Ja idd dat typ je goed, GET A LIFE PLEASEquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Get a life Messenga
voelt reactie aankomen van (FOK! weerman)
Idd, gaat snel hierquote:
Ik ben te snel voor jequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Get a life Messenga
voelt reactie aankomen van (FOK! weerman)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd dat typ je goed, GET A LIFE PLEASE
niet zo boos zijn Friese knaapquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd dat typ je goed, GET A LIFE PLEASE
Maar dit is GCSC ook niet hequote:
quote:
Bagger. Hoezo?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
zeg imberr, hoe staat het in de liefde?
Dit is tussen mij en mod dus blijf jij er maar even buiten, dank je.quote:
Nee omdat je gister zo'n breezah stukje in je msn naam had enzo...quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk van, he verrek, laatste post, ff nieuwe aanmaken. Maar dan staat er al een nieuwe.
quote:
moder8or zoekt nog iemandquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk van, he verrek, laatste post, ff nieuwe aanmaken. Maar dan staat er al een nieuwe.
Dat kan zijn meneertjequote:
precies goed voor jou leeftijd en gedragquote:
Breezah?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee omdat je gister zo'n breezah stukje in je msn naam had enzo...
quote:
ik wist hetquote:
Bij mij ookquote:
Jullie haten mij allemaalquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef WEST het volgende:
[..]
precies goed voor jou leeftijd en gedrag![]()
![]()
![]()
3 topicsquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef DaMook het volgende:
Ik tel er minstens het dubbele van 3Verander de TT eens
Nog steeds hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee omdat je gister zo'n breezah stukje in je msn naam had enzo...
Hmm, weet niet, hoeveel heb ik er nu ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Gaat je niet lukken hoor op korte termijn.
![]()
Nah, en jij 94? paar wekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ik tel 28x SC deeltjes van Messenga
Nehquote:
ja maar dan zeg je tegen een kerel "dankje wel voor alles wat je gedaan heb" en niet "ik vind je lief" dat klinkt raar van man tot manquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hallo, mag het wat hij allemaal voor mij heeft betekend
JAquote:
Ja, maar hij begrijpt mij welquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar dan zeg je tegen een kerel "dankje wel voor alles wat je gedaan heb" en niet "ik vind je lief" dat klinkt raar van man tot man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |