Ja, maar dat is niet grappig omdat iedereen het al weetquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/7218707/bvmop.wav.html
Over vrouwen (dat ze veel bellen en nutteloos, en dat ze telkens moeten pissen). Go on, go on.
Ik ken nog een leuke seth gaaikema woordspelingquote:Op zondag 6 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het een beetje de te vroeg geboren wedergeboorte van seth gaaikema.
Je had mij moeten zienquote:Op zondag 6 november 2005 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit nu met dezelfde blik in me ogen als tijdens die show van daarnet, de enige die moet lachen is die taakstrafjosit himself
Je hebt gewoon geen humor, jammer.quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet grappig omdat iedereen het al weet![]()
rechtse "humor"quote:Op zondag 6 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het een beetje de te vroeg geboren wedergeboorte van seth gaaikema.
het glazuur springt idd van mijn humorknobbel af.quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuke seth gaaikema woordspeling![]()
Ik loop dus zo in Frankrijk dus ik loop zo naar zo'n Fransoos, en ik zeg zo
Conné vous monsieur Gaaikema? (of zoiets)
Dus die Fransoos zegt zo
Quelle Gaaikema![]()
En ik zo van dus
C'est Gaaikema
wheheheheh![]()
Nee mijn gevoel voor humor is anders, die gozer heeft geen humorquote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen humor, jammer.
Hij heeft WEL humor, jij interpeteerd het gewoon niet als humor, klaar. Vragen? geen vragen, mooi, gaan we verder.quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee mijn gevoel voor humor is anders, die gozer heeft geen humor![]()
voor sommigen is het toch echt humor van de bovenste plank, daar word ik heel erg bang van.quote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik geen vragen of geklaag had kon het topic wel op slotquote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij heeft WEL humor, jij interpeteerd het gewoon niet als humor, klaar. Vragen? geen vragen, mooi, gaan we verder.
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Alleen Hans teeuwen heeft wel leuke dingen er tussen![]()
Dan gaat ie toch op slot ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik geen vragen of geklaag had kon het topic wel op slot![]()
nee, want ik vind het nog steeds een humorloze idioot, hij lacht het hardst om zijn eigen grappen, hoe triest kan je zijnquote:
diep triestquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee, want ik vind het nog steeds een humorloze idioot, hij lacht het hardst om zijn eigen grappen, hoe triest kan je zijn![]()
Doe eens nuttigquote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef Rekkie het volgende:
Klagen over Bert Visscher....... ?
Slotje!!!!!
Dat heet meedoen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee, want ik vind het nog steeds een humorloze idioot, hij lacht het hardst om zijn eigen grappen, hoe triest kan je zijn![]()
Dat doet hij waarschijnlijk om de ijzingwekkende stiltes na zijn 'grappen' op te vullen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klagen over Bert Visscher is nuttig???quote:
En dan al die helmjosti's in het publiek, (die wakker schrikken) owja dan lachen we ook wel mee, het zal vast grappig zijnquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat doet hij waarschijnlijk om de ijzingwekkende stiltes na zijn 'grappen' op te vullen.
Dat zal wel komen omdat Jan Mulder haar aanrandt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
hij lijkt wel een postbankcommercial. daar moet het meisje, dat soms ff meedoet, ook keihard lachen als ze vraagt of remco campert nog een kopje koffie wil
nee die zit dan met dat onstellende grappige leeuwenpak boven op die auto.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat Jan Mulder haar aanrandt.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee die zit dan met dat onstellende grappige leeuwenpak boven op die auto.
grappig idd dat onze humor volledig andersom is.quote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef Beeker het volgende:
Iedereen heeft een eigen smaak. Ik vind Bert Visscher wel leuk. Lebbis, Harrie Jekkers en Herman Finkers ook. Hans Teeuwen en Freek de Jonge vind ik niks
Of je snapt humor nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, dan Lourdes, HEERLIJK!quote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef Rekkie het volgende:
Superrrr show..... Bert Visscher de beste !!!!!!!!11
Youp mag er ook wezen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef Rekkie het volgende:
Freek vind ik helemaal niks.....
Teeuwen, Visscher, Arie en Sylvester, Jochem Meyer dat vind ik toppers
Nou, kopen dan maarquote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken arie en sylvester heul nie...
Rammen!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken arie en sylvester heul nie...
lijkt me een goede voor onder de kerstboom.quote:
Zeker! Je moet wel wennen! Maar het is zeker de 2 uur waardquote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me een goede voor onder de kerstboom.
Ik denk dat 90% van FOK! denkt dat je poep praat aangezien ik geen humor zou hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die verstand van humor heeft!
Wil je lachen nikky?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |