*geluid weer aanzetquote:Op zondag 6 november 2005 04:15 schreef Minouishere het volgende:
ze kan wel geil zuchten zeg, die dido........
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op zondag 6 november 2005 04:11 schreef avonne het volgende:
kan iemand de foto's nemen voor het streamverslag?
Ik heb ook niks aan mijn leven.quote:Op zondag 6 november 2005 04:17 schreef Minouishere het volgende:
doe je geluid maar weer uit coos !!
nog lang nietquote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef Coraatje het volgende:
ze zijn nog niet klaar
Ze nemen wel hun tijd, he?quote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef Coraatje het volgende:
ze zijn nog niet klaar
ZIELIG....?????quote:Op zondag 6 november 2005 04:17 schreef wickie het volgende:
Jeetje die 2 zijn goed bezig, bijna genant om er naar te kijken en wat zielig voor Rob en joost om daar bij te liggen.
1 foto dat Dido bovenop klimtquote:
Geef me 5 minuten, om ze even te croppen, dan zet ik de hele serie hier wel neer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef avonne het volgende:
[..]
1 foto dat Dido bovenop klimt
1 foto dat Roel kreunend wegduikt
en 1 foto waar Dido gevingerd wordt (of zo) . Ze ligt dan op haar zij met het gezicht naar ons toe.
Ken dat?
quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef doka het volgende:
ja
Ja!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:22 schreef Minouishere het volgende:
ze kunnen er geen genoeg van krijgen, net als wij :-(
gadver, the horror!! bah bah, iew.quote:Op zondag 6 november 2005 04:19 schreef biggetje het volgende:
Nou, ik zie Rob er wel voor aan dat hij zich nu aan het aftrekken is![]()
ik ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef svann het volgende:
Ow ja... Dido kon niet slapen met iemand in haar bed.
Veel plezier nog, ben echt weg.
Wat is er nu vies aan mannenpap??quote:
wat komt me dat toch bekend voor schatquote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef Coos het volgende:
en morgen heb ik er weer spijt van en zeg ik: dat doe ik nooit meer zolang BB kijken en Fokken![]()
zet er een paar in het streamverslag alsjeblieft.quote:Op zondag 6 november 2005 04:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geef me 5 minuten, om ze even te croppen, dan zet ik de hele serie hier wel neer.
OK?
Klinkt heel klinischquote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef Minouishere het volgende:
ga gewoon op je eigen helft als het is afgelopen !!!
Of we worden gefucked!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:30 schreef biggetje het volgende:
Dido blijft maar kreunen
Om er daarna een soort keelschraping van te maken. Het is een nogal porceleinen gebeuren...quote:Op zondag 6 november 2005 04:30 schreef biggetje het volgende:
Dido blijft maar kreunen
het is te erg !!! geen idee wat ze bedoelt......quote:Op zondag 6 november 2005 04:36 schreef avonne het volgende:
wat zegt ze? wat zegt ze?
mooi shot !!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Voice-over: Niet álle bewoners slapen..
[afbeelding]
of die rose is wel heel gezellig gevallen ,maar het idee om stemmen te winnen zat ik ook an te denken jahquote:Op zondag 6 november 2005 04:40 schreef BB-King het volgende:
Dido is wel makkelijk trouwens... volgens mij doet ze dit om stemmen te krijgen!
dan hoop ik dat ze elke week genomineerd staatquote:Op zondag 6 november 2005 04:40 schreef BB-King het volgende:
Dido is wel makkelijk trouwens... volgens mij doet ze dit om stemmen te krijgen!
en dan als ze de deur uit loopt roepen dido bedankt!!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze elke week genomineerd staat
en nou snap ik is een keer een zin nietquote:Op zondag 6 november 2005 04:43 schreef henk.jansen het volgende:
Ze stonden een uurtje of wat terug onder de douche na het bubbeltjesbad buiten te fucken met de camera's dat het allemaal gespeeld was.
En niemand ziet hier dat ze in de maling genomen worden hier
Jullie zien dingen die graag gezien worden maar niet gebeuren
weet je het zeker, ze komt bijna klaarquote:Op zondag 6 november 2005 04:46 schreef Minouishere het volgende:
ik kap ermee hoor, laters..........
dat kan nog wel uren duren, dido kennende.............doegie.....quote:Op zondag 6 november 2005 04:47 schreef Showtime het volgende:
[..]
weet je het zeker, ze komt bijna klaar![]()
denk eerder dat hij nu ligt te genietenquote:Op zondag 6 november 2005 04:47 schreef Caesu het volgende:
roel ligt er aardig uitgeput bij
ook door de arbeids inspectie???quote:Op zondag 6 november 2005 04:50 schreef Zeehond het volgende:
Dido was flink aan het genieten, helaas is er kennelijk afgesproken dat dat soort dingen niet op internet vertoond mogen worden.
en weer kan het volgens dido echt niet ...quote:Op zondag 6 november 2005 04:57 schreef Zeehond het volgende:
Hmm, ok, beeld terug en Dido is nog steeds zwaar aan het ademhalen.
De laatste bedoel je?quote:Op zondag 6 november 2005 04:44 schreef Coraatje het volgende:
en nou snap ik is een keer een zin niet![]()
Daarom censureren ze het misschien, anders krijg je weer dat nee = nee gezeikquote:Op zondag 6 november 2005 04:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en weer kan het volgens dido echt niet ...
Het spijt me echt heel erg maar ik moet mijn boeltje inpakken zometeen, want ik moet mijn dienst afronden en daarna wordt ik afgelost!quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef avonne het volgende:
Muerte,
van deze serie vind ik nummer 4 het mooist, omdat dido's gezicht te zien is.
"Dido kreunt er op los" zo iets.
plakbandje om der mond plakken danquote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom censureren ze het misschien, anders krijg je weer dat nee = nee gezeik
Het verschil met voorgaande keren is dat Dido nu op het randje van willen staat.quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom censureren ze het misschien, anders krijg je weer dat nee = nee gezeik
Mijn verhaal was dat de meesten hier dingen zien waarvan ze graag willen dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2005 05:00 schreef Coraatje het volgende:
nou nee het hele verhaaltje compleet niet
Toch bedankt.quote:Op zondag 6 november 2005 05:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het spijt me echt heel erg maar ik moet mijn boeltje inpakken zometeen, want ik moet mijn dienst afronden en daarna wordt ik afgelost!
Sorry!![]()
Euhm en bij Diane was dat niet zoquote:Op zondag 6 november 2005 05:02 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Het verschil met voorgaande keren is dat Dido nu op het randje van willen staat.
quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef Coraatje het volgende:
ze slapen... dan ga ik ook weltrusten
je bedoeld dat ze der vinger opstak naar de spiegel ... dus we zitten hier met zijn 10 en te kijken zien allemaal het zelfde maar willen dit met zijn alle zien? die zoen was een hersenspinsel van mezelf?quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn verhaal was dat de meesten hier dingen zien waarvan ze graag willen dat het gaat gebeuren.
Helaas door alle ruis in het geluid en het slechte beeld zien ze dingen die er niet zijn.![]()
Fantasie en het zel willen meemaken kan ook een optie zijn![]()
Maar als je de beelden hebt gezien in de badkamer is het gewoon opzet en een geheime opdracht
om de fokkers wakker te houden![]()
![]()
![]()
Aah ok, dat bedoelde ik dus duidelijk nietquote:Op zondag 6 november 2005 05:07 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Voorgaande keren dat Roel bij Dido mocht slapen, bedoelde ik.
Welke zoenquote:Op zondag 6 november 2005 05:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je bedoeld dat ze der vinger opstak naar de spiegel ... dus we zitten hier met zijn 10 en te kijken zien allemaal het zelfde maar willen dit met zijn alle zien? die zoen was een hersenspinsel van mezelf?
Slechte beeld ?? scherp hier hoor..quote:Op zondag 6 november 2005 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn verhaal was dat de meesten hier dingen zien waarvan ze graag willen dat het gaat gebeuren.
Helaas door alle ruis in het geluid en het slechte beeld zien ze dingen die er niet zijn.![]()
Fantasie en het zelf willen meemaken kan ook een optie zijn![]()
Maar als je de beelden hebt gezien in de badkamer is het gewoon opzet en een geheime opdracht
om de fokkers wakker te houden![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, moet haast wel een hersenspinsel van jezelf zijnquote:Op zondag 6 november 2005 05:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
toen dido boven op roel lag in bed
quote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://img13.imageshack.us/img13/2586/zolijkthettenminstenogergensop.gif]afbeelding][/URL]
![]()
Kan ik eindelijk naar bed...
![]()
Ze lag echt boven op Roelquote:Op zondag 6 november 2005 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, moet haast wel een hersenspinsel van jezelf zijn![]()
![]()
Deze keer is hij wel zo slim geweest om te stoppen met drinken. Dido heeft nog redelijk veel rose gedronken terwijl hij nog een beetje bier dronk.quote:Op zondag 6 november 2005 05:11 schreef klootje het volgende:
Dodo heeft Dido echt wel klaargevingert,ik snap alleen niet dat ie nu kan slapen,hij doet alsof,oh nee,dat nerdje kan niet tegen alcohol.
ojee waar het hart van vol is ....;) ik ga nu echt trustenquote:Op zondag 6 november 2005 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, moet haast wel een hersenspinsel van jezelf zijn![]()
![]()
kijk ik ben toch niet de enige die last heeft van die hersenspinselsquote:Op zondag 6 november 2005 05:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze lag echt boven op Roel![]()
daarna Roel op Dido..
Jij vroeg niet (retorisch) of het een hersenspinsel van jouw was, hou je er buitenquote:Op zondag 6 november 2005 05:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze lag echt boven op Roel![]()
daarna Roel op Dido..
hahah zo kom ik toch nooit naar bed ...quote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij vroeg niet (retorisch) of het een hersenspinsel van jouw was, hou je er buiten![]()
Jullie reageren wel op mijn berichten, maar niet in de goeie volgordequote:Op zondag 6 november 2005 05:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hahah zo kom ik toch nooit naar bed ...
quote:Op zondag 6 november 2005 05:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie reageren wel op mijn berichten, maar niet in de goeie volgorde
Alweerquote:
Ik las toch ineens WC-eendquote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij vroeg niet (retorisch) of het een hersenspinsel van jouw was, hou je er buiten![]()
Dat meen je niet, daar hebben er meer last van de laatste tijdquote:
Dêm jij b ent scherp nogquote:Op zondag 6 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat meen je niet, daar hebben er meer last van de laatste tijd
Het eenden jachtseizoen zal wel weer geopend zijn
Ik ben een vreemde eend die bijt, als ze dat maar weten![]()
Ik ben bloedserieusquote:Op zondag 6 november 2005 05:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dêm jij b ent scherp nog![]()
![]()
Sorry ben rete melig![]()
heb je tunnelvisie??quote:Op zondag 6 november 2005 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een zoen is geen hersenspinsel maar een neuk of klaarkom dat is in deze wel een hersenspinsel, of je moet zolang wachten of je hebt het nog nooit gehad idee zijn, dan ga je inderdaat je eigen ideeen zien.
Dus wat je graag wilt zie je gebeuren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en als het niet kan moet je je erbij neerleggen en niet zeiken
![]()
kan je niks aan doenquote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef henk.jansen het volgende:
Foutje
Een zoen is noch een neuk noch een klaarkom.quote:Op zondag 6 november 2005 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een zoen is geen hersenspinsel maar een neuk of klaarkom dat is in deze wel een hersenspinsel,
en bedanktquote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef henk.jansen het volgende:
Foutje
Het was leuk bedoeltquote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef Caesu het volgende:
kan je niks aan doen
dat moeten de ouders doenquote:Op zondag 6 november 2005 05:40 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt reuze benieuwd of er een aangifte volgt
Haar ouders ook.quote:Op zondag 6 november 2005 05:40 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt reuze benieuwd of er een aangifte volgt
Volgens mij ligt Roel nu de teddybeer van dido te vingerenquote:Op zondag 6 november 2005 05:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en bedankt![]()
Maar goed.. Ligt Roel nou zo zwaar hijgend te slapen ??Rob is het toch niet ?
En Dido lijkt me onwaarschijnlijk![]()
Iemand ?
Ik denk die smeris van de vorige keer ookquote:
Kijk jij de streams wel goedquote:Op zondag 6 november 2005 05:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Roel nu de teddybeer van dido te vingeren
Was toch te proberen, jij zei immers dat je melig wasquote:Op zondag 6 november 2005 05:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk jij de streams wel goed
mên er klopt niets van zo![]()
Ja dat is ook zoquote:Op zondag 6 november 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was toch te proberen, jij zei immers dat je melig was
Ik had allang ge-editquote:Op zondag 6 november 2005 05:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo![]()
maar dan wel ff de feiten scherp houden natuurlijk![]()
De corruptie, schandelijk. Mentale verloedering is de oorzaak, zoals nicknames als PC Eend.quote:Op zondag 6 november 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik denk die smeris van de vorige keer ook
Serieus.... ik had even moeite met deze postquote:
Het wordt nu geloof ik echt laat, Waar heb je het overquote:Op zondag 6 november 2005 05:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De corruptie, schandelijk. Mentale verloedering is de oorzaak, zoals nicknames als PC Eend.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 06:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Serieus.... ik had even moeite met deze post![]()
Denk door het tijdstip![]()
Wat vind jij van die billen (eerder in beeld) van Natte Alie ?
Ik vind dat iemand die nu maar even hier moet posten, want dat heb ik even gemistquote:Op zondag 6 november 2005 06:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Serieus.... ik had even moeite met deze post![]()
Denk door het tijdstip![]()
Wat vind jij van die billen (eerder in beeld) van Natte Alie ?
Hehe eindelijk, ik moest al die tijd al die moeite doen.. en daar kom je nu pas mee ?quote:Op zondag 6 november 2005 06:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het wordt nu geloof ik echt laat, Waar heb je het over
Euhm... kijk even 1 post boven je >>quote:Op zondag 6 november 2005 06:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die nu maar even hier moet posten, want dat heb ik even gemist
Wat een servicequote:
Ik hou het allemaal niet meer bij en snap er helemaal niks meer van, en nu word ik pas meligquote:Op zondag 6 november 2005 06:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm... kijk even 1 post boven je >>![]()
Op die plaats niet neequote:Op zondag 6 november 2005 06:07 schreef PC eend het volgende:
Wat een service
Ligt er niet verkeerd bij zo
Zijn geen kipfilets voor nodig toch?
Heb jij moeite gedaanquote:Op zondag 6 november 2005 06:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hehe eindelijk, ik moest al die tijd al die moeite doen.. en daar kom je nu pas mee ?![]()
![]()
Dan hoef je niet meer op de molensteen.quote:Op zondag 6 november 2005 06:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij en snap er helemaal niks meer van, en nu word ik pas melig
Die heb je wel hoor, inwendig zeg maarquote:
Dat klopt, maar ik ga slapen ander mis ik de sprintrace van de A1GP............quote:
Man waar kom jij opeens vandaan, en zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn op dit uurquote:Op zondag 6 november 2005 06:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer op de molensteen.
Dat dacht Linda ookquote:Op zondag 6 november 2005 06:13 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat het hele 'neuck gedoe' van Dido en Roel een Win-Win situatie is voor BB de kijkcijfers voor hun de SMS'jes
Zal je net zien als ik de de streams even een uurtje uit doe
Dit is toch een melig uurtje.. duidelijkheid is niet gewenstquote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man waar kom jij opeens vandaan, en zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn op dit uur
Je bent nog mod ook, moet je niet zeiken dat het offtopic is, of is dit jouw afdeling niet
Oooh what the hell dan ga ik gewoon ff op de molensteen chillenquote:Op zondag 6 november 2005 06:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dit is toch een melig uurtje.. duidelijkheid is niet gewenstsnap dat dan
Dat zou ik kunnen, maar hoe kan je verwachten dat iemand die zich ExtraWaskracht noemt duidelijk is tegenover iemand die zich PC Eend noemt?quote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef PC eend het volgende:
Man waar kom jij opeens vandaan, en zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn op dit uur
Ik ben mod van politiek .. niet echt mijn zaak dus. Verder, het is het SC.quote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef PC eend het volgende:
Je bent nog mod ook, moet je niet zeiken dat het offtopic is, of is dit jouw afdeling niet
Ik vroeg of je wat duidelijker kon zijn, ik verwacht helemaal niks, dit is fok (en het BB gedeelte nog wel)quote:Op zondag 6 november 2005 06:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, maar hoe kan je verwachten dat iemand die zich ExtraWaskracht noemt duidelijk is tegenover iemand die zich PC Eend noemt?
Posticons heb ik nooit begrepenquote:Ik ben mod van politiek .. niet echt mijn zaak dus. Verder, het is het SC.Tip: lees posticons
wordt s'avonds herhaaldquote:Op zondag 6 november 2005 06:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vroeg of je wat duidelijker kon zijn, ik verwacht helemaal niks, dit is fok (en het BB gedeelte nog wel)
[..]
Posticons heb ik nooit begrepen
Politiek, moet je niet slapen dan, over vijf en een half uur begint buitenhof
Maar dan is het oud nieuwsquote:
Lief he?quote:Op zondag 6 november 2005 08:33 schreef luciano het volgende:
Dat vind ik nou lief van je , dat je zegt dat je mij hebt gemist ....
Roel: maar je weet alles toch nog wel?quote:Op zondag 6 november 2005 09:41 schreef ChantalC het volgende:
Roel: Je was toch niet bezopen toen we gingen slapen?
Dido: Echt wel!
Een spelletje dat het erg goed doet op een Amerikaanse tv-forum, laten we eens kijken of het hier ook werkt. Het is een soort verkapte populariteitspoll, maar kan gekke wendingen krijgen.quote:Op zondag 6 november 2005 08:55 schreef ChantalC het volgende:
[off topic mode] hoe doe je daar aan mee? [/offtopic mode]
Hij lacht ook heel lief naar haarquote:Op zondag 6 november 2005 09:42 schreef AnTjUh het volgende:
Roel vind het fijn dat Dido ontdooit is
Zij lacht heel lif naar m
Roel is vanmorgen op zijn bestquote:Op zondag 6 november 2005 09:51 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: we zijn toch in één keer in slaap gevallen daarna
Ik weet het isabeau , maar deel 1 + 2 begonnen met 15 punten , en deel 3 plotseling met 17 ...... beetje verwarrend nu dus .....quote:Op zondag 6 november 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen begon met 15 punten, luciano![]()
Maar goed, ik heb weer wat gemist vandaag![]()
Het valt me van zowel Dido als Roel tegen, maar echt heel erg veel meer konden ze me toch al niet teleurstellen dus het lag in de lijn der verwachting.
Cuall heeft het beginaantal van 15 in 17 veranderdquote:Op zondag 6 november 2005 09:55 schreef luciano het volgende:
Ik weet het isabeau , maar deel 1 + 2 begonnen met 15 punten , en deel 3 plotseling met 17 ...... beetje verwarrend nu dus .....
lijkt BB welquote:Op zondag 6 november 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Cuall heeft het beginaantal van 15 in 17 veranderd
Omdat we al gegnoeg gezien hebben...quote:Op zondag 6 november 2005 10:11 schreef Marrije het volgende:
Enwaarom krijgen we streams op de woonkamer?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ik zoek een nieuw stream proggy , de mijne heb ik gisteren van kwaadheid over het bufferen elke 4 seconden erafgetiefd . ik zit nu zonder streams , lol , wie o wie heeft een linkie ? Ik heb geen zin om te gaan zoeken zelf . Zondag is een luie dag voor mij ....![]()
Ze hebben toch wel de tissues opgeruimd he?quote:Op zondag 6 november 2005 10:14 schreef ART het volgende:
Wisseling van cameraploeg steeds.
De nachtploeg had het ook druk.![]()
http://www.downer.nl/bb5/quote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ik zoek een nieuw stream proggy , de mijne heb ik gisteren van kwaadheid over het bufferen elke 4 seconden erafgetiefd . ik zit nu zonder streams , lol , wie o wie heeft een linkie ? Ik heb geen zin om te gaan zoeken zelf . Zondag is een luie dag voor mij ....![]()
Als je er wat van zegt, word je uitgescholdenquote:Op zondag 6 november 2005 09:59 schreef AnTjUh het volgende:
lijkt BB wel
een beetje rommelen in de regels![]()
ChanKWAL...quote:Op zondag 6 november 2005 10:18 schreef Marrije het volgende:
Heee, wie is dat? Er komt iemand uit bed....
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op zondag 6 november 2005 10:13 schreef luciano het volgende:
Ja, niet meer te redden, zelfs niet met een extreme make-over...quote:Op zondag 6 november 2005 10:23 schreef ChantalC het volgende:
Sjankwal maakt zich "mooi" in de badkamer... Verspilde moeite als je het mij vraagt...
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...quote:Op zondag 6 november 2005 10:25 schreef Djoj het volgende:
Maaruhhhh, is jouw nick echt een nick of ben je gezegend met dezelfde naam..![]()
Denk je, Ze krijgt een lover en gaat ermee trouwen ze krijgt een tv programma en gaat een column schrijven in de privéquote:Op zondag 6 november 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...![]()
Frustratie!quote:Op zondag 6 november 2005 10:29 schreef tjCherryman het volgende:
Oe Chantal krijgt "Rob" neigingen...
quote:Op zondag 6 november 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die is echt... Considering a name change... Alhoewel na BB iedereen die sjankwaldoos wel weer vergeten is...![]()
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 6 november 2005 10:29 schreef Bocaj het volgende:
Denk je, Ze krijgt een lover en gaat ermee trouwen ze krijgt een tv programma en gaat een column schrijven in de privé![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |