abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32477473
Met 7 man tegelijk een spel als Mashed spelen.
Speelde op de PS1 altijd Circuit Breakers, betere multiplayer spellen bestaan gewoon niet.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32477576
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef peristilius het volgende:
Speelde op de PS1 altijd Circuit Breakers, betere multiplayer spellen bestaan gewoon niet.
WTF???!! Die spelen we nu zelfs nog regelmatig met multitap. Ik dacht dat geen hond ooit van dat spel gehoord had. (we spelen wel maar 5 banen: Canyon 2, Highway 2, Jungle 2, Egypt 2 en Artic 2. De rest is te kort of te saai, en banen met bootjes zijn kut)
pi_32477776
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Had iets met Bluetooth te maken, je kan maximaal acht apparaten tegelijk met elkaar verbinden ofzoiets.
Ben benieuwd wat de telefoons van mensen doen in de buurt van een PS3 Zie er nu al naar uit om demopods te ontregelen met mijn telefoon
pi_32477786
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef NutKees het volgende:

[..]

WTF???!! Die spelen we nu zelfs nog regelmatig met multitap. Ik dacht dat geen hond ooit van dat spel gehoord had. (we spelen wel maar 5 banen: Canyon 2, Highway 2, Jungle 2, Egypt 2 en Artic 2. De rest is te kort of te saai, en banen met bootjes zijn kut)
Circuit Breakers met multitap.
Vond Venice ook altijd wel grappig, maar de autotjes zijn toch wel het leukst ja.
Hier moeten ze echt een remake van maken voor de PS3.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:32:17 #105
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32478179
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Had iets met Bluetooth te maken, je kan maximaal acht apparaten tegelijk met elkaar verbinden ofzoiets.
Doe er dan 6.
pi_32478213
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Doe er dan 6.
dan krijg je weer zeikerds die gaan miepen over dat de BlueTooth van PS3 minderwaardig is, omdat normale BlueTooth apparaten 7 anderen kan verbinden..........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32479474
Wat een gezeik allemaal. Volgens mij worden de ps3 en de 360 ongeveer het zelfde. Ook kwa graphics. Het probleem word waarschijnlijk dat bedrijven niet genoeg geld in een game kunnen stoppen om de volledige grafische kracht van die apparaten te gebruiken. Want het word echt heel erg duur om spellen voor de next gen te maken. Ik denk dat de echte next gen machine de revolution word. Of je die zapper nou leuk vind of niet. En ze ondersteunen geen HD-TV. Nou en. Ik heb verloopig toch geen ¤800,- om neer te leggen voor een LCD tv. Want die moet je wel hebben om van die graphics te genieten. Voor die ¤800,- koop ik liever een shit lading aan leuke spellen. Tja wat kan mij het ook bomme. Ik zie het wel over een jaar.
pi_32483307
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:26 schreef bas_ragger het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Volgens mij worden de ps3 en de 360 ongeveer het zelfde. Ook kwa graphics. Het probleem word waarschijnlijk dat bedrijven niet genoeg geld in een game kunnen stoppen om de volledige grafische kracht van die apparaten te gebruiken. Want het word echt heel erg duur om spellen voor de next gen te maken. Ik denk dat de echte next gen machine de revolution word. Of je die zapper nou leuk vind of niet. En ze ondersteunen geen HD-TV. Nou en. Ik heb verloopig toch geen ¤800,- om neer te leggen voor een LCD tv. Want die moet je wel hebben om van die graphics te genieten. Voor die ¤800,- koop ik liever een shit lading aan leuke spellen. Tja wat kan mij het ook bomme. Ik zie het wel over een jaar.
Voor 800 euro heb je trouwens nog lang geen HD TV hoor, dus wat dat betreft geef ik je helemaal gelijk.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:08:01 #109
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32483518
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dan krijg je weer zeikerds die gaan miepen over dat de BlueTooth van PS3 minderwaardig is, omdat normale BlueTooth apparaten 7 anderen kan verbinden..........
Het is ook altijd wat
pi_32487825
Die tien redenen van IGN om te wachten op de PS3 had ik laatst ook gelezen, ja. En ondanks dat ikzelf inderdaad wacht op de PS3... vond ik die redenen die IGN gaf stuk voor stuk belachelijk!
pi_32487855
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef P-Style het volgende:
Die tien redenen van IGN om te wachten op de PS3 had ik laatst ook gelezen, ja. En ondanks dat ikzelf inderdaad wacht op de PS3... vond ik die redenen die IGN gaf stuk voor stuk belachelijk!
Ja he? Ik zat daar ook te denken van, konden ze niks beters bedenken?
pi_32488758
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef Retuobak het volgende:
Ja he? Ik zat daar ook te denken van, konden ze niks beters bedenken?
Inderdaad. De meesten zijn makkelijk te weerleggen!

Reason #1: The Blu-ray Player
Oké. Dit is een leuke optie. Hoewel ik denk dat de eerste golf (en de tweede golf waarschijnlijk ook) games voorlopig nog gewoon op (dvd-rom) zullen verschijnen. Zelfs nú zijn er amper games die op een dubbellaags dvd staan! Dit is een leuke optie voor mensen die al in bezit zijn van een HDTV en zitten te wachten op blu-ray films. Maarja... hoeveel mensen zijn dat nou? Games hebben deze opslagruimte nog niet nodig, tenzij er veel FMV bij de game zit. Maarja... next-gen moet zo mooi worden dat alles er realtime toch al uit moet zien als FMV's! Hoe dan ook is blu-ray voorbereid op de toekomst.
Reason #2: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Dit is een verrekte goede reden om een PS3 te halen! Maar moet je er daarom op wachten? MGS4 wordt toch geen launchgame en misschien verschijnt 'ie pas in 2008! Dan zou je wel èrg lang moeten wachten!
Reason #3: Stronger Japanese Developer Support
Oké. Playstation heeft altijd de grootste (Japanse) developer support gehad. Maar andere consoles hebben die ook. Misschien niet zo veel, maar wederom geen reden om te wachten
Reason #4: Full Backwards Compatibility
Deze reden is alleen geldig als je nú Playstation en Playstation 2 games hebt, waarvan je verwacht dat je die later nog veel zult spelen. Als je nu al geen playstation-fan bent, dan boeit die bwc natuurlijk geen hol!
Reason #5: The HD IP Camera
Tja... Leuke accessoire, maar niet dè reden om op de PS3 te wachten.
Reason #6: Seven-Player Wireless Support
Leuk dat het kàn. De PS2 ondersteunt àcht controllers (als je twee multitaps hebt), maar hoevaak maak je hier nou gebruik van?!
Reason #7: You Can Still Pre-Order
Deze reden is te achterlijk voor woorden.
Reason #8: Hefty Expandability / Connectivity Options
Kijk, dit is wel een leuke optie van de PS3.
Reason #9: Dual-Screen and 1080p Support
Dat dual screen gebeuren zal niemand ooit gebruiken! Ik zie Sony er zelfs nog voor aan om in een later stadium één van die twee HDMI uitgangen eraf te halen! 1080p vind ik echter wel een goede reden. Oké nu zijn er nog amper tv's die het ondersteunen en degene dié het ondersteunen zijn onbetaalbaar. Maar in de toekomst gaat dat allemaal veranderen en het is fijn om te weten dat de PS3 daarop voorbereid is.
Reason #10: Xbox 360 Doesn't Have a Killer App
Voor zover ik weet gaat iedere console launch gepaard met waardeloze tot matige launchgames, met de PS3 zal dit niet anders zijn. Ook de PS3 zal bij de launch geen "Killer App's" hebben, terwijl de xbox 360 er tegen die tijd er waarschijnlijk al wel een of meerdere heeft.

Kortom... je zult alleen wachten als je toch al Playstation-fan bent. Ben je dat niet dan heb je geen reden om te wachten. Als je nu voor het eerst een console zou gaan kopen èn je niet van plan bent meerdere consoles aan te schaffen (en er dus nooit eerder een gehad hebt) zou ik inderdaad wachten... maar dan wel tot ruim een jaar nádat de PS3 is gelaunched omdat dan de eerste prijsdalingen zijn doorgevoerd en omdat het gamesaanbod dan een stuk groter zal zijn.
pi_32500117
pi_32500275
quote:
Hmmm... het zijn wel de woorden van Howard Stinger, maar een prijskaartje tussen de 300 en 400 dollar is werkelijk... spotgoedkoop!!!
  woensdag 23 november 2005 @ 09:21:29 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32500300
Spotgoedkoop Net zo spotgoedkoop als de 360, maar veel duurder dan de PS2 was. Nu zit er wel Blue Ray in en andere hardware shit, maar ze kunnen het gewoon niet duurder maken. Anders koopt niemand het.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32500335
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spotgoedkoop Net zo spotgoedkoop als de 360, maar veel duurder dan de PS2 was. Nu zit er wel Blue Ray in en andere hardware shit, maar ze kunnen het gewoon niet duurder maken. Anders koopt niemand het.
Stel je niet aan!

Nee, je hebt gelijk... Ze kunnen 'm niet veel duurder maken. Ben benieuwd hoe deze dollarprijs zich vertaalt naar de ¤uro. Ten tijde van de PS2 was 'ie in Europa ruim anderhalf keer zo duur als in de VS! Maar als je de launchprijzen van de PSP bekijkt, dan liggen die veel dichter bij elkaar. $249,- tegen ¤249,-
pi_32500359
Als ie 400 kost bij de launch koop ik um wel meteen, denk ik .
Goedkoop idd .
-
pi_32500367
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
400*2,20 = 880 gulden
introductieprijs PS2: FL 1249,-
pi_32500387
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

400*2,20 = 880 gulden
introductieprijs PS2: FL 1249,- FL 1149,-
Klopt, maar in Amerika was de PS2 $299,- bij de launch.
pi_32500401
ik haal m'n consoles over het algemeen in Europa

en ja, sorry, hij was 1149.....
pi_32500467
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
ik haal m'n consoles over het algemeen in Europa

en ja, sorry, hij was 1149.....
Ik ook! Maar het artikel gaat dan ook over de verwachte launchprijs in Amerika. En die zou je dan ook moeten vergelijken met de launchprijs van de PS2 in Amerika destijds.
pi_32500624
true that, maar sindsdien is de entertainmentmarkt over het algemeen en de videogames in het bijzonder steeds globaler geworden.
pi_32501245
quote:
In een ander interview liet Stringer al weten dat de PS3 in de lente van 2006 in Japan verkrijgbaar zal zijn en in de Verenigde Staten tegen november van dat jaar. Een Europese release is nog onzeker, maar zal naar verwachting na de Amerikaanse lancering volgen.
2007 baby
Microsoft zal wel blij zijn met de gigantische voorsprong die ze gaan pakken in Europa vanwege het feit dat de PS3 hier wel in april 2007 ofzo zal komen . Ik blijf het echt diep triest vinden, altijd die drang van Sony om Europa te fucken, als MS wereldwijd kan releasen, waarom Sony niet? Ze hebben tijd zat gehad om voldoende fabs neer te poten voor een wereldwijde release.

Het zal er dus wel weer op neerkomen dat Sony Japan pakt en dat de Westerse wereld nog spannend zal worden.
pi_32501384
Aan de andere kant, de Europese consoles zullen geen last hebben van last-minute bugs.
pi_32501408
Hoop dat het meer dan een jaar wachten waard is voor je SocialDisorder, kom op joh, wees eens niet een fanboy en geef gewoon toe dat Sony WEER Europa naait, ws. betaal je evenveel hier als in Japan bij launch, alleen dan meer dan een jaar later.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')