nicht.quote:Op zondag 6 november 2005 03:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
echt zo'n gelige pisnicht. Zo'n gierende flikker. Zo'n onwijze keuteldeuker...quote:
I love it when you talk dirty to me!quote:Op zondag 6 november 2005 03:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
echt zo'n gelige pisnicht. Zo'n gierende flikker. Zo'n onwijze keuteldeuker...
Assen!quote:Op zondag 6 november 2005 03:23 schreef Jordy-B het volgende:
ja, dat dacht ik wel... zo'n kruiperig holmaatje als jij wel, ja...
wa'n homo, hè?!quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef Jordy-B het volgende:
Friesland!
Allah is groot he. Niet allah groot. snappie. beetje respect tonen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:19 schreef djenneke het volgende:
Wat doet die U er eigenlijk tussen?
Ben ik heel raar als ik er geen hol van begrijp?quote:Op zondag 6 november 2005 03:26 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Allah is groot he. Niet allah groot. snappie. beetje respect tonen.
Jij hebt weinig allochtone kennissen zeker he. Beetje integreren witte!!!quote:Op zondag 6 november 2005 03:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben ik heel raar als ik er geen hol van begrijp?
Juist ja, die moet ik even ergens gaan quoten...quote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij hebt weinig allochtone kennissen zeker he. Beetje integreren witte!!!
marsetend meisje is er weer ehquote:Op zondag 6 november 2005 03:19 schreef Jordy-B het volgende:
lang geleden werd er nog wel 'ns een usericon verboden, omdat er een meisje op stond die 'n mars at...
echt suf!
quote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
Ik las "Allah in de snackbar".
Hoe ver ben ik heen?
Waarschijnlijk dermate ver dat je inmiddels in een zware coma ligt!quote:Op zondag 6 november 2005 03:31 schreef ma_jojo het volgende:
Ik las "Allah in de snackbar".
Hoe ver ben ik heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |