Precies.. en 'kond'.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef Light het volgende:
Sommige woorden schrijf ik wel met een d aan het eind. Dat zijn dan wel woorden als "woord" en "eind"
inderdaad, maargoed het is gewoon een modegril..... net als een whiplash 4 jaar geleden.... ken jij nog iemand met een whiplash? behalve jennifer de jong LOL heeft iemand haar zielige optreden in het sbs show nieuws gezien? als een zielig muisje op een stoel in haar 'kantoor' en nog gaan huilen ookquote:Op donderdag 17 november 2005 13:03 schreef IntroV het volgende:
Trouwens, dyslexie is toch heel wat anders dan werkwoordsvormen niet goed kunnen schrijven?
Volgens Vandale is dyslexie:
Het onvermogen om woorden, waarvan men wel de letters ziet, in hun betekenis te vatten
Maar goed, het is wel lekker makkelijk om te zeggen dat je dyslectisch bent als je moeite hebt met d's en t's en dan lijk je minder dom.
Foei, je mag geen quotes wijzigen.quote:
"groter als (jou)" ipv "groter dan (jij)"quote:Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
de meest ergerlijke taalverkrachting vind ik "hij wilt" en "is" in plaats van "eens". Voor de rest zal het me strikt genomen een beetje jeuken
de pod verwijd de ketel...quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef Bigs het volgende:
Ik vind het triest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |