En mn toekomst verloocheren ( is dat een woord? ) ?quote:Op zondag 6 november 2005 04:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Moet je niet gewoon bier gaan zaufen ipv "cadden".
Ik werk ook ALLEEN onder druk/chaotisheid ( is dat een woord ? ) planning kan ik echt NIET.quote:Op zondag 6 november 2005 04:08 schreef Steijn het volgende:
Haast geeft juist een lekker gevoel vind ik. Het geeft echt een kick als je twee keer zoveel werk doet in uur als normaal.
Plannen lukt wel maar die schuif ik dan terzijde.quote:Op zondag 6 november 2005 04:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik werk ook ALLEEN onder druk/chaotisheid ( is dat een woord ? ) planning kan ik echt NIET.
Lastig punt ja op zondag. A4'tjes aan elkaar plakken vinden ze vast niet leuk.quote:Maar nu zit ik toch wel in de rats. Ik ga het nl nooit meer afkrijgen volgens mijMaandag 9 uur presentatie, iemand een a0 plotter op zn kamert ?
Bwhehehe, ik heb al een a3 printer geregeld, dus dat scheelt alweer a4tjesquote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Plannen lukt wel maar die schuif ik dan terzijde.
[..]
Lastig punt ja op zondag. A4'tjes aan elkaar plakken vinden ze vast niet leuk.
.. je hebt gelijk. Maar wie zegt dat je geen bier kan drinken én cadden tegelijkertijd.quote:Op zondag 6 november 2005 04:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En mn toekomst verloocheren verloochenenweggooien ( is dat een woord? ) ?
Dan krijg je geen rechte lijnen meer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
.. je hebt gelijk. Maar wie zegt dat je geen bier kan drinken én cadden tegelijkertijd.
scherp nog op de late avond ( cq vroege ochtendquote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
.. je hebt gelijk. Maar wie zegt dat je geen bier kan drinken én cadden tegelijkertijd.
Neequote:Op zondag 6 november 2005 04:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En mn toekomst verloocheren ( is dat een woord? ) ?
FF pauze men, ik kan ff geen lijnen meer zienquote:Op zondag 6 november 2005 04:18 schreef Ringo het volgende:
EN tijd om lekker ff te fokken, tussen alle luizeklusjes door. Toppie!!![]()
![]()
Coordinaten toch.quote:Op zondag 6 november 2005 04:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FF pauze men, ik kan ff geen lijnen meer zien
Ik werk met lijnenquote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Coordinaten toch.Of ik heb altijd verkeerd gewerkt met AutoCAD.
LINE commando.
Goed zo! KOM OP!!!quote:Op zondag 6 november 2005 05:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]dankjewel, ik kan het hard gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |