quote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
capturen joh!!!!!!!!!! (en plaatsen uiteraard)
quote:
Ik zie helemaal geen kutje. Of bedoel je dat Dido als geheel een kutje is?quote:
Ik denk dat de regie ook alleen maar opdracht uitvoert. Dus hoewel ik vind dat het belachelijk is om moeilijk te doen over iets wat je ook in de gemiddelde FA reclame ziet, zal het toch niet van Big Sister (quote:Op zondag 6 november 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan zou de regie niet zo preuts zijn als jij daar zat!![]()
Tja, ik blijf nog heel even dit aankijken... misschien komt het er wel van.quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef Gert het volgende:
Misschien moet ik er zo maar eens een eind aan breien....
zit je 4 uur naar die lui te kijken en zul je godverdomme net zien dat ze alsnog los gaan dadelijk...
10 minuutjes geef ik ze nog...quote:Op zondag 6 november 2005 03:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja, ik blijf nog heel even dit aankijken... misschien komt het er wel van.
NOT.![]()
Dus ik kom net op tijd??quote:Op zondag 6 november 2005 02:59 schreef Gert het volgende:
Misschien moet ik er zo maar eens een eind aan breien....
zit je 4 uur naar die lui te kijken en zul je godverdomme net zien dat ze alsnog los gaan dadelijk...
Mooie foto!quote:Op zondag 6 november 2005 03:00 schreef latevogel het volgende:
ja en ik wordt rustig van [afbeelding]
dacht het nieeeeeee
Die staan gewoon aan hoor. Het is daar knap donker in de kamer en toch zien we vrij veel.quote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef Foreverblue het volgende:
Waar zijn die nightview x-ray camera's als je ze nodig hebt
Ik bedoelde met x-ray... door die dikke dekbedden heenkijkenquote:Op zondag 6 november 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dia staan gewoon aan hoor. Het is daar knap donker in de kamer en toch zien we vrij veel.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef Minouishere het volgende:
die cameralui zijn Hummie is in rep en roer om dit zo goed mogelijk in beeld te krijgen hahahaaa
En Roel maar denken, hoe krijg ik hem er nu nog ingeproptquote:
LOL .... ja, die zouden ook wel leuk zijn. Ingrid en Nathalie waren al bang dat de camera's dat konden.quote:Op zondag 6 november 2005 03:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bedoelde met x-ray... door die dikke dekbedden heenkijken
quote:Op zondag 6 november 2005 03:05 schreef Snaptnix het volgende:
Nou het was weer een fijne anti-climax avond.
Ik ga maar weer eens slapen
quote:Op zondag 6 november 2005 03:05 schreef Snaptnix het volgende:
weet je het zeker, ze gaan bijna zoenenquote:Op zondag 6 november 2005 03:05 schreef Snaptnix het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |