Was jij die Gothic?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en dan mis ik kei veel school en dan blijf ik zitten en dan ben ik kei verdrietig en pleeg ik alsnog zelfmoord.
*snif**klopt even gauw af*
* _moder8or_ troost ijsmeis.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en dan mis ik kei veel school en dan blijf ik zitten en dan ben ik kei verdrietig en pleeg ik alsnog zelfmoord.
Ja?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bussen en treinen hebben zoveel vertraging in de winter![]()
Ojaquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik regel niks, natuur doet z'n werk
Gezellig, dan zorg ik voor warme chocomelk, en voor de liefhebbers: Warm bierquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ook een elfsteden tocht![]()
dan gaan we met z'n allen naar SpeedyGJ
![]()
mijn fiets fietst op tijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja?.
Is me nog niet eens opgemerkt terwijl ik toch al bijna 3 jaar 'trein'.
Voor de lessen ja, maar bij tentamens is het minder leuk als je te laat komtquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan mág je te laat komen bji school
Doedegij moar n kopsken chocomelquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gezellig, dan zorg ik voor warme chocomelk, en voor de liefhebbers: Warm bier
ja wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:10 schreef cerror het volgende:
Kheb gister nog met m'n dronken kop een puber gezoent.
Neen, dat was moder8tor. Die wilde zelfmoord plegen:quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarstraks wilde je nog zelfmoord plegen
Toetsweek, ff kiekn, die valt volgende periode innnnn 3e week van Januariquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor de lessen ja, maar bij tentamens is het minder![]()
* SpeedyGJ naar ijsmeis toegaat en der dan tegen gaat houdenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jeuj.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, dat was moder8tor. Die wilde zelfmoord plegen:
[..]
Ik natuurlijk ookquote:
dan heb ik eindpresentatiequote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toetsweek, ff kiekn, die valt volgende periode innnnn 3e week van Januari![]()
waarom? omdat die geen vrouw kon scoren?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, dat was moder8tor. Die wilde zelfmoord plegen:
[..]
moet de trein wel op tijd rijdenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
* SpeedyGJ naar ijsmeis toegaat en der dan tegen gaat houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |