quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
Oproep aan -Angel-: Ga dood.
laat dat "oproep" ook maar wegquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
Anyway, de verwensing is duidelijk.quote:
Je hoeft je niet te schamen, rescpect is nu eenmaal wat ik verdien.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef djenneke het volgende:
Ik heb (met enige schaamte, want het was beter geweest je niet te noemen, dit is te veel eer) je wel degelijk genomineerd ja...
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen, rescpect is nu eenmaal wat ik verdien.
Weet je nog drie grote boze mannen die verbaal jouw even op je plaats zette?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je kan het nieteens typen man, kutkneus.
Je begrijpt dat het wel in een andere categorie was he? EN ik ben nog aan het overwegen iemand anders te nomineren, ik wil jouw naam eigenlijk niet in mijn lijst hebben...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen, rescpect is nu eenmaal wat ik verdien.
Overall beste user? Nou goed daar kan ik nog mee leven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef djenneke het volgende:
Je begrijpt dat het wel in een andere categorie was he?
En daar was jij er zeker een van?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Weet je nog drie grote boze mannen die verbaal jouw even op je plaats zette?
Moet je er andere mensen bij halen, mietje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Weet je nog drie grote boze mannen die verbaal jouw even op je plaats zette?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef the900 het volgende:
Ik heb al gestemd, anders had ik je wel genomineerd
[HOMO] DennisMoore, -Angel- & TimoBassoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef djenneke het volgende:
En daar was jij er zeker een van?![]()
yeah, right...![]()
Mijn vriend gaat zich echt niet voor jou aanmelden...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef -Angel- het volgende:
[..]
[HOMO] DennisMoore, -Angel- & TimoBasso
Maar djenneke vergeet niet om je vriend even over te halen dat hij zijn stem uitbrengt op mij. Laat hem even een account aanmaken. Het is niet de Cantonese taal dus hij noet het kunnen lezen.
Nou nou, indrukwekkend hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef -Angel- het volgende:
[..]
[HOMO] DennisMoore, -Angel- & TimoBasso
Maar djenneke vergeet niet om je vriend even over te halen dat hij zijn stem uitbrengt op mij. Laat hem even een account aanmaken. Het is niet de Cantonese taal dus hij noet het kunnen lezen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |