nee, ik keek nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond dat 10 keer, nee 740 keer leuker dan dat zingen.
Milagro kijk jij nog? Hoor je dat toontje in Roels' stem? Jawellll!!!![]()
wat was er met dat toontje van Roel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Milagro kijk jij nog? Hoor je dat toontje in Roels' stem? Jawellll!!!![]()
Ach joh. Hij is gewoon nu al gefrustreerd dat Utreg morgen een pakkie slaag gaat krijgen van ADOquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach joh. Hij is gewoon nu al gefrustreerd dat Utreg morgen een pakkie slaag gaat krijgen van ADO![]()
en terecht wel.... wraak van BB... alhoewel ik een feestje ook leuk zou vinden vind ik dit wel een goeie grap tegen die verwende nestenquote:
Deze 2 of Sjankwal vind ik wel erg goede optiequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob, Roel, Joost, Ingrid doe iets![]()
Heee dat was mijn zin!quote:
Was dat maar waar, helaas is deze groep iets te braafquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
De volgende keer als ze worden geroepen door BB gewoon niet gaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, helaas is deze groep iets te braaf
Nou ok voor deze keer gun ik jou de eerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over mijn snelheid
Normaal ben ik de laatste die iets meld![]()
Oei dat zou hard zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Nu zou er eigenlijk een stem moeten komen die zegt:
Omdat jullie woensdagavond door wilden feesten is er nu geen muziek... alleen Dido en Menno mogen naar een speciale ruimte voor een party for two
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |