Regel was toch dat hij tijdens rantsoen dicht moest blijven? Dus dan mag hij nu toch weer open of gaan ze nu heel braaf ineens zitten wachten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
de bubbel is niet gevuld ze hebben geen toestemming van BB gehad.
nee dit was een sanctie voor het niet naleven van de BB regels.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef Anitra het volgende:
[..]
Regel was toch dat hij tijdens rantsoen dicht moest blijven? Dus dan mag hij nu toch weer open of gaan ze nu heel braaf ineens zitten wachten?
is dat roel van :"fuck de rules, fuck de rules"?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
de bubbel is niet gevuld ze hebben geen toestemming van BB gehad.
Roel wou gisteren die bubbel al vullen, maar werd door iedereen tegengehouden
douchenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef redhair het volgende:
Help heb een uurtje gemist. Waar is Menno zie hem niet meer. Is hij al in elkaar geslagen door RoB?????????
HOHO bij die sanctie werd wel gezegd dat rantsoen betekende OOK geen bubbelbad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee dit was een sanctie voor het niet naleven van de BB regels.
Heeft niks met het rantsoen te maken![]()
![]()
Ze zijn alweer gestopt. Het ging over dat irritante gezing van ze.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is't Ruby, neem nog een glaasje meid![]()
een grote bek maar een klein hartje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
is dat roel van :"fuck de rules, fuck de rules"?
Neh, dat was alleen maar grootspraakquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef redhair het volgende:
Help heb een uurtje gemist. Waar is Menno zie hem niet meer. Is hij al in elkaar geslagen door RoB?????????
afgaande op haar introductie filmpje "show me the money" (met die kommaar kommaar handjes erbij) zeg ik bewust.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Als strategie is het briljant.
Maar ik kan er niet de vinger op leggen of ze het bewust doet, of dat het haar automatisch goed afgaat.
Als het bewuste strategie is, mag ze van mij nog lang blijven, want dan wil ik wel eens zien wat Plan B is, als de groep kleiner wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |