minder ergerlijk dan het komische trio in de slaapkamerquote:Op zondag 6 november 2005 03:19 schreef BB-King het volgende:
Menno zit de einzelganger uit te hangen.
Nee joh, een bukkake-douche...quote:Op zondag 6 november 2005 03:21 schreef wickie het volgende:
Rob heeft wel gelijk nu. Dido is echt een teringwijf nu. ZIJ ligt tegen hem op te rijen nu en niet Roel.
Die meid verdient gewoon een ijskoude douche.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel wat gesodemieter ja
Onder welke steen kom jij vandaan?
Net uitgeweest zeker?
Check je fotoboek
En daarnet wilde ze dat niet omdat ze net haar tanden had gepoetst.quote:
Mannen... Rob ligt er ook bij.quote:Op zondag 6 november 2005 03:23 schreef Minouishere het volgende:
waar liggen die lui eigenlijk? in de mannen of in de vrouwen???
Heeft Dido een eikenhouten kut??quote:Op zondag 6 november 2005 03:23 schreef avonne het volgende:
De Queen moet even luidkeels laten weten dat ze niet van sexuele toenadering gediend is.
Nathalie is net weg gegaan en Joost zei net wat.quote:Op zondag 6 november 2005 03:25 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ik vroeg me af waarom we naat en joost en zo dan niet horen.........
Dat vind ik nou ook!! En ik ben ook een vrouw!!quote:Op zondag 6 november 2005 03:24 schreef biggetje het volgende:
Zoooo wat is die Dido een cockteaser zeg (en nee, ik ben een meisje). Ze lijkt wel een puber van 15 zeg. Ze draaien er alleen maar om heen. Ga ff flink batsen ofzo JEZUS.
Verklaar u zelf...quote:Op zondag 6 november 2005 03:29 schreef farceman het volgende:
Dido heeft Roel op 100% zeker afgetrokken, echt waar.
jij hebt andere streams dan de restquote:Op zondag 6 november 2005 03:29 schreef farceman het volgende:
Dido heeft Roel op 100% zeker afgetrokken, echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |