Vreemd met muziek was het veel leuker geworden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:21 schreef Bocaj het volgende:
Volgens bb moeten ze zichzelf vermaken dus een bezoek aan de dbk heeft geen enkele zin.. dus laten ze hen er ook niet in....
ze moeten een persoon de zwarte piet geven voor het feit dat er geen muziek is, net zoals ze vandeweek bij Dido hebben gedaan, moet je eens kijken hoe snel het gezellig wordt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd met muziek was het veel leuker geworden.
En had voor hun ook leuke beelden opgeleverd.
Nu wordt het weer een saaie kut avond.
Bedankt BB jullie zijn net drank: drank maakt meer kapot dan je lief is.
Die had ik ooit eens op een ander forum als avatarquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis een adoptiekindje...ik vond hem net bij het googlen op de term "nietszeggend"
![]()
erg jammerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, helaas is deze groep iets te braaf
Thanks!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou ok voor deze keer gun ik jou de eer![]()
ja, dat had ik wel verwacht, eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef Minouishere het volgende:
sjesus dido, hoezo denk jij dat ze voor de DBK wel open doen, trut !
afgelopen dinsdagavond gebeurde er ook niks.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze moeten een persoon de zwarte piet geven voor het feit dat er geen muziek is, net zoals ze vandeweek bij Dido hebben gedaan, moet je eens kijken hoe snel het gezellig wordt!
Om welke reden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef milagro het volgende:
heeft Chantal het nu meteen niet meer naar haar zin
Nou het heeft haar wel een paar nominaties opgeleverdquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
afgelopen dinsdagavond gebeurde er ook niks.
Dido 'verpestte" het feestje en iedereen ging gewoon opruimen
Queen Dido, dacht er wel in te kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef Minouishere het volgende:
sjesus dido, hoezo denk jij dat ze voor de DBK wel open doen, trut !
21.30 uur , er is drank, er is eten,.....................Dido gaat naar bedquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:27 schreef avonne het volgende:
Valt niet op, he, dat Dido al weer spelbreker is?
nee, hoor, echt niet
welles, Menno kreeg de schuldquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
afgelopen dinsdagavond gebeurde er ook niks.
Dido 'verpestte" het feestje en iedereen ging gewoon opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |