Nee, lijkt alleen maar zo.quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef Molluck het volgende:
Is er nog iemand wakker?
Ik verklaar mij solidair...Kusjes.quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef Imberr het volgende:
Ik ga slapen..Men moeder is boos.
![]()
![]()
Weltrusten enzo.
Niemand wilde uit...iedereen ging leren voor de SE'squote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef Molluck het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal nog hier? Zijn jullie uitgeweest of zijn jullie gewoon de hele nacht op Fok! geweest?
quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doorposten na slotje, ban van 10 week![]()
Heel verstandig, maar waarom ga je niet alleen dan?quote:Op zondag 6 november 2005 03:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Niemand wilde uit...iedereen ging leren voor de SE's![]()
Trusten inge en mo.quote:Op zondag 6 november 2005 03:49 schreef Imberr het volgende:
Ik ga slapen..Men moeder is boos.
![]()
![]()
Weltrusten enzo.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heel verstandig, maar waarom ga je niet alleen dan?
Die krijg je al van mo, op je secundaire lippen.quote:
Dan moet ik eerst helemaal naar Zwolle.quote:Op zondag 6 november 2005 03:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Die krijg je al van mo, op je secundaire lippen.
Oh ja, mo woont hier in de buurt, waar ook!quote:Op zondag 6 november 2005 03:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst helemaal naar Zwolle.![]()
Nee.quote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, mo woont hier in de buurt, waar ook!
Dan nog, moet lukken.
Pubers.quote:
Die verwarmt hier niet. GODVER kuthuisquote:
Onder de dekens met je huidige manhoer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:12 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die verwarmt hier niet. GODVER kuthuis
Im Moment heb ik geen manhoer. Ik heb 3 dekens, en ik heb het koud.quote:Op zondag 6 november 2005 04:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Onder de dekens met je huidige manhoer.
Mayo en geen manhoer.quote:Op zondag 6 november 2005 04:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Im Moment heb ik geen manhoer. Ik heb 3 dekens, en ik heb het koud.
dus
GODVER.
Doe's even niet zo dronken.quote:Op zondag 6 november 2005 04:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Mayo en geen manhoer.
Mensch, ga eens wat nerds psychotisch in de war schoppen!
Je bent dus nu een gedegen meisje dat kiest voor liefde i.p.v. vleselijke lusten?quote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Doe's even niet zo dronken.
Ik ben verbeterd en non.
Waarom ben ik een slet in jouw ogen?quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent dus nu een gedegen meisje dat kiest voor liefde i.p.v. vleselijke lusten?
.
.
.
.
.
.
you freakin crack me up!
Groot gelijkquote:Op zondag 6 november 2005 04:24 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Doe's even niet zo dronken.
Ik ben verbeterd en non.
Weet ik.quote:
Mij hoor je niet slet roepen hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 04:27 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom ben ik een slet in jouw ogen?
Huidige? Ik heb altijd zo gedacht.quote:Op zondag 6 november 2005 04:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Mij hoor je niet slet roepen hoor.
Ik ben eerder verbaasd over je huidige manier van denken.
En zulks verbaasd me dus.quote:
Ha...!quote:Op zondag 6 november 2005 04:34 schreef cerror het volgende:
[..]
En zulks verbaasd me dus.
Al heb ik geen idee meer wat het is.
Alsof het puurlijk ligt aan mijn zuipen...quote:
Neen, ik ben lui.quote:Op zondag 6 november 2005 04:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof het puurlijk ligt aan mijn zuipen...
Kom eens met links wat anderzijds bewijst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |