Blunderquote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef snopprinses het volgende:
omfg..die vriendin van mn broer heeft bijna dezelfde rok aan >_<
terwijl mijne uit fucking londen komt >_<
ff omkleden >_<
quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef snopprinses het volgende:
omfg..die vriendin van mn broer heeft bijna dezelfde rok aan >_<
terwijl mijne uit fucking londen komt >_<
ff omkleden >_<
Als ik kom, ga jij.quote:
zal ik doen!quote:Op zondag 6 november 2005 12:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
moet je maar eens proberen![]()
Smaakt heerlijk. Beetje ketchup erbij enzo![]()
Nog 1 post en je bent officieel Fok! ontmaagd.quote:Op zondag 6 november 2005 12:13 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb 9999 posts, das pas een mooi aantal!
Dan hou je het daar voor vandaag maar bijquote:Op zondag 6 november 2005 12:13 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb 9999 posts, das pas een mooi aantal!
Die van gister was anders.quote:
Tip: GCSCquote:
die van haar is toch stommer, mijne is mooi zwart met een laagje subtiel tulequote:
quote:Op zondag 6 november 2005 12:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die van haar is toch stommer, mijne is mooi zwart met een laagje subtiel tule
die van haar is vies bruin met stomme lagen en stomme dikke tule op elkaar gepropt ;p
Kleed je dan maar weer om.quote:Op zondag 6 november 2005 12:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die van haar is vies bruin met stomme lagen en stomme dikke tule op elkaar gepropt ;p
quote:Op zondag 6 november 2005 12:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik bedoelquote:
Jij is ook coolquote:Op zondag 6 november 2005 12:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop, ik ben toch cooler dan haar
Nou dan, niet piepen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop, ik ben toch cooler dan haar
Fwnk kan niet posten omdat hij anders zijn 10000ste post verspil aan een post van jouquote:Op zondag 6 november 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog 1 post en je bent officieel Fok! ontmaagd.![]()
Dat doen de muisjes welquote:
Hij is nu druk bezig met het voorbereiden van zijn post. Goede moment uitkiezen enzoquote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Fwnk kan niet posten omdat hij anders zijn 10000ste post verspil aan een post van jou
Puberperikelen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
*ril*quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Fwnk kan niet posten omdat hij anders zijn 10000ste post verspil aan een post van jou
Hij maakt natuurlijk een nieuw topic voor zichzelf met een uber lange OPquote:Op zondag 6 november 2005 12:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij is nu druk bezig met het voorbereiden van zijn post. Goede moment uitkiezen enzo![]()
Moggequote:
Nee ik ga zometeel wel wat makenquote:
Heel verdacht.quote:Op zondag 6 november 2005 12:29 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Denk het, ik kom binnen en iedereen valt stil![]()
Lekker maak ook maar wat voor mijquote:Op zondag 6 november 2005 12:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga nu even een paar tostis maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |