Lebbisquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef ook_gek het volgende:
ik heb ook even zitten kijken en ik vind het 24X niks
Zelfs op de locale tv zender TV west zijn d grappen nog leuker.
Minister verdonk geeft een geweldige uitbrander aan de ilegale die vast zitten op schiphol <-- kijk dat vind ik nou wel een leuke opmerking
Vorige week was lebbis op NL3 en dat was wel helemaal top
Ja, okay een ander gevoel voor humor kan, maar dit is gewoon zooo slecht, dit KAN je gewoon niet grappig vinden, die vent is gewoon bloed irritantquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Misschien heb jij een ander soort humor. Mensen kunnen dubbel liggen om Freek de Jonge en dat vind ik dus totaal niet grappig.
Dan is het GOUD. Maar alleen was hij ook wel erg goed moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LebbisDie is teminste wel grappig
![]()
Alleen en ik combinatie met Janssen![]()
Nog minderquote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
och na de pauze is het toch minder..
Lijkt me stug dat iemand een positief topic heeft geopend over die chaotische mallootquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom niet klagen in het officiele topic?
Deze show is inderdaad wel slechter dan voorgaande shows.quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, okay een ander gevoel voor humor kan, maar dit is gewoon zooo slecht, dit KAN je gewoon niet grappig vinden, die vent is gewoon bloed irritant
Ik wel ! [Fantopic] Bert Visscherquote:Op zondag 6 november 2005 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat iemand een positief topic heeft geopend over die chaotische malloot
Noem eens een echt goeie grap die hij maakte in het 1e kwartier danquote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef Kazu het volgende:
Jezus wat een hoop Bert Visscher haters hier...
Die vent is gewoon geweldig, dat sommigen daar niks in zien ok, ik kan Youp van 't Hek wel uitkotsen en anderen vinden hem weer 'humoristisch'
Really? En je vindt die typetjes van 'm ook daadwerkelijk grappig??quote:Op zondag 6 november 2005 00:43 schreef Kazu het volgende:
Die vent is gewoon geweldig,
Dit is de klaagbaak, uilskuiken!quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef BobbyB het volgende:
Stelletje zeikjosti's.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef BobbyB het volgende:
Loop toch es niet zo te zeiken met zijn allen, ga Tell Sell kijken als je je daar prettiger bij voelt. Maak je eigen leven leuker en doe er wat mee en ga je niet lopen ergeren aan iemand die je toch niet leuk vind. Je kan uiteraard ook gaan slapen.
Er zijn mensen die hem wel leuk vinden, ieder zijn eigen ding. Stelletje zeikjosti's.
Het is leuk om te zeiken over iets wat je niet leuk vindt.quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef BobbyB het volgende:
Loop toch es niet zo te zeiken met zijn allen, ga Tell Sell kijken als je je daar prettiger bij voelt. Maak je eigen leven leuker en doe er wat mee en ga je niet lopen ergeren aan iemand die je toch niet leuk vind. Je kan uiteraard ook gaan slapen.
Er zijn mensen die hem wel leuk vinden, ieder zijn eigen ding. Stelletje zeikjosti's.
Bedankt voor de tip, dan weet ik in ieder geval wat ik NIET ga kijken de volgende keerquote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eén van z'n beste shows!
Wehehe.quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eén van z'n beste shows!
Die is inderdaad ook verdomd irritantquote:Op zondag 6 november 2005 00:46 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik kan 1 'cabaretier(e)' noemen die ik nog irritanter vind: Tineke Schouten. Dat is echt Josti-humor die in de jaren '50 al gedateerd was. Daar gaan hele volksstammen naar toe.
Maar Bert Visscher slaat de plank inderdaad ook finaal mis wat betreft grappig zijn.
Ja maar sorry hoor, als je al gaat lopen klagen over iets waar je makkelijk zelf verandering in kan brengen door een knophe te gebruiken vraag ik me af wat voor een leven je hebtquote:
Owja, (uit ander topic) als een bejaarde in z'n broek schijt, dan meurt dat, dan kan je ook wel uit de bus stappen, neemt dan toch niet weg dat je je eraan kan ergerenquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, als je al gaat lopen klagen over iets waar je makkelijk zelf verandering in kan brengen door een knop je gebruiken vraag ik me af wat voor een leven je hebt![]()
![]()
Als je er toch niks aan vind ga je er toch niet een heel topic voor aanmaken? Sorry, maar dat is best kansloos
Ja, en jij maakt je druk over het feit dat ik klaag over Bert Visscherquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, als je al gaat lopen klagen over iets waar je makkelijk zelf verandering in kan brengen door een knophe te gebruiken vraag ik me af wat voor een leven je hebt![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eén van z'n beste shows!
Fijne Nuancesquote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef BobbyB het volgende:
Deze show is inderdaad wel slechter dan voorgaande shows.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef superdude05 het volgende:
Stomme boer
Hansje Teeuwen
Theo Maassen
Jochem Mijer
Niet zozeer dat jij klaagt over hem, maar meer dat er tegenwoordig geklaagd wordt op alles wat los en vast zit en dan vraag ik me af: heb je niks beters te doen, of is je leven echt zo kansloos.quote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en jij maakt je druk over het feit dat ik klaag over Bert Visscher
Ja, maar jij zit nu even hard mee te klagenquote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zozeer dat jij klaagt over hem, maar meer dat er tegenwoordig geklaagd wordt op alles wat los en vast zit en dan vraag ik me af: heb je niks beters te doen, of is je leven echt zo kansloos.
Niet dat het mij wat uitmaakt, ik zit er niet echt mee, vraag het me alleen af.
Allemaal klapvioolen. Met hun gescheldquote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef superdude05 het volgende:
Stomme boer
Hansje Teeuwen
Theo Maassen
Jochem Mijer
Er is een verschil tussen klagen en je iets afvragen, maar als jij dat klagen noemt, mij best. Voorgaande was overigens een mening geven, en dat heeft ook niks met klagen te maken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit nu even hard mee te klagen
http://rapidshare.de/files/7218707/bvmop.wav.htmlquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vertel eens een goeie grap uit zijn show dan![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Misschien heb jij een ander soort humor. Mensen kunnen dubbel liggen om Freek de Jonge en dat vind ik dus totaal niet grappig.
Ik zit nu met dezelfde blik in me ogen als tijdens die show van daarnet, de enige die moet lachen is die taakstrafjosit himselfquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/7218707/bvmop.wav.html
Over vrouwen (dat ze veel bellen en nutteloos, en dat ze telkens moeten pissen). Go on, go on.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |