yo, jaloers?quote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
Je had beter niet mee kunnen doen.
Nu vind Christine je leuk![]()
.
ik volg het niet meer, ik geloof het inderdaad allemaal welquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Offuh.. geloof je het allemaal wel?
Professioneel zegt niks. Zal wel weer een man winnen aangezien het de 13-jarige meisjes zijn die stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:35 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
ik volg het niet meer, ik geloof het inderdaad allemaal wel
ik weet toch bijna 100% zeker dat floortje gaat winnen. ze is eenmaal de meest professionele van het stel. ik zal denk ik wel even de finale gaan kijken ofzo, maar voor de rest is het oude koek
Nu ga je er vanuit dat de stemming eerlijk verloopt..quote:Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Professioneel zegt niks. Zal wel weer een man winnen aangezien het de 13-jarige meisjes zijn die stemmen.
daar heb je gelijk in. laten we het dan zo zeggen: ik neem aan dat floortje in de finale zit, en dat een of andere lekkere hunk de wedstrijd wint. maar tog ga ik kijken.:)quote:Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Professioneel zegt niks. Zal wel weer een man winnen aangezien het de 13-jarige meisjes zijn die stemmen.
en terecht (Y)quote:
Hij droeg koffers in het hotel waar ze verbleven??quote:Op donderdag 29 december 2005 01:17 schreef ma_jojo het volgende:
Neen, I-Jay, met Destiny's Child gewerkt.
Beyoncé.
Ik heb het dus over lekkere herenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:47 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
en terecht (Y)
floortje is ook erg mooi
En jij bent.. ??quote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
Dat mag hij dan mooi doen in Wie gaat Idols winnen? , anders wil ik ook een eigen topic om mijn mening te geven!.
Ik kom anders nooit in dit subforum, dus je vraag an sich begrijp ik wel, maar daar gaat het hier dus niet omquote:
Dat is BVO, dat zie je toch?quote:
Zo ver zag ik het inderdaad.. maar het ging even om de toelichting..quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is BVO, dat zie je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |