet bezopen toen we gingen slapen?
Dido: Echt wel!
Een spelletje dat het erg goed doet op een Amerikaanse tv-forum, laten we eens kijken of het hier ook werkt. Het is een soort verkapte populariteitspoll, maar kan gekke wendingen krijgen.quote:Op zondag 6 november 2005 08:55 schreef ChantalC het volgende:
[off topic mode] hoe doe je daar aan mee? [/offtopic mode]
Hij lacht ook heel lief naar haarquote:Op zondag 6 november 2005 09:42 schreef AnTjUh het volgende:
Roel vind het fijn dat Dido ontdooit is
Zij lacht heel lif naar m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |