Waarom dan niet gewoon Iwan, stuk beter.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:16 schreef BVO het volgende:
Kijk eens een post of 20 boven je naar dat artikel van Riparius, daar staat het. Iwan Cairo heet 'ie.
Is niet arrenbie genoeg, weet je.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Iwan, stuk beter.
Vieze spikkels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat heeft hij op z'n gezicht gesmeerd![]()
He bah, nou hoef ik geen toetje meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vieze spikkels.
Of is het negersperma?![]()
Jerney had m wat ochtendcreme geleend na een wilde nachtquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat heeft hij op z'n gezicht gesmeerd![]()
Wist je dat nog niet? Hij heeft in de zandbak zitten spelen met Renske...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef Ayaxola het volgende:
Het lijkt net of ie eerst met zijn bek in het zand is gevallen
Verder wel mooie foto's![]()
Ow, hopelijk heeft ie die paardenbek een goed stuk onder het zand gestokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Hij heeft in de zandbak zitten spelen met Renske...
Je piepende huisneger mag ook wel in dit topic -Vaduz-quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond even een deukje in z'n ego, klasse.
Maar hoe komt de jury erbij dat hij goed kan zingen.
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem na Joel echt de slechtste Idol die ooit de finaleshows heeft gehaald...
ja jammer is datquote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Meike zit dan weer wel in. Kus.
.
net als harmquote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Ja, dat zag ie zelf ook al aankomen denk ik, en dat is dan ook de reden waarom hij - als enige - niet deelneemt onder zijn eigen naam.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Hij wordt met de week verschrikkelijker
Maar Meike is een vrouw, en nog een mooie ook, dus dat vind ik persoonlijk wat minder ergquote:Op zondag 8 januari 2006 01:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja![]()
Meike vond ik trouwens ook erg beroerd.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:15 schreef Riparius het volgende:
Ja daar zeg je wat. In het vervolg bij iedere kandidaat 2 telefoonnummers en twee sms nummers geven: eentje om vóór en eentje om tégen te stemmen. Gek dat ze daar nog niet op gekomen zijn, want dat levert waarschijnlijk nog meer bel- en sms-inkomsten op.
Idd, waar ging dát over?!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef martinuhhh het volgende:
Ik vond zijn blouse half in en half uit zijn broek er ook niet uitzien. Kreeg ie er nog een compliment over ook
.
Inderdaad.... hij was gisteren niet om aan te horen.... zal hij volgende wek helemaal niet meer te horen zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 17:22 schreef PeRi het volgende:
Hij wordt echt met de week erger.
precies, niemand is het met je eensquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind I-Jay echt grappig. En hij deed het niet eens zo slecht vond ik
Helaas zal niemand het met me eens zijn
![]()
grappigquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind I-Jay echt grappig. En hij deed het niet eens zo slecht vond ik
Helaas zal niemand het met me eens zijn
![]()
nou, bedankt voor de morele steunquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, niemand is het met je eens
Dude, ben jij leraar op een basisschoolquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Hij probeert echter wel vanavond SMS-zielen te winnen. Hij deelt vanaf 19.00 en nog tot 21.00 uur handtekeningen uit in sportschool B-Fit te Sterrenburg, Dordrecht. De eigenaresse is dat wezen melden bij groep 7 en 8 op mijn school en ook kinderen uit mijn klas wilden al gaan. Dus reken op extra stemmen uit de kinderrijke buurt Sterrenburg voor zaterdag!
niet dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stunt om die vriend even te noemen. Nu krijgen veel mensen waarschijnlijk medelijden en blijft hij er onnodig lang in.
Het is dat ik mijn minpunten al heb gegeven vandaagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had liever Ellen zien gaan, maarja, die gaat volgende week gewoon.
als het aan mij ligt niet! Ellen moet blijvenquote:
Ik heb steeds het idee dat ze veel meer kan dan ze laat zien. Alsof de keuze van de liedjes telkens net niet haar ding zijn. Die kan beter haar eigen muziek maken buiten Idols om.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet! Ellen moet blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |