quote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef cerror het volgende:
Ik zeg nooit wat, en hen ook niet.
Moah, dan laat ik elkander wel staan.
Behalve imberr, die zegt nog weleens wat.
Idd een stuk beterquote:
Dat was dus, ik laat de stillen staan en degene die praten niet.quote:
Oooh maar das makkelijk!quote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, staat op mijn server. Gewoon zelfde naam geven, et voila
Zeker. En als ik zin heb, maak ik er nog een mooie banner van ookquote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oooh maar das makkelijk!Probleem opgelost
Ik hou de snelheid erinquote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Damn die messengdinges opend echt al die dingen![]()
Je bent nu al mijn held!quote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker. En als ik zin heb, maak ik er nog een mooie banner van ook
Ik moest lachenquote:Op zondag 6 november 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
Wow, nog even wat meer bier drinken en ik kan meedoen aan de Diarreeatletiekcompetitie.
Mén behoort niet te lachen om mijn anekdotes.quote:
Ik lach vaak genoeg om je hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Mén behoort niet te lachen om mijn anekdotes.
Ik vind het tof hoe ijsmeis met dat zipjes gedoe omgaat.quote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
of ijsmeis, die kan het ook heel goed
Ik moet voortaan maar wat meer Paul van Vliet quoten of een ander zaaddodende comediant.quote:
Slaap lekker . Nu wordt het pas saai. En hou je netjesquote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ach ja, ik ga ook eens.
Slaap lekker alvast allemaal!
Nee.quote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
zullen we een coole op bedenken met zijn allen?
Bert visserquote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet voortaan maar wat meer Paul van Vliet quoten of een ander zaaddodende comediant.
Och hemel, wat ben je grappig.quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is uitlachen, dat is iets anders
ohja.quote:Op zondag 6 november 2005 02:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is uitlachen, dat is iets anders
quote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Och hemel, wat ben je grappig.
Mijn kringspier staat slapper dan een waslijn om uw comedische uitspattingen.![]()
![]()
neequote:Op zondag 6 november 2005 02:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ijsmeis is weg! RELLUHH!!!11one
Dat is kansloos, daar krijg je toch al geruzie over enzo.quote:
ah joh, je hebt net een leuke rel gemist.quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer. Ff gezellig naar de kroeg geweest met een aantal kameraden![]()
Ah de vervanging van ijsmeis T_Tquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, daar ben ik ook weer. Ff gezellig naar de kroeg geweest met een aantal kameraden![]()
jezus, zitten jullie in wisselwacht of zoquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
dat was geen relquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah joh, je hebt net een leuke rel gemist.![]()
tyf heenquote:Op zondag 6 november 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
Argh, nu gaan ze het weer hebben over van alles behalve niets.
Relquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah joh, je hebt net een leuke rel gemist.![]()
Had je niet verwacht héquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jezus, zitten jullie in wisselwacht of zo![]()
Que?quote:
Bespaar me de detailsquote:Op zondag 6 november 2005 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die zaten toch MET elkaar te kloten![]()
Kom je toevallig ff online zie je dat je word uitgemaakt voor kuthoer en opperhoer van PUB enzo.quote:
Meen jequote:Op zondag 6 november 2005 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die zaten toch MET elkaar te kloten![]()
preciesquote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Que?
Zoiets van: ik weet niet wat ik moet zeggen dus dan maar zo?
En bijna altijd zijn die 'rellen' als ELM weer es komt zeuren.quote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meen je![]()
Heb hier al meer 'kleine' relletjes gezien, dus dit zal wel geen uitzondering zijn...
was ook niet echt bijzonder ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meen je![]()
Heb hier al meer 'kleine' relletjes gezien, dus dit zal wel geen uitzondering zijn...
Tot 6.00, wie me vervanger is kan ik niet zeggen, dat is natuurlijk geheime informatie die ik niet vrij kan gevenquote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tot hoelaat moet je![]()
en wie is je vervanger
Naar wie zwaai je?quote:
Een fijna nacht toegewenst alvastquote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tot 6.00, wie me vervanger is kan ik niet zeggen, dat is natuurlijk geheime informatie die ik niet vrij kan geven![]()
eerste?quote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat wil je nou verw8en? Hun eerste rel
nadat je verbeterd wasquote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
en daarna leedvermaak.![]()
en nou gewoon vermaak want ik lach me hier kapot.![]()
Misschien iets voor fisher-pricequote:Op zondag 6 november 2005 02:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat wil je nou verw8en? Hun eerste rel
Nee, naar jou. En je waardeert het niet eensquote:
Slaap lekker, en tot gauw maar weerquote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mijn club, mijn ideaal...
Ik ga maar naar bed, leuke avond gehad.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien iets voor fisher-price
My first rel batterijen niet inbegrepen
Argh, huillie.quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Nee, naar jou. En je waardeert het niet eens![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
was ook niet echt bijzonder ofzo![]()
jaguarized boos omdat hij deel 400 niet mocht openen![]()
.quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Fijn.quote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Argh, huillie.
Ik zwaai nooit en bij deze is jouw infirieure zwaai geaccepteerd.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja... sommige users...quote:Op zondag 6 november 2005 02:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
En bijna altijd zijn die 'rellen' als ELM weer es komt zeuren.![]()
je vond DAT grappigquote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
.
hahaha!
cerror? jij bent echt wel zo grappig!![]()
![]()
Zal ik een naamtopic aan jou spenderen?
EN JIJ DIKKE GEK NAAR ZUID BRENGEN GEK!quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Chanandler het volgende:
Zooo. om 5 voor 3 mag mn boterkoek eruit
quote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Chanandler het volgende:
Zooo. om 5 voor 3 mag mn boterkoek eruit
Oeww stoer jijquote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
moeten een permban krijgen.![]()
dat zei ik niet!![]()
![]()
![]()
Nee kom toch maar even naar Hagenquote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
EN JIJ DIKKE GEK NAAR ZUID BRENGEN GEK!
Ja dat wil ik wel eens wetenquote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
Ik snap er niets van weet je?
Mensen zoals dribbel en dergelijke worden gebanned om een scheet.
Ik wens allerlei volk dood en post hier en daar niet echt geheel aan de wensen van een mod.
Toch krijg ik nooit een ban (niet dat dit een ban-aanvraag is) what's up with that?
Hij gaat echt niet naar Hellevoetsluis gekkenhuis om dat te brengen.....alleen hier naar Zuid.quote:
Uiteraardquote:
omdat je jezelf met die post grappig vond ?quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee.. waarom denk je dat ik dedeed.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee kom toch maar even naar Hagen
nee.quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
omdat je jezelf met die post grappig vond ?
Niet alleen dat en doe niet zo chagrijnigquote:
Dan kom ik toch richting jouquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet naar Hellevoetsluis gekkenhuis om dat te brengen.....alleen hier naar Zuid.
Gelukkig. Ben benieuwd hoe het bij jou smaakt.quote:
Jep. Met een Pak van een of ander onbekent meelmerkquote:
Het is té koud en té 2:38 om helemaal naar Hagen te fietsen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee kom toch maar even naar Hagen
Daar ga ik ook niet overquote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
moeten een permban krijgen.![]()
dat zei ik niet!![]()
![]()
![]()
Maar dan krijg ik een kleiner stuk.quote:Op zondag 6 november 2005 02:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan kom ik toch richting jou
[..]
Gelukkig. Ben benieuwd hoe het bij jou smaakt.
Ja, en ik ga lekker naar zuid fietsen wil je zeggen. Bekijk het. Ik was vandaag in Walibiquote:Op zondag 6 november 2005 02:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het is té koud en té 2:38 om helemaal naar Hagen te fietsen.
Trusten Rquote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, weltrusten fokkers!
Goedquote:Op zondag 6 november 2005 02:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan kom ik toch richting jou
[..]
Gelukkig. Ben benieuwd hoe het bij jou smaakt.
Oh god.quote:Op zondag 6 november 2005 02:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Jep. Met een Pak van een of ander onbekent meelmerk
Ik was tenminste vorige week met Hallowwen Night.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja, en ik ga lekker naar zuid fietsen wil je zeggen. Bekijk het. Ik was vandaag in Walibi
Ik zal straks een stukje voor jullie afsneijden eh?
slaap lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken, weltrusten fokkers!
Ben het helemaal met hem eensch.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
Dus volgens iedereen mogen er geen grappen meer gepost worden puur om het feit dat jij jezelf grappig wil gevonden worden?
Zo gaat fok dus dood.
Ha! Ik was vorige week zaterdag in Movie park in Oberhausen, ook met Halloween. En die week daarvoor in Walibi World óók met Halloween. En vandaag weer naar Walibi. Beat thatquote:Op zondag 6 november 2005 02:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was tenminste vorige week met Hallowwen Night.![]()
![]()
![]()
![]()
Pretpark hoer.quote:Op zondag 6 november 2005 02:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ha! Ik was vorige week zaterdag in Movie park in Oberhausen, ook met Halloween. En die week daarvoor in Walibi World óók met Halloween. En vandaag weer naar Walibi. Beat that
Stadshagen in Zwollequote:
Meisje vroeg of ik meeging omdat ze nog @home kaartjes had. Dus ik zo van okeuuj.quote:Op zondag 6 november 2005 02:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Pretpark hoer. [afbeelding]
Waarom ga je nu dan weer naar Walibi?
Je muziekding op msn gaat traagquote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
Het bloed hier dood.
Als iedereen gaat slapen wel ja...quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
Het bloed hier dood.
Whehehe, ik doordeweeks in Holtenbronx.quote:
Hoe moet ik dat ruikenquote:
Opzich wel fijnquote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als iedereen gaat slapen wel ja...
Niet mijn schuld, ik heb mijn 4 filmdownloads stilgelegd.quote:
Chanandler checkt de boterkoek.quote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Meisje vroeg of ik meeging omdat ze nog @home kaartjes had. Dus ik zo van okeuuj.
*gaat ff mn boterkoek checken
Kheb medelijden met jequote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Whehehe, ik doordeweeks in Holtenbronx.
Holtenbronx heerst man.quote:
Hij gaat goooooeeed ouwe.quote:Op zondag 6 november 2005 02:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Chanandler checkt de boterkoek.
Wij hadden die @Home kaarten ook nog kunnen krijgen trouwens.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, ik heb mijn 4 filmdownloads stilgelegd.
Nee, ik kom nooit in die pauperbuurt. Alhoewel, ik fiets er langs als ik over de Twistvliet gaquote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Holtenbronx heerst man.
Lassuslaanflat 10 hoog, je weet toggg![]()
Met nadruk op langs.quote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit in die pauperbuurt. Alhoewel, ik fiets er langs als ik over de Twistvliet ga
Mo wie is JACK? Spreek je uit Sjek? Sjek is bek?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Mo wie is JACK? Spreek je uit Sjek? Sjek is bek?
Heeft ie sjek in zn bek? Sjekbek dat zeurt?
Sjembek
Ben benieuwd.quote:Op zondag 6 november 2005 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga wel ff een tof plaatje posten, misschien helpt dat om de resterende mensen wakker te houden![]()
Ik ben naar de tryout geweest van Nee dan Lourdes in Zwollequote:
Idd. Gelukkig ken ik er niemandquote:
quote:maar serieus, ik ben geen slet
ondanks dat mijn pics zwerven over internet
soms is het zelfs handig en ook erg fijn
vooral toen ik een modje wilde zijn
want eigenlijk ben ik een nietszeggende meid
de foto's zijn mijn grootste wapenfeit
een nieuw forum even opletten
daar gewoon ontzettend veel slowchatten
daarna solliciteren in Feedback
want als modje ben ik op mijn plek
gelukkig is Danny zeer snel tevree
vooral van de pics van mijn kale snee
Mijn vrienden hadden ook nog nooit iets van Bert gezien.quote:
NORMEN EN WAARDEN...RESPECT?!!?!quote:Op zondag 6 november 2005 02:47 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Mo wie is JACK? Spreek je uit Sjek? Sjek is bek?
Heeft ie sjek in zn bek? Sjekbek dat zeurt?
Sjembek
quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jag, voor jou!
[ijsmeis.zip] autobiografisch lied van ijsmeis!!
[..]
Ik zei het tochquote:Op zondag 6 november 2005 02:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden hadden ook nog nooit iets van Bert gezien.
Ze vonden het allemaal leuk![]()
Mischien toch een keer een DVD kopen![]()
Op de FPquote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Chanandler het volgende:
Waar?
ja jezus, mn hele pols hangt al vol met van die bandjes, sinds wanneer heeft Balkie normen en waarden bandjesquote:
En dat is voor mij want?quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jag, voor jou!
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jag, voor jou!
[..]
jaquote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op de FPOf bedoelde je mij niet?
Dearmotheroflawnmowers. Heb je de hele serie in .rar?quote:
Gadverdamme, als ik plastic wil neuk ik wel een oude he-man pop.quote:
Zulke bandjes zijn echt voor paupers.quote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
ja jezus, mn hele pols hangt al vol met van die bandjes, sinds wanneer heeft Balkie normen en waarden bandjesNee sorry die komen er bij mij niet in
Do not speak ill about the pwetty ladiesquote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Gadverdamme, als ik plastic wil neuk ik wel een oude he-man pop.
Wacht maar tot je daadwerkelijk een naakte vrouw ziet.quote:Op zondag 6 november 2005 02:54 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Do not speak ill about the pwetty ladies
Huh? verklaar je nader.quote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Wacht maar tot je daadwerkelijk een naakte vrouw ziet.
Heb je überhaupt wel smaak?quote:
Deze heb ik ook nog:quote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dearmotheroflawnmowers. Heb je de hele serie in .rar?
Mooie plaatjesquote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
meer heb ik helaas niet...
Ik kom eraan.quote:Op zondag 6 november 2005 03:00 schreef Chanandler het volgende:
Trouwens mn BotahK00k is klaar.
Neen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:01 schreef Chanandler het volgende:
Is imberr ook slapen ofzo?
hoe weet jij dat nouquote:
Botáhkoek moet je ook niet warm eten.quote:Op zondag 6 november 2005 03:02 schreef Chanandler het volgende:
Ja tegen die tijd dat je hierbent is ie wel afgekoeld. Stout dat ie was
gathering.tweakers.netquote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
waar kanb ik een foto van mn piemel posten?
Doe hier maar nietquote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[m] pubers sexy en gewaagd.quote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Das niet sexy, das ranzigquote:
Torrentquote:
Daar op de gang (8)quote:
Maar er zullen niet veel mensen zijn die het willen zienquote:Op zondag 6 november 2005 03:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
gewaagd is t wel. of niet natuurlijk.
Sturen kan naar partygirl_36@hotmail.comquote:Op zondag 6 november 2005 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]waar kan ik als heteroman foto's van mn piemel posten
KLBquote:Op zondag 6 november 2005 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]waar kan ik als heteroman foto's van mn piemel posten
Mannen zijn al blij als ze hun pik ergens in kunnen steken, vrouwen daarintegen zijn veel selectiever waardoor het laten zien van hun edele delen veel gewaagder wordquote:Op zondag 6 november 2005 03:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
gewaagd is t wel. of niet natuurlijk.
Geloof me, zo'n topic is niet lang open...quote:Op zondag 6 november 2005 03:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
KLB
Topicnaam: men piem0l is veels te groot![]()
ofzo![]()
MILF MILF MILF!!!quote:Op zondag 6 november 2005 03:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
My eyes! Die is zeker 7/8 keer verbouwd aan d'r gezicht, er zit 7 ton aan bouwfraude in
whehequote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, zo'n topic is niet lang open...
Ja en de planten groeien uit dr kop of niet?quote:Op zondag 6 november 2005 03:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
My eyes! Die is zeker 7/8 keer verbouwd aan d'r gezicht, er zit 7 ton aan bouwfraude in
Neh.. ik post maar geen piem0lfotosquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef nikky het volgende:
zalmsalade Mag een week weg wegens policy overschrijdende plaatjes posten.
Proeftijd enzo.
Das lekker exotisch.quote:Op zondag 6 november 2005 03:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja en de planten groeien uit dr kop of niet?
quote:Op zondag 6 november 2005 03:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, tis meer Bertje Vis.quote:
Goed zoquote:Op zondag 6 november 2005 03:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh.. ik post maar geen piem0lfotos
quote:Op zondag 6 november 2005 03:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja en de planten groeien uit dr kop of niet?
quote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef Chanandler het volgende:
_moder8or_ steelt grappen van bertje vis! OOOH IJSMEIS EN WAAR BEN JE ALS WE JE ECHT NODIG HEBBEN HEEEE?????
quote:Op zondag 6 november 2005 00:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]! Dadelijk word je nog beroemd
!
Wheheh, neh cool!
En nu ga ik naar bed.
!
Als dat er vanavond ook op was heb ik iets gemist volgens mijquote:
Doei Chanandlerquote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef Chanandler het volgende:
Ohik ga ook slapen
ff mn boterkoek inlijsten
ik groet jullie laatopblijvers .
Houdoe
Het was inderdaad op TV ja.quote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als dat er vanavond ook op was heb ik iets gemist volgens mij![]()
Truste Chanandler en Alexxxxxxx
Ik denk dat ik het nog maar een keer opnieuw moet kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doei Chanandler
[..]
Het was inderdaad op TV ja.
oh, ga ik slapen?quote:Op zondag 6 november 2005 03:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als dat er vanavond ook op was heb ik iets gemist volgens mij![]()
Truste Chanandler en Alexxxxxxx
DVD'tje ervan kopen. Zeker doen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nog maar een keer opnieuw moet kijken![]()
Stond wel iets in je post jaquote:
Ik gegroet U MoDDah8tah4LliFe!quote:Op zondag 6 november 2005 03:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
DVD'tje ervan kopen. Zeker doen.
En nu ga ik ook maar slapen
dat was een kwoot van ijsmeis, van toen zei ging slapenquote:Op zondag 6 november 2005 03:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Stond wel iets in je post ja![]()
welterusten moder8or![]()
Nee, doe maar nietquote:Op zondag 6 november 2005 03:28 schreef Imberr het volgende:
Kom Mo, gaan we de rest van dit deeltje volbaggeren.
Oke.quote:Op zondag 6 november 2005 03:28 schreef Imberr het volgende:
Kom Mo, gaan we de rest van dit deeltje volbaggeren.
Ga je?quote:Op zondag 6 november 2005 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Moe. Slapen. Tot later. Of niet. Dat weet je natuurlijk nooit van te voren.
quote:Op zondag 6 november 2005 03:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Beloof hem de volgende keer te flashen als hij nú weggaat.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
www.geilekleinetienermeisjes.nlquote:
Doei enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Okay...dat was ff een test hoe trouw je mij bent.quote:Op zondag 6 november 2005 03:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, ik flash alleen aan jou. Jeweettoch.
![]()
Leuk gebrobeerd, maar ik ben er nog steedsquote:Op zondag 6 november 2005 03:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
www.geilekleinetienermeisjes.nl
Ik heb gehoord dat ze daar tieten posten... Ga eens kijken zou ik zeggen, en toedeledokie.![]()
![]()
![]()
Kut...quote:Op zondag 6 november 2005 03:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Leuk gebrobeerd, maar ik ben er nog steeds![]()
Daar heb je msn voor mén.quote:
Open jij de nieuwe?quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maak dit deeltje nou maar vol enzo![]()
als je apart kwwot raakt ie sneller volquote:Op zondag 6 november 2005 03:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Open jij de nieuwe?![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
uuh.. das niet nodig..![]()
verrekquote:Op zondag 6 november 2005 03:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je apart kwwot raakt ie sneller vol
uuh.. das niet nodig..quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar heb je msn voor mén.
Inge wil je, desnoods anaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |