Idd, als alle zatte scholieren weer uit de stad komenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef tonks het volgende:
Stilte voor de storm.
Goed ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Laten we lawaai maken. Voor Theo.
Als ik ga zingen wordt het de komende jaren helemaal stil op FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef djenneke het volgende:
Ga zingen! Neem het op! Post het hier!
Coole film.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef kanaiken het volgende:
silence of the lambs......
Een echte klassiekerquote:
Zal ik zingen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als ik ga zingen wordt het de komende jaren helemaal stil op FOK!
Nou nee, ik ben niet bepaald het type dat zo lomp is dat ze niet weet dat ze niet kan zingen, en toch mee doet aan idols. Ook ben ik niet het type dat als ik dat wel kon, ik mee zou doen. Kortom: waarom antwoord ik nou serieus?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jij was toch niet die debiel van vanavond bij Idols?
Anders mag je wel zingen hoooor.
Zing maar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben niet bepaald het type dat zo lomp is dat ze niet weet dat ze niet kan zingen, en toch mee doet aan idols. Ook ben ik niet het type dat als ik dat wel kon, ik mee zou doen. Kortom: waarom antwoord ik nou serieus?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |