Je hebt natuurlijk gelijk, maareh... waar baseer je dit opquote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
[..]
mijn god wat ben jij een arrogante zak
ben je tenminste ergens goed in.
Dat zei hij gister op TV ook geloof ikquote:Op zondag 6 november 2005 12:53 schreef joogdepoog het volgende:
Im not a crook!
Z'n catchphrase denk ikquote:Op zondag 20 november 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei hij gister op TV ook geloof ik...
ben jij een man of een vrouw?quote:Op zondag 20 november 2005 11:37 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ik vind 'm gewoon leuk![]()
zoiets was inderdaad de grap. Hoewel ik ook een paar keer 'apres nous, le deluge' heb gezegd in de camera. Hebben ze niet erin gehouden.quote:
www.rapidshare.dequote:Op zondag 20 november 2005 13:27 schreef joogdepoog het volgende:
weet iemand trouwens hoe je een geluidsfragment kan uploaden, tis ongeveer 10 mb, tis van de demo opname van een band waar ik iet meer in zit, maar tis tog leuk om te delen met de fokkers hier.
Hé ik vond je ook leuk, en ik ben een vrouw.quote:Op zondag 20 november 2005 13:27 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
ben jij een man of een vrouw?ff om zeker te weten
haha dankjewelquote:Op zondag 20 november 2005 14:15 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hé ik vond je ook leuk, en ik ben een vrouw.
hahahaha, all in the family. Ik bleef bij jeroen maffen de avond voordat het begon. Behoorlijk slecht geslapen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:16 schreef Luuksor het volgende:
Toch was ik aardig onder de indruk van hoe ritmisch je het ten gehore bracht, Everlasting Love heb ik het over. Ook wel grappig dat ik Jeroen en Noor behoorlijk goed ken, daarom had ik wel even extra oogje open toen ik je in beeld zag!
Toch chapeau, jammer dat je niet iets verder gekomen bent!
in een notendop de gehele eerste pagina van dit topicquote:Op maandag 21 november 2005 15:11 schreef snowqueen911 het volgende:
Wel een beetje een afgang als je zegt dat jamie Cullum niet kan zingen en dan zelf al eruit bent in de 2e ronde...
Blijk ik dan toch wel goede smaak te hebben he, met zo'n lekkere ex vriendinquote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef alyel het volgende:
ik heb je ex-vriendin gedaan. was was zij lekker![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 20:22 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
Blijk ik dan toch wel goede smaak te hebben he, met zo'n lekkere ex vriendin![]()
Aan de kijkcijfers te zien wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ik vond het gewoon bedroevend slecht!
wordt Idols toch geen succes dit jaar
ik weet niet of je echt zo arrogant bent of dat het alleen zo gemonteerd wasquote:Op maandag 21 november 2005 18:58 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
in een notendop de gehele eerste pagina van dit topic![]()
oh nu heb ik het hele topic wel doorgelezenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik weet niet of je echt zo arrogant bent of dat het alleen zo gemonteerd was![]()
Maar op zich..... was het wel leuk gezongen
ja oke zit wat inquote:Op zondag 6 november 2005 13:56 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
voor de theaterronde deden we lady marmalade. supergrappig was dat.
Heerlijk, die 'eerst doen - dan denken'- instellingquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
oh nu heb ik het hele topic wel doorgelezen
en dan die Davide "im not a clown!'quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
He's not a crook!
Je kunt het volledige liedje van het trio met Joog terugvinden op Idols.nl. Daar kun je zien dat Joog behoorlijk zuiver en ritmisch zingt, maar inderdaad nogal experimenteel en het trio hangt ook inderdaad als los zand aan elkaar.quote:Op maandag 21 november 2005 20:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Dacht wel effe te horen dat je ''ritmisch uit de bocht'' vloog en dat dat niet echt paste bij een trio, maar nogmaals op dat moment nam de camera een totaalshot en was het moment weer binnen een paar tellen voorbij. Alle andere trio's kwamen iets beter tot hun recht had ik het idee.
Maar helaas botste het helemaal niet en kregen jullie niet zoveel zendtijd. Ze hadden natuurlijk gerekend op een lekkere ruzie of zo. En toen moesten ze het dus helaas doen met een hele uitzending een dom rokend wicht met geverfd haar en een hese stemquote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef joogdepoog het volgende:
ik ben het met iedereen eens
en ja we zijn expres geselecteerd met zn 3en. Ze vroeger namelijk naast die ene keer op de bank nog iets van 3 keer hoe het nou voelde, om '180 graden' van elkaar af te staan'.
dat onwijs grappig zal je niet aan mij moeten vragen maar aan mn vrienden, hoewel ik een voorkeur heb voor droge humorquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij lijkt heel erg op een vriend van me en die gast is naast muzikaal en krullerig ook nog eens onwijs grappig. Ik weet niet of 'joog' dat ook is, maar ik zie niet in waarom hij geen idool zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |