abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:03:01 #1
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_32002820
Dat vraag ik me dus af, vaak zijn shows van bekende caberetiers als Jochem Meyer, Dolf Jansen of Jan Jaap van der Wal al maanden van tevoren uitverkocht. Is er zoeits als een centrale ticketservice voor cabaret, waarbij je online kan bestellen?

Want bij de reguliere verkoop hebben vaak de abonnementshouders voorrang, en die gaan natuurlijk bijna allemaal.

edit: foutje, graag kick naar Theater, Taal & Kunst
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zaterdag 5 november 2005 @ 21:10:04 #2
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_32003051
Ga naar De Meervaart in het westen van Amsterdam, daar hebben ze nog kaartjes voor Jan Jaap van der Wal.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_32017328
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef greatgonzo het volgende:
Want bij de reguliere verkoop hebben vaak de abonnementshouders voorrang, en die gaan natuurlijk bijna allemaal.
Tsja, je geeft je eigen antwoord al een beetje: word lid van het theater...heb je altijd eerste keus voor de kaartverkoop. En anders moet je de datum zien te achterhalen waarop je kaartjes kan halen/bestellen: direct die dag doen. Maar voor sommige cabaretiers betekent dat 's morgens heel vroeg voor de deur gaan zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 6 november 2005 @ 13:46:04 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_32022496
Zo vroeg mogelijk kaartjes halen.

Of ik laat me op de reservelijst zetten, voor als mensen annuleren.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32038623
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, je geeft je eigen antwoord al een beetje: word lid van het theater...heb je altijd eerste keus voor de kaartverkoop. En anders moet je de datum zien te achterhalen waarop je kaartjes kan halen/bestellen: direct die dag doen. Maar voor sommige cabaretiers betekent dat 's morgens heel vroeg voor de deur gaan zitten.
In veel plaatsen wordt volgens mij het programma van het komende jaar huis aan huis bezorgd? Dan kun je zsm kaartjes bestellen.
  maandag 7 november 2005 @ 14:44:17 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32057106
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef k_man het volgende:

[..]

In veel plaatsen wordt volgens mij het programma van het komende jaar huis aan huis bezorgd? Dan kun je zsm kaartjes bestellen.
juist .. en de sites in de gaten houden voor extra ingelaste voorstellen..

zo kon ik ik nog kaartjes bestellen voor Arie & Sylvester
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')