Ja, maar dat is niet grappig omdat iedereen het al weetquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/7218707/bvmop.wav.html
Over vrouwen (dat ze veel bellen en nutteloos, en dat ze telkens moeten pissen). Go on, go on.
Ik ken nog een leuke seth gaaikema woordspelingquote:Op zondag 6 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het een beetje de te vroeg geboren wedergeboorte van seth gaaikema.
Je had mij moeten zienquote:Op zondag 6 november 2005 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit nu met dezelfde blik in me ogen als tijdens die show van daarnet, de enige die moet lachen is die taakstrafjosit himself
Je hebt gewoon geen humor, jammer.quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet grappig omdat iedereen het al weet![]()
rechtse "humor"quote:Op zondag 6 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het een beetje de te vroeg geboren wedergeboorte van seth gaaikema.
het glazuur springt idd van mijn humorknobbel af.quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuke seth gaaikema woordspeling![]()
Ik loop dus zo in Frankrijk dus ik loop zo naar zo'n Fransoos, en ik zeg zo
Conné vous monsieur Gaaikema? (of zoiets)
Dus die Fransoos zegt zo
Quelle Gaaikema![]()
En ik zo van dus
C'est Gaaikema
wheheheheh![]()
Nee mijn gevoel voor humor is anders, die gozer heeft geen humorquote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen humor, jammer.
Hij heeft WEL humor, jij interpeteerd het gewoon niet als humor, klaar. Vragen? geen vragen, mooi, gaan we verder.quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee mijn gevoel voor humor is anders, die gozer heeft geen humor![]()
voor sommigen is het toch echt humor van de bovenste plank, daar word ik heel erg bang van.quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee mijn gevoel voor humor is anders, die gozer heeft geen humor![]()
Als ik geen vragen of geklaag had kon het topic wel op slotquote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij heeft WEL humor, jij interpeteerd het gewoon niet als humor, klaar. Vragen? geen vragen, mooi, gaan we verder.
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Alleen Hans teeuwen heeft wel leuke dingen er tussen![]()
Dan gaat ie toch op slot ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik geen vragen of geklaag had kon het topic wel op slot![]()
nee, want ik vind het nog steeds een humorloze idioot, hij lacht het hardst om zijn eigen grappen, hoe triest kan je zijnquote:
diep triestquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee, want ik vind het nog steeds een humorloze idioot, hij lacht het hardst om zijn eigen grappen, hoe triest kan je zijn![]()
Doe eens nuttigquote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef Rekkie het volgende:
Klagen over Bert Visscher....... ?
Slotje!!!!!
Dat heet meedoen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee, want ik vind het nog steeds een humorloze idioot, hij lacht het hardst om zijn eigen grappen, hoe triest kan je zijn![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |