Wat een ontzettende reality check.quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Djoj het volgende:
Eigenlijk wel triest hoor, zit ik hier op zaterdagnacht te wachten tot 2 loosers overgaan tot, ja, tot wat eigenlijk...![]()
A dirty mind is a joy forever..quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Het leek wel alsof Dido zat te schokken net, maar ik zal wel weer dingen zien die er niet zijn
daar gaat dido spijt van krijgen maar goed dat is haar probleem.quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
En daar is de ongemakkelijke stilte..
Het kan nu niet lang meer duren....
Hm, je zag het bijna goed denk ik. Dido was geschokt, door de saaiheid van Roelquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Het leek wel alsof Dido zat te schokken net, maar ik zal wel weer dingen zien die er niet zijn
Ik denk dat dat het bufferen van je streams wasquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Dido tegen roel: Je was ook al de hele tijd brutaal toen ik met Rob aan het praten was.quote:
volgens mij gebeurt er niet veelquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Hummie..... Mag Ralph terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |