Tuurlijk is het echt, anders zou ik toch niet zeggen dat ze leuk zijn?quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Mvnl het volgende:
Is t wel écht..
Volgens mij kan dat gewoon met Nero Burning Rom. Even tussen de opties zoeken.quote:Op zondag 13 november 2005 23:15 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik het album als één track zou kunnen rippen voor mijn mp3speler?
als je een goed programma hebt kun je bij de optie's de 2 seconde tussen een nummer uit halen en dan kopieert hij hem gewoon zo als het hoort! succes!quote:Op zondag 13 november 2005 23:15 schreef MadGuy het volgende:
Het is echt, want ik heb ze gehoord. Overigens zijn sommige eindes gelijk weer minder, zoals het eerst zo epische einde van Sorry.
Ik vind het op zich wel een leuke actie. Zo hebben de iPodders en andere Mp3 spelerverlaafden er ook nog eens wat aan. Weet iemand trouwens hoe ik het album als één track zou kunnen rippen voor mijn mp3speler?
Het gaat om een rip naar mp3, niet om een kopie naar cd.quote:Op maandag 14 november 2005 01:33 schreef keizerpinguin het volgende:
als je een goed programma hebt kun je bij de optie's de 2 seconde tussen een nummer uit halen en dan kopieert hij hem gewoon zo als het hoort! succes!![]()
quote:The only way to have absolutely no audio interruption between songs on your iPod is to rip the CD using the JOIN CD TRACKS feature. This combines the whole CD into one single track on your iPod. Here are the instructions:
1. Insert an audio CD into your computer. After a moment, the songs on the CD are listed in the iTunes window.
2. Click to remove the checkmark next to any songs you don't want to import.
3. To remove the gap of silence that normally occurs between songs, make sure the songs on the CD are sorted by track number in ascending order (click the top of the first column so that it's blue and you see a triangle that points up), then select two or more adjacent songs and choose Advanced > Join CD Tracks.
iTunes imports any joined songs as one track. To change back to importing the songs separately, select the joined songs and choose Advanced > Unjoin CD Tracks.
4. To add the selected songs to your library, click the Import button in the upper-right corner of the iTunes window.
The display area at the top of the iTunes window shows how much time it will take to import each song. To cancel importing, click the small X next to the progress bar.
5. When the songs are finished importing, click the Eject symbol to the right of the CD in the playlist, or click the Eject Disk button in the lower-right corner of the iTunes window.
Ik heb het gesampelde stukje naast het origineel gelegd.quote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
er schijnt ook een sample van michael jacksons "Can You Feel It?" in het liedje "sorry" te ziiten.
Maar ik heb het liedje al diverse malen beluistert en kan de sample niet ontdekken.. of is die sample er weer uitgehaalt op het laatste moment of zo
Ik heb op FileUnder al iets geschreven. Ik ben erg blij met het album, maar ik vraag me wel af hoe het in de VS gaat aanslaan, want het is natuurlijk erg Europees en niet erg gevarieerd.quote:Ik wacht trouwens ook op nl-reviews... bijvoorbeeld eentje van Fok! ?
Kun je het niet gewoon nog steeds op www.mtv.com The Leak beluisteren?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef Rainboww het volgende:
Vreemd dat er nog geen samples te luisteren zijn op Amazon.com
Weet misschien iemand een site waar je stukjes kunt luisteren?
bolletje.comquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef Rainboww het volgende:
Vreemd dat er nog geen samples te luisteren zijn op Amazon.com
Weet misschien iemand een site waar je stukjes kunt luisteren?
Daar staan helaas niet alle tracks.quote:
Nee, maar wel in de shop zie ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:45 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon nog steeds op www.mtv.com The Leak beluisteren?
Ze hebben helaas maar plaats voor 1000 leden. Er is een AOL link waar je ook gratis kunt kijken als je niet op Chello terecht kunt volgens mij...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef Aventura het volgende:
Chello-abonnees kunnen vanavond inloggen op de site en zo gratis via een stream het concert bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |