quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Michelle-74 het volgende:
juist ja, sinterklaasliedjes.
Geweldige actie van BB
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Omdat Scanman er nog niet is, neem ik de honneurs even waar:
Wat is iedereen chagrijnig zeg. Alleen Lieske houdt de stemming er nog een beetje in.
Ja waar is ie eigenlijk? Normaal zie ik hem bijna continu hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Slikt Ingrid Seroxat? Bevreemd mij nog steeds dat ze iemand in het huis plaatsen die anti-depressiva slikt.Lijkt mij niet echt verantwoord.quote:
Je hebt in Amsterdam een tijdje een restaurant gehad, waar het eten geserveerd werd "in je kleine mondje".quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:40 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
de andere manieren ga ik hier niet zeggen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
Wat is iedereen chagrijnig zeg. Alleen Lieske houdt de stemming er nog een beetje in.
Hij is er toch.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja waar is ie eigenlijk? Normaal zie ik hem bijna continu hier
En daar logt hij net inquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
er wordt nu wel beter op haar gelet met al die kamera'squote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Slikt Ingrid Seroxat? Bevreemd mij nog steeds dat ze iemand in het huis plaatsen die anti-depressiva slikt.Lijkt mij niet echt verantwoord.
ONBEGRIJPELIJKquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt in Amsterdam een tijdje een restaurant gehad, waar het eten geserveerd werd "in je kleine mondje".![]()
Dit revolutionaire concept heeft het niet gered.
Nou ik vond Princess Mononoke en Howl's moving castle echt ontzettend mooi, dus waarschijnlijk deze ook. En anders heb ik nog Lost in Translation liggen maar die heb ik al gezien. Net hebben we Batman begins gekeken, was wel leuk. En ik heb ook nog 3 uitzendingen Everwood nieuwe seizoen maar die wou ik eigenlijk strax lekker op bed gaan kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |