Dat zou genant zijnquote:
Je snapt 't nietquote:
Misschien als joogdepoog hem zelf opent?quote:Op zondag 27 november 2005 22:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
#2 verwacht ik niet hoor.
haha te veel eer voor een idols drop - outquote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien als joogdepoog hem zelf opent?![]()
Klopt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
haha te veel eer voor een idols drop - out![]()
Wat maakt dat nou uit.. Ik vind het nog steeds interessant om door te lezen hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Klopt.. Nog een wonder eigenlijk dat deze nog open is.
.
In dat geval houd ik me koest.quote:Op zondag 27 november 2005 23:10 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit.. Ik vind het nog steeds interessant om door te lezen hoor![]()
beautiful love is een standard uit de jaren 30quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Hulde aan die drop-out, je flikte het toch wel mooi om zo ver te komen... jammer dat we je eigenlijk nooit écht goed hebben kunnen horenIk ben dus wel ff dat Beautiful Love nummer aan het neerladen, ondanks de afgezagen titel van het nummer
En Stewie is ook cool. "I say, fat man, get me out of this place!"
Klinkt goed, Beautiful Love, nog niet afgelopen, maar ik vraag me af of je ook met echt veel power kan zingen en dan hoge uithalen kan maken
, klinkt altijd zo super..
Vooral door blijven zingen!
Ohquote:Op zondag 20 november 2005 15:12 schreef joogdepoog het volgende:
ok hier is die, tis beautiful love, zelfde nummer dat ik thuis zong achter de piano, maar dan met mijn voormalige band. deze heet Funkzzion en is overal te boeken. dan moet je contact opnemen met me_juliette@hotmail.com
maar geen gespam heden. De opname is van een half jaar geleden.
http://rapidshare.de/files/7900149/01_Beatiful_Love.mp3.html
ik had er op dat moment ook niet bepaald plezier van. t ging allemaal nogal bagger. en ik voelde me flink slecht tegenover de band, die allemaal overdreven goed zijn in hun vak. Scatten is over het algemeen niet mijn beste kant, gezien het feit dat ik het officieel nog niet hoef te leren (dacht ik), maar ik wou o zo graag mezelf bewijzen.quote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef Christine het volgende:
Het klinkt trouwens alsnog alsof je er niet echt plezier in hebt...
En nu?quote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
ik had er op dat moment ook niet bepaald plezier van. t ging allemaal nogal bagger. en ik voelde me flink slecht tegenover de band, die allemaal overdreven goed zijn in hun vak. Scatten is over het algemeen niet mijn beste kant, gezien het feit dat ik het officieel nog niet hoef te leren (dacht ik), maar ik wou o zo graag mezelf bewijzen.
joogquote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef joogdepoog het volgende:
hahaha luister dan liever naar ella fitzgerald of Mel torme. ( bobby mc ferrin is ook stoer, luister naar het nummer Drive)
haha ja slechte eerste indruk wegwerken is moeilijk hequote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
joog
hoe meer ik je hoor kletsen, hoe meer ik van je hou:P
dusquote:Op maandag 12 december 2005 18:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind anders dat je best goed scat hoor.. Ik zou het niet na kunnen doen
Scatten is vreselijk. MOEILIJK
In dat geval ga ik voor hem stemmenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan hij nog met de wildcard in de finale?
Nee, want hij is niet door de theaterronde heen gekomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan hij nog met de wildcard in de finale?
Slechts knipoogjes zijn ook zo duidelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 11:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt Tulip, jij weet eenop waarde te schatten.
"Gek met dynamiet om zijn lichaam blaast Idols finale op"quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe weet ik alleen nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |