Pechtold bedoelt dus dat je je moet verdiepen voordat je daar algemene conclusies aan trekt. Hoe fout ook, die imam is maar een imam.quote:Op maandag 7 november 2005 14:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb het meer over 'incidenten' zoals de hand weigerende Imam, verdacht ophoudende moslims in een trein, hoofddoekjes etc.
Juist. En ik zeg dat die Imam zich in de Nederlandse cultuur moet verdiepen en er werk van moet maken zijn 'afwijkingen' te integreren. Laat Mohammed maar naar de (Nederlandse) berg komen!quote:Op maandag 7 november 2005 15:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pechtold bedoelt dus dat je je moet verdiepen voordat je daar algemene conclusies aan trekt. Hoe fout ook, die imam is maar een imam.
Het 'verdacht verblijven in een trein' is geen religieuse regel.quote:Op maandag 7 november 2005 14:08 schreef sizzler het volgende:
Ik heb het meer over 'incidenten' zoals de hand weigerende Imam, verdacht ophoudende moslims in een trein, hoofddoekjes etc.
Wanneer zijn 'afwijkingen' geintegreerd?quote:Op maandag 7 november 2005 15:51 schreef sizzler het volgende:
Juist. En ik zeg dat die Imam zich in de Nederlandse cultuur moet verdiepen en er werk van moet maken zijn 'afwijkingen' te integreren. Laat Mohammed maar naar de (Nederlandse) berg komen!
Die imam oordeelt niet over Nederlanders die wel de hand schudden van vrouwen, en daar gaat het hier over.quote:Op maandag 7 november 2005 15:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Juist. En ik zeg dat die Imam zich in de Nederlandse cultuur moet verdiepen en er werk van moet maken zijn 'afwijkingen' te integreren. Laat Mohammed maar naar de (Nederlandse) berg komen!
Wanneer we niet meer spreken van een afwijking.quote:Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wanneer zijn 'afwijkingen' geintegreerd?
Vergeet het maar. Een islamitisch religieus voorganger moet de sharia van voor naar achter bestuderen en kennen, een studie van vaak meer dan 10 jaar. Dat is een soort van selectie proces. Alleen de allervreemdste weirdo's ronden zo'n studie af. Dit zijn géén mensen die vervolgens de sharia terzijde zullen schuiven. Zo iemand zal nóóit in een liberale democratie integreren, Die is namelijk volstrekt in tegenspraak met de sharia. Van imams heif je niets te verwachten.quote:Op maandag 7 november 2005 15:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Raar. Wat is er mis mee om je te vormen, om meer te weten van iets. Ik verdiep me in alles wat van belang is voor meningsvorming.quote:Op maandag 7 november 2005 14:56 schreef dVTB het volgende:
Ik *peins* er niet over om me meer in religie te verdiepen
Ik niet; daar heb ik geen tijd voor!quote:Op maandag 7 november 2005 18:18 schreef SCH het volgende:
[..]
.... Ik verdiep me in alles wat van belang is voor meningsvorming.
Als je je er wel wat meer in zou verdiepen dan had je deze post wellicht niet geplaatst. Want wat bedoel je met debielen en in welke zin hobbelen die blind, en waar achteraan precies?quote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik niet; daar heb ik geen tijd voor!![]()
Als mij debiele religies van de Veluwe al niet kunnen boeien waarom zou ik een dan nog achterlijker godsdienst wel serieus nemen; omdat er nog meer debielen blind achteraan hobbelen?
mi. is religie een psychische of psychiatrische afwijking, dat is mijn mening.quote:Op maandag 7 november 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je je er wel wat meer in zou verdiepen dan had je deze post wellicht niet geplaatst. Want wat bedoel je met debielen en in welke zin hobbelen die blind, en waar achteraan precies?
Je geeft eigenlijk een heel goed voorbeeld van wat Pechtold bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |