abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31993185
Iedereen is vast wel eens een arrogant meisje/jongen tegengekomen. Wat vinden jullie daarvan en wanneer vinden jullie iemand pas arrogant? Wat doe je dan? Negeer je zo'n iemand of doe je arrogant terug? En waarom denk je dat iemand arrogant is? Ben benieuwd
4
pi_31993420
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Brunette het volgende:
Iedereen is vast wel eens een arrogant meisje/jongen tegengekomen. Wat vinden jullie daarvan en wanneer vinden jullie iemand pas arrogant? Wat doe je dan? Negeer je zo'n iemand of doe je arrogant terug? En waarom denk je dat iemand arrogant is? Ben benieuwd
Arrogantie is over het algemeen een uitingsvorm van diepgewortelde onzekerheid. Je geen houding weten te geven, dus.

Als ik zo iemand tegenkom, doe ik zoals ik altijd doe.

Ik word altijd een beetje moe van alle excuses die er verzonnen moeten worden om vervelend gedrag goed te praten ('Hij is zo onzeker', of 'Ze kan er slecht mee omgaan' of 'Hij kan het ook niet helpen' of 'Als je haar beter leert kennen, is ze héél anders').

We zijn uiteindelijk allemaal onzeker, in meer of mindere mate. Echte arrogantie, iemand die zich beter voelt dan anderen dus, komt volgens mij niet zo vaak voor.
pi_31994023
Arrogant is slechts het verlengde van zelfvertrouwen. Voor iedereen ligt de grens net ergens anders.
pi_31994069
Ik hou niet van arrogante mensen, want ik ben zelf al arrogant.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31994103
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef Nadine26 het volgende:

We zijn uiteindelijk allemaal onzeker, in meer of mindere mate. Echte arrogantie, iemand die zich beter voelt dan anderen dus, komt volgens mij niet zo vaak voor.
wat een onzin zeg, ik ben gewoon beter

[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_31994192
Maar eigenlijk ben ik het met Nadine wel eens dat arrogante mensen zich uit onzekerheid geen houding weten te geven en zich daardoor verbergen achter een ''harde'' schild.
4
pi_31994264
Ik probeer altijd te kijken wat hun zwakke punt is en probeer daar een paar keer te steken. Een leuke eigenschap van me is het niet. Maar ik kan het niet laten.
Ik word namelijk extreem moe van arrogante mensen.
pi_31994293
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef Brunette het volgende:
Maar eigenlijk ben ik het met Nadine wel eens dat arrogante mensen zich uit onzekerheid geen houding weten te geven en zich daardoor verbergen achter een ''harde'' schild.
net als hell's angels
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:02:06 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31994295
De grens tussen zelfvertrouwen en arrogantie is inderdaad klein zoals Alicey al zei. Ben je zeker van jezelf dan kom je soms misschien vanzelf al arrogant over. Misschien is het een te hoge dosis aan zelfverzekerdheid en in de ogen van de aanschouwer is die zelfverzekerdheid al snel arrogantie. Daarbij kun je vanuit zelfverzekerdheid al snel uit de hoogte gaan doen, maar dat is denk ik net die flow die je meemaakt. En toch kom ik zelden mensen tegen die uit de hoogte doen, ik observeer ze eerder als. "Kijk mij eens, ik ben interessant" En dat recht hebben ze, hoewel ze zoal vrienden als vijanden zullen maken. Zelf ben ik eerder voorstander van, bescheidenheid kent geen grenzen maar ook daar kom je niet het meest ver mee in deze maatschappij. Mijn principe bescheidenheid kent geen grenzen komt hier op internet niet zo snel over, maar in real life is dat vaker wel anders. Omdat ik me meer aanpas en dus pas ik me aan. Bij echte arrogante mensen die ik dus niet vaak zie, loop ik meestal weg. Of ik probeer te kijken of er nog wat te vinden is in het contact.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_31994605
Dat jullie je hiermee bezig houden. Kan mij het schelen of arrogantie een teken is van onzekerheid. Als iemand uit de hoogte doet dan ga ik wel met iemand anders praten. Je bezighouden met de oorzaken van iemands arrogantie vind ik verspilling van energie.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:11:25 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31994610
Ik lees hier twee dingen die heel tegenstrijdig zijn. Nadine26 spreekt over arrogantie als uitingsvorm van diepgewortelde onzekerheid, terwijl Dromenvanger het heeft over het zéér zeker van jezelf zijn en daardoor mogelijk arrogant overkomen.

Zelf heb ik het niet zo op mensen die uit de hoogte gaan lopen doen. Dat verwaande gedrag waarmee sommigen lijken te willen zeggen: 'Ik heb hier gelijk, dus je hebt naar mij te luisteren.'

Dat sommigen op de werkvloer dit gedrag vertonen, dat zou ik al niet waarderen, maar wel enigszins kunnen begrijpen. Als men dit privé ook gaat doen, dan staan ze gauw buiten.

't Is bijna net zo erg als jaloezie.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:13:02 #12
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31994658
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef zodiakk het volgende:
Dat jullie je hiermee bezig houden. Kan mij het schelen of arrogantie een teken is van onzekerheid. Als iemand uit de hoogte doet dan ga ik wel met iemand anders praten. Je bezighouden met de oorzaken van iemands arrogantie vind ik verspilling van energie.
Dat moet je gewoon uit dit topic wegblijven en een ander topic gaan lezen, zodiakk.
Evenzogoed, bedankt voor je mening.
pi_31994678
Mensen die jaloers op mij zijn, noemen mij wel eens arrogant, ja.

Wat ik met arrogante mensen doe?
Niks, want die ken ik niet en het valt me nooit echt op
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31994700
Ik liep laatst op het station in Utrecht en alle mensen moesten naar de hal toe en ik moest het perron op dus ik loop helemaal rechts lazer bijna het spoor op dus ik bleef doorlopen bots ik tegen zo'n dom wijf, schreeuwt ze hey kun je niet uitkijken. Ik ben maar gewoon doorgelopen voordat ik haar op haar bek had geslagen.
pi_31994723
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mensen die jaloers op mij zijn, noemen mij wel eens arrogant, ja.

Wat ik met arrogante mensen doe?
Niks, want die ken ik niet en het valt me nooit echt op
checkt fotobouque: uhm, je ziet er iig niet arrogant uit
pi_31994744
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik liep laatst op het station in Utrecht en alle mensen moesten naar de hal toe en ik moest het perron op dus ik loop helemaal rechts lazer bijna het spoor op dus ik bleef doorlopen bots ik tegen zo'n dom wijf, schreeuwt ze hey kun je niet uitkijken. Ik ben maar gewoon doorgelopen voordat ik haar op haar bek had geslagen.
stoer hoor.
pi_31994753
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:11 schreef zodiakk het volgende:
Doe eens niet zo arrogant!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_31994834
Ik ben gewoon geboren met een arrogante kop, kan er weinig aan doen, dat is genetisch (behalve bij mijn vader dan)... Ik krijg zo vaak verbaasd te horen "Je bent helemaal niet zo arrogant". Heel spontane mensen, vinden dat trouwens sowieso nooit van me... is me opgevallen. Ik ben gewoon ook een beetje verlegen...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_31994844
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

checkt fotobouque: uhm, je ziet er iig niet arrogant uit
Ik heb er ook geen reden toe.

Ik merk alleen dat mensen die hetzelfde willen zijn als ik, me spontaan arrogant vinden.
Misschien ben ik iets te ver van hun bed enz, bang voor het onbekende.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:21:41 #20
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_31994932
Ik weet van mezelf dat ik erg arrogant over kan komen. Dit uit zich slechts naar mensen die ik niet ken. Het is een vorm van onzekerheid die je verbergt door het goede van jezelf te laten overheersen. Zeer slechte eigenschap van mij en het is dus zo dat mensen m'n echte ik eerst wat beter moeten leren kennen willen ze me aardig gaan vinden.
Wat is Fok?
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:21:45 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31994934
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef djenneke het volgende:
Ik ben gewoon geboren met een arrogante kop, kan er weinig aan doen, dat is genetisch (behalve bij mijn vader dan)... Ik krijg zo vaak verbaasd te horen "Je bent helemaal niet zo arrogant". Heel spontane mensen, vinden dat trouwens sowieso nooit van me... is me opgevallen. Ik ben gewoon ook een beetje verlegen...
Sommige mensen hebben dat idd gewoon. En dan blijkt dat ze het helemaal niet zijn.

Ik vind Paris Hilton ook zo'n verwaande kop hebben btw.
pi_31995012
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat idd gewoon. En dan blijkt dat ze het helemaal niet zijn.

ja maar zij is het ook echt.
pi_31995017
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik KAN ook wel arrogant doen hoor, als ik me lastiggevallen voel bijvoorbeeld... en dat al 3 keer netjes heb geprobeerd op te lossen.... tevergeefs... dan wil ik wel eens naar doen...

Die heeft dat zeker ook ja!
pi_31995046
Ik heb er leuke ervaringen mee. Meestal zijn het juist heel onzekere mensen.

Ik was een keer op een bedrijfsuitje van een advocatenkantoor. Het waren meerdere vestigingen dus niet iedereen kende elkaar. Er kwam een vrouw binnen die heel uit de hoogt blafte waar de "echte" advocaten zaten, want ja, stel je voor dat je bij het "ondersteunend personeel" komt te zitten. Later, bij het avondeten zat ik toevallig naast haar. Na een tijdje en heel veel wijn kwamen we in gesprek en bleek ze zo onzeker te zijn omdat ze een vrouw was en blond haar had. De eerste jaren (!) dat ze advocaat was droeg ze ook expres een bril omdat ze dacht dat mensen haar dan serieuzer zouden nemen.

Laatst ook een meisje gesproken. Heel bitchy. Vroeg oa waarom ik nog steeds met mijn scriptie bezig was. Erg denigrerend en bleef niet uitgepraat over hoe "goed" ze wel niet was. Later vertelde ze dat ze door psychische problemen er zelf al een jaar mee bezig was. En nog niets op papier had staan!

Ik heb altijd het gevoel dat mensen die écht goed in iets zijn of rete-intelligent geen arrogantie nodig hebben om iets te bereiken. Sommige topmensen die ik ken zijn juist super aardig.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31995067
kheb ik liever een arrogante man die zijn onzekerheden overschreeuwt, dan 1tje die zijn onzekerheden laat zien. ik moet geen zwakke man
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_31995102
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef sizzler het volgende:
Ik heb er leuke ervaringen mee. Meestal zijn het juist heel onzekere mensen.
maar toch zijn ze slim genoeg, om het op zo een manier te overschreeuwen dat ze daarmee andere intimideren.
pi_31995124
Ik ben het niet met je eens Jett.
pi_31995149
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben het niet met je eens Jett.
vertel me dan waarom.
pi_31995163
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef Jett het volgende:

[..]

maar toch zijn ze slim genoeg, om het op zo een manier te overschreeuwen dat ze daarmee andere intimideren.
Ik vind dat niet een kwestie van intelligentie eigenlijk... meer van instinct.
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_31995174
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:27 schreef the900 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet een kwestie van intelligentie eigenlijk... meer van instinct.
hoe je het ook noemen wil.
pi_31995215
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:27 schreef Jett het volgende:

[..]

vertel me dan waarom.
Omdat die personen altijd weer als dom worden gezien, omdat je hun geheim hebt ontdekt.
Maar goed, nu komt die intelligent discussie weer op gang die nooit een einde heeft en daar moet dit topic denk ik niet naartoe.

Ik denk dat jij graag in een fantasiewereld leeft
pi_31995229
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef Jett het volgende:
kheb ik liever een arrogante man die zijn onzekerheden overschreeuwt, dan 1tje die zijn onzekerheden laat zien. ik moet geen zwakke man
Ik ben het met je eens Jett
pi_31995253
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef Jett het volgende:

[..]

... door zich anders voor te doen dan ze zijn.

In dat geval is het een kwestie van tijd voor dat mensen daar doorheen prikken. Niet iedereen hoor, sommige mensen zijn écht arrogant. Maar wil jij iemand die op het juiste moment in een groep een grote bek geeft om vervolgens waar niemand het ziet als een klein kind te lopen janken?
pi_31995291
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Omdat die personen altijd weer als dom worden gezien, omdat je hun geheim hebt ontdekt.
Maar goed, nu komt die intelligent discussie weer op gang die nooit een einde heeft en daar moet dit topic denk ik niet naartoe.

Ik denk dat jij graag in een fantasiewereld leeft
waaruit concludeer jij dat? ik laat mijn zwakheden ook niet zien.
pi_31995330
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

... door zich anders voor te doen dan ze zijn.

In dat geval is het een kwestie van tijd voor dat mensen daar doorheen prikken. Niet iedereen hoor, sommige mensen zijn écht arrogant. Maar wil jij iemand die op het juiste moment in een groep een grote bek geeft om vervolgens waar niemand het ziet als een klein kind te lopen janken?
ik zeg ook niet dat ik je onzekerheden overschreeuwen goed keur. maar jij had het over dat die mensen het onzekerst zijn, daar ben ik het niet geheel met je eens.
je weet dat als jij een grote bek geeft, mensen voor jou gaan vrezen, en daar uit bouw je je zekerheid op.
pi_31995440
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef Jett het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat ik je onzekerheden overschreeuwen goed keur. maar jij had het over dat die mensen het onzekerst zijn, daar ben ik het niet geheel met je eens.
je weet dat als jij een grote bek geeft, mensen voor jou gaan vrezen, en daar uit bouw je je zekerheid op.
Oftewel, die mensen hebben het nodig omdat ze van zichzelf geen zekerheid hebben.

Ik durf mijn zwakheden best te laten zien. Ik zal het niet zo gauw in ht openbaar op een janken zetten, maar ik durf eerlijk te zijn over mijn gevoelens en angsten. Ik ben gewoon zeker genoeg van mezelf om dat te durven.
Zo kan je het ook zien.
baggeraccount, slotje!
pi_31995475
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef the900 het volgende:

[..]

Oftewel, die mensen hebben het nodig omdat ze van zichzelf geen zekerheid hebben.

Ik durf mijn zwakheden best te laten zien. Ik zal het niet zo gauw in ht openbaar op een janken zetten, maar ik durf eerlijk te zijn over mijn gevoelens en angsten. Ik ben gewoon zeker genoeg van mezelf om dat te durven.
Zo kan je het ook zien.
I just don't project my insecurities at other people. zo ben ik ingesteld, ben een gesloten persoon.
en ik denk dat dat verschilt per individu.
pi_31995493
Even het woordenboek erbij gepakt:

Arrogant = Aanmatigend
Aanmatigend = Verwaand
Verwaand = Ingebeeld
Ingebeeld = Denkbeeldig
Denkbeeldig = Slechts in de verbeelding bestaande
Verbeelding = Fantasie
Fantasie = Verzinsel
Verzinsel = Bedenksel
Bedenksel = Verzinsel

We zijn eruit
Tenminste ik, dan.
pi_31995514
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef Jett het volgende:

[..]

waaruit concludeer jij dat? ik laat mijn zwakheden ook niet zien.
Waar doel je nu precies op?
pi_31995517
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:37 schreef Jett het volgende:

[..]

I just don't project my insecurities at other people.
Ik snap niet wat dat ermee te maken heeft.
baggeraccount, slotje!
pi_31995523
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Arrogant = Aanmatigend
Aanmatigend = Verwaand
Verwaand = Ingebeeld
Ingebeeld = Denkbeeldig
Verbeelding = Fantasie
Fantasie = Verzinsel
Verzinsel = Bedenksel
Bedenksel = Verzinsel

We zijn eruit
Tenminste ik, dan.
hehehe
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:39:46 #42
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31995527
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef Jett het volgende:
Mwa, ik denk dat een man (of wie dan ook) ook prima op een andere manier met z'n onzekerheden om kan gaan dan door deze te overschreeuwen of ze te laten zien. 't Is niet een òf je bent arrogant òf je komt onzeker over-situatie.

Trouwens: onzekerheid staat niet gelijk aan zwakte.
pi_31995562
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Arrogant = Aanmatigend
Aanmatigend = Verwaand
Verwaand = Ingebeeld
Ingebeeld = Denkbeeldig
Verbeelding = Fantasie
Fantasie = Verzinsel
Verzinsel = Bedenksel
Bedenksel = Verzinsel

We zijn eruit
Tenminste ik, dan.
trap = schop
schop = schep

trap = schep?

dit slaat echt nergens op meid.
baggeraccount, slotje!
pi_31995576
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef Natalie het volgende:
In de buitenwereld?
Echt wel!
pi_31995608
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:41 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

In de buitenwereld?
Echt wel!
in jouw belevingswereld blijkbaar wel
pi_31995615
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat moet je gewoon uit dit topic wegblijven en een ander topic gaan lezen, zodiakk.
Evenzogoed, bedankt voor je mening.
Ik kan pas een oordeel over dit topic vormen nádat ik het gelezen heb, Natalie.

Laat ik het dan toch het volgende zeggen over arrogantie: 'arrogantie' heeft denk ik te maken met de snelheid waarmee en de criteria waarlangs iemand een oordeel over een ander vormt. Als deze snelheid van oordelen teveel verschilt van andere mensen uit je omgeving dan word je arrogant gevonden. In een andere omgeving kan diezelfde snelheid van oordelen volstrekt normaal gevonden worden. Het verschilt per sociale context. Iemand 'is' niet arrogant, iemand word altijd in die rol geduwd door anderen die een ander idee hebben over oordelen. Als iemand naar jouw eigen oordeel (!) te snel oordeelt, dan kan je beter je energie in anderen steken.
pi_31995631
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:40 schreef the900 het volgende:

[..]

trap = schop
schop = schep

trap = schep?

dit slaat echt nergens op meid.
Ho ho rustig maar, hoor
Ik dacht ik zoek het even op.
Haha lachwekkend
pi_31995641
quote:

[..]

In de buitenwereld?
Echt wel!
Waarom? Leg uit?
baggeraccount, slotje!
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:42:57 #49
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31995645
quote:

[..]

In de buitenwereld?
Echt wel!
Ligt er helemaal aan wat voor persoon je voor je hebt.
Persoonlijk vind ik het van lef getuigen als iemand durft uit te komen voor diens onzekerheid. Juist doordat het in deze maatschappij als 'zwak zijn' wordt betiteld.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:42:59 #50
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_31995648
Ik weet het niet. Ik weet dat ik op sommige punten beter ben dan anderen en verdom het om me ontzettend te gaan inhouden. De Nederlandse cultuur is er eentje van valse bescheidenheid en zeggen "ik ben goed" is zo'n beetje een doodzonde. Het wekt jaloezie op, maar als mensen dat niet kunnen onderdrukken, is dat nog zieliger.

Ik zal vast wel eens arrogant overkomen en misschien ben ik dat ook wel. Ik ben echter ook net zo vaak onzeker of presteer niks op andere vlakken. Niemand bestaat alleen maar uit slechte eigenschappen (hoop ik) en je mag best trots zijn op waar je goed in bent en dat uitdragen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_31995656
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef the900 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat dat ermee te maken heeft.
wat er staat ik ben niet ingesteld om mijn zwakheden te projecteren op anderen zoals in dit topic arrogant oa. wordt beschreven.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:43:13 #52
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_31995657
Ik vind het altijd jammer dat mensen mijn desinteresse (op dat moment) verwarren met arrogantie.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_31995661
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ho ho rustig maar, hoor
Ik dacht ik zoek het even op.
Haha lachwekkend
Het was ook niet boos bedoeld hoor. Ik vond het wel schattig dat je zoiets doms zei
baggeraccount, slotje!
pi_31995666
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

in jouw belevingswereld blijkbaar wel
Nou in het zakenleven, de kroeg, in de trein, op straat.
Ik weet niet of je daar ook wel eens komt?
Geef mij anders maar voorbeelden waar het niet als zwakte wordt gezien.
pi_31995687
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:43 schreef Jett het volgende:

[..]

zoals in dit topic arrogant oa. wordt beschreven.
ow sorry, daar heb ik blijkbaar overheen gelezen
baggeraccount, slotje!
pi_31995697
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat een man (of wie dan ook) ook prima op een andere manier met z'n onzekerheden om kan gaan dan door deze te overschreeuwen of ze te laten zien. 't Is niet een òf je bent arrogant òf je komt onzeker over-situatie.

met wat staat het dan wel gelijk? ik vind het zwak overkomen.
pi_31995742
Onzekere mensen, waarbij je dat aan het gedrag duidelijk kunt aflezen, worden zelden tot nooit als aantrekkelijk ervaren... Eerder als easy victims, en dat zijn ze dan vaak ook. Zo is het in mijn ervaring tenminste toch wel...
pi_31995758
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:43 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nou in het zakenleven, de kroeg, in de trein, op straat.
Ik weet niet of je daar ook wel eens komt?

Geef mij anders maar voorbeelden waar het niet als zwakte wordt gezien.
wat denk je nou zeg, ik ben een kiwi
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:46:37 #59
71919 wonderer
pi_31995766
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef Jett het volgende:

[..]

Vrijwel iedereen is onzeker (en de rest kan het heel goed onderdrukken). Toegeven dat je onzeker bent, is toegeven dat je moet pissen. Iedereen doet het of heeft het maar je praat er eigenlijk liever niet over.

Door die algemene instelling is durven toegeven dat je onzeker bent, juist een sterk punt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_31995775
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:45 schreef djenneke het volgende:
Onzekere mensen, waarbij je dat aan het gedrag duidelijk kunt aflezen, worden zelden tot nooit als aantrekkelijk ervaren... Eerder als easy victims, en dat zijn ze dan vaak ook. Zo is het in mijn ervaring tenminste toch wel...
van onzekere mensen wordt zeker geprofiteerd, wat voor meisjes denk je dat slachtoffer worden van loverboys ( om maar een voorbeeld te noemen )
pi_31995777
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef Jett het volgende:

[..]

maar jij had het over dat die mensen het onzekerst zijn,
Met als nuance dat ik er "meestal" voor zette. En dat beredeneer ik vanuit mijn ervaring.

Het is zeker waar dat mensen respect (ik vind vrezen niet het goede woord) hebben voor iemand met "een grote bek" maar haal je daar je zekerheid vandaan? Dat weet ik niet. Als je het hebt over reactieformatie (een emotie onderdrukken door juist het tegenovergestelde gedrag te vertonen) dan heb je het over een onderdrukking en niet een overwinning. Je kan dan een sociaal vaardige intelligentie hebben om dat gedrag te vertonen, maar dat is dan een schertsvertoning.
pi_31995794
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:43 schreef the900 het volgende:

[..]

Het was ook niet boos bedoeld hoor. Ik vond het wel schattig dat je zoiets doms zei
Mooi zo.
Dat zou er nog eens bij moeten komen.
pi_31995828
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:42 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Laat ik het dan toch het volgende zeggen over arrogantie: 'arrogantie' heeft denk ik te maken met de snelheid waarmee en de criteria waarlangs iemand een oordeel over een ander vormt. Als deze snelheid van oordelen teveel verschilt van andere mensen uit je omgeving dan word je arrogant gevonden. In een andere omgeving kan diezelfde snelheid van oordelen volstrekt normaal gevonden worden. Het verschilt per sociale context. Iemand 'is' niet arrogant, iemand word altijd in die rol geduwd door anderen die een ander idee hebben over oordelen. Als iemand naar jouw eigen oordeel (!) te snel oordeelt, dan kan je beter je energie in anderen steken.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat mensen heel erg graag aardig gevonden willen worden door anderen. Als dat dan eens een keer niet het geval is, zou het zomaar kunnen dat men uit kleinzieligheid iemand wegzet als arrogant. Iedereen heeft een geldingsdrang.
pi_31995832
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

wat denk je nou zeg, ik ben een kiwi
Ik bestel regelmatig een kiwi in de kroeg.
pi_31995842
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:42 schreef wonderer het volgende:
De Nederlandse cultuur is er eentje van valse bescheidenheid en zeggen "ik ben goed" is zo'n beetje een doodzonde. Het wekt jaloezie op, maar als mensen dat niet kunnen onderdrukken, is dat nog zieliger.
Ik herhaal dit in principe in een gesprek erg vaak.
Ik ben niet goed op ieder gebied, maar op mijn toekomstige vakgebied wel.
Ik krijg al erg veel baantjes aangeboden zonder arrogant te hoeven doen
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:49:26 #66
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31995851
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:42 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal wiedes. En ben blij te lezen dat je de moeite hebt genomen om -ondanks dat je het onzin vindt en je afvraagt waarom we het hier in godsnaam over hebben- ontopic te antwoorden.
quote:
Ik denk dat je hier zowaar een punt hebt. Wat we in de ene situatie 'arrogant' noemen, hoeft dat in een andere situatie totaal niet te zijn. Dus in dat opzicht zal het er inderdaad ook zeker mee te maken hebben hoe de ander het getoonde gedrag op vat.

Deze visie had ik nog niet eerder gelezen in dit topic. Verhelderend.
pi_31995860
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik bestel regelmatig een kiwi in de kroeg.
en hoe onzeker denk je dat ik daarvan word
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:50:51 #68
71919 wonderer
pi_31995890
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik herhaal dit in principe in een gesprek erg vaak.
Ik ben niet goed op ieder gebied, maar op mijn toekomstige vakgebied wel.
Ik krijg al erg veel baantjes aangeboden zonder arrogant te hoeven doen
Ik heb het moeten leren. Maar het helpt wel tegen je onzekerheid.
pi_31995900
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

en hoe onzeker denk je dat ik daarvan word
Anders zou ik je ook niet opeten.
pi_31995915
Ik denk eigenlijk dat er twee soorten onzeker zijn. Onzeker over hoe je overkomt op de buitenwereld, en onzeker over wie je zelf eigenlijk bent.
Van dat eerste heb ik zeer weinig last. Natuurlijk pas ik me wel eens aan aan bepaalde mensen die op dat moment om me heen zijn, maar het kan me eigenlijk niet heel veel schelen hoe anderen over me denken. Het is fijn als ze me mogen, maar jammer voor ze (niet voor mij) als ze me niet mogen / een kneus vinden / wat dan ook.
Wat ik meer heb is dat ik me gewoon afvraag wie ik ben. Wat is mijn smaak, wat vind ik van dingen? Kan ik dingen wel? Ben ik wel geschikt voor de opleiding die ik nu doe? Dit zijn allemaal vragen die te maken hebben met onzeker zijn over jezelf, en niet met wat de buitenwereld vindt.

Ik denk dat 'stoer' of arrogant doen meer te maken heeft met dat eerste. Ofwel ze zijn erg onzeker en proberen dit te overschreeuwen, óf ze zijn gewoon heel zeker van zichzelf op dat gebied en komen daardoor arrogant over omdat dat gewoon een overtreffende trap van zelfverzekerdheid is.
baggeraccount, slotje!
pi_31995921
Ik heb het ook zeker moeten leren.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:54:27 #72
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31996021
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef Jett het volgende:

[..]

En dát zeg je goed! Jij vindt zwak overkomen. En natuurlijk mag je dat. Da's hoe jij onzerheidheid ziet. En daar is verder ook weinig mis mee.

Onzekerheid zou ik persoonlijk meer omschrijven als 'in twijfel'. Iedereen twijfelt wel eens over zijn of haar acties, maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat die persoon zwak is.
pi_31996058
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:54 schreef Natalie het volgende:

[..]

En dát zeg je goed! Jij vindt zwak overkomen. En natuurlijk mag je dat. Da's hoe jij onzerheidheid ziet. En daar is verder ook weinig mis mee.

Onzekerheid zou ik persoonlijk meer omschrijven als 'in twijfel'. Iedereen twijfelt wel eens over zijn of haar acties, maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat die persoon zwak is.
Dat is echter niet de onzekerheid waar we het hier over hebben!
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:57:54 #74
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31996129
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef zodiakk het volgende:

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat mensen heel erg graag aardig gevonden willen worden door anderen. Als dat dan eens een keer niet het geval is, zou het zomaar kunnen dat men uit kleinzieligheid iemand wegzet als arrogant. Iedereen heeft een geldingsdrang.
Ja! Dat zie ik ook nog wel eens gebeuren. Maar dan niet eens met die bewoordingen, overigens. Maar het gedrag is kenmerkend. Alsof men op diie manier probeert de 'schuld' bij de ander te leggen ofzo. In zoverre er sprake is van schuld natuurlijk.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:58:02 #75
71919 wonderer
pi_31996134
Ik vind the900 een erg goed punt hebben.
pi_31996160
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:58 schreef wonderer het volgende:
Ik vind the900 een erg goed punt hebben.
Ik ook
baggeraccount, slotje!
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:59:54 #77
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31996198
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat is echter niet de onzekerheid waar we het hier over hebben!
Hmmm, is het werkelijk?
Ik volg dit topic toch al vanaf het begin. Wie weet heb ik een aantal posts over het hoofd gezien dan.

Bring me back on track.
pi_31996241
We lullen allemaal een beetje langs elkaar
pi_31996255
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We lullen allemaal een beetje langs elkaar
dat krijg je als mensen elkaar niet quoten.
baggeraccount, slotje!
pi_31996287
Ik vind het niet erg hoor..
pi_31996326
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hmmm, is het werkelijk?
Ik volg dit topic toch al vanaf het begin. Wie weet heb ik een aantal posts over het hoofd gezien dan.

Bring me back on track.
Als ik aan onzekere mensen denk, denk ik niet aan iemand die toevallig ergens een keer onzeker over is. Nee, dan denk ik aan mensen die nooit eens ergens zeker over zijn.
Het gaat dus niet over mensen die een keer ergens twijfel over voelen. Maar over mensen die constant denken niet te voldoen. Die mensen worden wel degelijk gezien als zwak.
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:08:33 #82
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31996493
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef djenneke het volgende:

Als ik aan onzekere mensen denk, denk ik niet aan iemand die toevallig ergens een keer onzeker over is. Nee, dan denk ik aan mensen die nooit eens ergens zeker over zijn.
Het gaat dus niet over mensen die een keer ergens twijfel over voelen. Maar over mensen die constant denken niet te voldoen. Die mensen worden wel degelijk gezien als zwak.
Ah, stucturele onzekerheid. Jeps, je hebt gelijk.

Wat ik met de post die je eerder quote probeerde te benadrukken was echter dat wat onzekerheid af en toe geen kwaad kan. Maar ik snap ook wel dat iemand die nooit ergens zeker over kan zijn, iets anders is.
pi_31996563
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ah, stucturele onzekerheid. Jeps, je hebt gelijk.

Wat ik met de post die je eerder quote probeerde te benadrukken was echter dat wat onzekerheid af en toe geen kwaad kan. Maar ik snap ook wel dat iemand die nooit ergens zeker over kan zijn, iets anders is.
Daar ben ik het natuurlijk mee eens
pi_31996668
mooi, slotje dan maar?
pi_31997650
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef Brunette het volgende:
Mischien bestaan er grofweg 2 soorten van arrogantie.
De 'Harde schild' opzetten uit onzekerheid zie ik veel bij vrouwen.
En die 'echte' diepgewordtelde/aangeboren arrogantie van 'ik weet zeker dat het
zo en zo is' en 'ik vertel het je wel even, het zit zo..." zie ik bij mannen.

Die 'harde schild' kijk ik altijd doorheen en dat soort mensen heb ik altijd medelijden mee,
me moeder was zo. Ze wist niet anders dan zeker over te komen tegenover de rest van de
wereld, terwijl ze van binnen diep ontevreden was met haar leven.
En die andere vorm daar heb ik een schurft hekel aan en kan ik niet luchten.
Ik zeg er nooit wat van. Ik snap niet dat die bedrading daarbinnen zo kcuf-ed-up kan zijn
dat je zulke gare gasten krijgt die met verstand op nul de grootste bek hebben.

Overigens heb ik het idee dat vrouwen graag van arrogante mannen houden. Die stralen een
soort van onbreekbare zekerheid uit waar vrouwen niet bij kunnen ofzo. Dat maakt het ms. zo
interessant?
pi_31997698
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:24 schreef Brunette het volgende:
soms kom je er pas na anderhalf jaar achter hoe arrogant iemand is, terwijl je dan allang hopeloos verliefd bent
─_(º.0)_/─
pi_31997765
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:47 schreef vamos1 het volgende:

[..]

soms kom je er pas na anderhalf jaar achter hoe arrogant iemand is, terwijl je dan allang hopeloos verliefd bent
OMG gaan we weer tim?
Ze heeft je hart flink op de vloer gegooid en is er toen op gaan staan dansen he?
vergeet dat onzekere snolletje toch..
pi_31997887
HAHAHA wie ben jij nou weer danny-danny die ik ken van droxz?

mrjah was ook zo bedoeld voor degene die me kennen lol
─_(º.0)_/─
pi_31997930
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:53 schreef vamos1 het volgende:
HAHAHA wie ben jij nou weer danny-danny die ik ken van droxz?

mrjah was ook zo bedoeld voor degene die me kennen lol
ja moet wel... leeftijd klopt iig

mr je hebt idd gelijk... domme snol dat ze is
─_(º.0)_/─
pi_31997992
Het gaat weer helemaal een andere kant op hier...
pi_31998046
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het gaat weer helemaal een andere kant op hier...
sry zal al ophouden...

heb een hekel aan arrogante mensen.. zoals die figuren die al bij voorbaat niks van je willen weten omdat je in hun ogen een skater/alto/hippie/whatever bent... lekker bevooroordelend enzo..
─_(º.0)_/─
pi_31998048
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:54 schreef vamos1 het volgende:

[..]

ja moet wel... leeftijd klopt iig

mr je hebt idd gelijk... domme snol dat ze is
'Ik ben zo onzekerrrtt..', 'ik heb maar een paar blousjess..', 'Ik heb te korte benen..' blah blah blah.
Ondertussen heeft ze vriendje hier, viriendje daar, vriendje in ilpendam en vriendje in..

pff...
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:59:47 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31998093
On topic dus maar weer .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31998117
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:58 schreef danni het volgende:

[..]

'Ik ben zo onzekerrrtt..', 'ik heb maar een paar blousjess..', 'Ik heb te korte benen..' blah blah blah.
Ondertussen heeft ze vriendje hier, viriendje daar, vriendje in ilpendam en vriendje in..

pff...
goh wist niet dat jij haar nog wel eens sprak/zag.. mjah de arrogantie is dat ze al mijn vrienden nog graag wil kennen, zodat ik alles te horen krijg ofzo, maar dat ze ondertussen niet met mij wil praten, omdat ze zich daar te goed voor voelt ofzo...
arrogantie heeft veel wegen..
en maar kritiek hebben op mijn leefgedrag.. ga je toch lamzuipen trut.. denkik dan
─_(º.0)_/─
pi_31998160
Arrogantie kan zeer aantrekkelijk zijn maar benodigd wel gepaste vaardigheid om op een goede manier uit te voeren. Misplaatste arrogantie is alleen maar lelijk.
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:02:40 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31998193
ON TOPIC dus, danni en Vamos!

Open er anders een topic over .

EDIT: Ho stop: msn is misschien een betere optie

[ Bericht 18% gewijzigd door Copycat op 05-11-2005 19:03:24 (Voortschrijdend inzicht) ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31998276
Mar wat is eigenlijk arrogantie? Ik begin te twijfelen of ik wel weet wat arrogantie nou
precies inhoud.
Noem eens BN'ers op die arrogant zijn. Dan heb ik iig. een beetje een beeld.
pi_31998278
Dit is zonde inderdaad, dat Copycat nu moet ingrijpen.
pi_31998396
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Copycat het volgende:
ON TOPIC dus, danni en Vamos!

Open er anders een topic over .

EDIT: Ho stop: msn is misschien een betere optie
lees je het eigenlijk wel?
je gaat zelf offtopic om te klagen over mijn ontopic onderwerpen (ik heb het over de arrogantie van een persoon..... nl. een vrouw (meisje)
de manier waarop ze arrogant doet heeft daar toch ook mee te maken...
* Vamos zal niet meer offtopic op copycat's offtopic reacties reageren
─_(º.0)_/─
pi_31998481
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dit is zonde inderdaad, dat Copycat nu moet ingrijpen.
(sorry.)

Ow.. wacht ik denk dat ik dan toch wel weet wat arrogantie nou precies is
(a/d hand van vaoms1 zijn post)

Maar je hebt ook mensen die 100 keer hetzelfde zien. En als ze dan weer iets of een figuur
tegenkomen dat in die richting lijkt te gaan, dan hebben ze zoiets van.. 'uh-oh.. gaan we weer..'
Maar dat blijft dan toch wel arrogant vinnik.. Ondanks dat ze het zat zijn.

Ik kots arrogante mensen altijd stilletjes uit. Ik zeg er dus nooit wat van.
Ben ik dan arrogant?
pi_31998642
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:10 schreef danni het volgende:

[..]

(sorry.)

Ow.. wacht ik denk dat ik dan toch wel weet wat arrogantie nou precies is
(a/d hand van vaoms1 zijn post)

Maar je hebt ook mensen die 100 keer hetzelfde zien. En als ze dan weer iets of een figuur
tegenkomen dat in die richting lijkt te gaan, dan hebben ze zoiets van.. 'uh-oh.. gaan we weer..'
Maar dat blijft dan toch wel arrogant vinnik.. Ondanks dat ze het zat zijn.

Ik kots arrogante mensen altijd stilletjes uit. Ik zeg er dus nooit wat van.
Ben ik dan arrogant?
als ik doorheb dat iemand echt arrogant bezig is, dan ik ze ook uit..
maar ik kijk daar heel snel doorheen/heb het niet door...
waardoor ik dus vaak de kans loop dat ik doodnormaal tegen iemand ga praten en die mij weer aankijkt alsof ik gek ben.. en ze zich te goed voelen ofzo...
meestal geef ik dan ook wel een opmerking erover.. *snifsnif.. ik bespeur een aroma van arrogantie in de lucht*
─_(º.0)_/─
pi_31998672
Ik kots ze nooit uit.
De kunst is om het gewoon te negeren.
En ontopic nu!
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:17:42 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31998752
Het is overlevingsdrang om jezelf boven anderen te plaatsen. Plaats je jezelf niet boven anderen dan word je continu over de voet gelopen volgens mij. Om maar eens dieper in te gaan op wat sweet16 zei tegen Jett.

Instinct dus volgens mij. Je moet in deze wereld afgaan op je instinct tot overleven en daar draait het vaak om tot overleven en dus boven de ander staan.

Je hebt mensen die zichzelf niet boven ander stellen en die verliezen hun eigen ID. Dus enige arrogantie is misschien nodig tot overleven?

Jezelf boven anderen plaatsen is niet erg als anderen het ook doen, dan krijg je vanzelf dat mensen op gelijk niveau blijven functioneren. Dan heb je geen baas boven baas te erg.
pi_31999101
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik kots ze nooit uit.
De kunst is om het gewoon te negeren.
En ontopic nu!
lees es... dat ben ik toch..en daar reageer jij op.. wat inhoud dat jij ook offtopic reageert
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is overlevingsdrang om jezelf boven anderen te plaatsen. Plaats je jezelf niet boven anderen dan word je continu over de voet gelopen volgens mij. Om maar eens dieper in te gaan op wat sweet16 zei tegen Jett.

Instinct dus volgens mij. Je moet in deze wereld afgaan op je instinct tot overleven en daar draait het vaak om tot overleven en dus boven de ander staan.

Je hebt mensen die zichzelf niet boven ander stellen en die verliezen hun eigen ID. Dus enige arrogantie is misschien nodig tot overleven?

Jezelf boven anderen plaatsen is niet erg als anderen het ook doen, dan krijg je vanzelf dat mensen op gelijk niveau blijven functioneren. Dan heb je geen baas boven baas te erg.
ik plaats mezelf niet snel boven iemand,.. maar voel me ook niet minder als iemand anders..
maar toch heb ik echt mijn eigen ID...
als iemand anders zich boven mij plaatst ga ik wel overdreven vriendelijk enzo doen om ze te stangen.. misschien dat dit mijn manier is om mij boven hun te plaatsen.. (goeie voorbeeld geven op overdreven wijze ofzo)..
maar of dit nu arrogant is?

negeren van iemand die arrogant doet, vind ik wel weer lijken op jezelf boven iemand plaatsen
─_(º.0)_/─
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:29:03 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31999225
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef vamos1 het volgende:

negeren van iemand die arrogant doet, vind ik wel weer lijken op jezelf boven iemand plaatsen
Negeren werkt het beste hier. Doe ik dat niet dan ga ik in de aanval.

Negeren werkt sowieso goed in deze wereld. Net doen alsof de neus bloedt.
pi_31999453
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:33 schreef Nadine26 het volgende:
*meldt.
pi_31999890
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef djenneke het volgende:
M'n topic loopt goed

Same here...
Aangezien ik een heel blij, vriendelijk persoon ben, die voor iedereen maar dan ook echt iedereen open staat, word ik als ik even niet lach of gewoon heel normaal doe, bestempeld als arrogant, zelfs door mensen, die me kennen en met me kunnen lachen. Dan zeggen zoiets als: ''Kijk eens niet zo arrogant, ''Brunette''. En dan heb ik zoiets van ik kan toch niet altijd met een big smile rondlopen om niet arrogant gevonden te worden

Ook mensen die me niet mogen bestempelen me algauw als iemand die erg vol van zichzelf is enzo, maar dan denk ik bij mezelf van als jij dat denkt dan ligt dat niet aan mijn arrogantie, maar aan jouw onzekerheid

4
pi_32000355
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:47 schreef Brunette het volgende:

[..]

M'n topic loopt goed

Same here...
Aangezien ik een heel blij, vriendelijk persoon ben, die voor iedereen maar dan ook echt iedereen open staat
Nou, open dan met die benen

HAHA, kon het niet laten
quote:
word ik als ik even niet lach of gewoon heel normaal doe, bestempeld als arrogant, zelfs door mensen, die me kennen en met me kunnen lachen. Dan zeggen zoiets als: ''Kijk eens niet zo arrogant, ''Brunette''. En dan heb ik zoiets van ik kan toch niet altijd met een big smile rondlopen om niet arrogant gevonden te worden
face it, als je keer niet lacht, dan is jouw arrogante kop zichtbaar.
quote:
Ook mensen die me niet mogen bestempelen
wie mag jou wel bestempelen en waarom mogen diegenen jou niet bestempelen? gevalletje panaroide?
quote:
me algauw als iemand die erg vol van zichzelf is enzo, maar dan denk ik bij mezelf van als jij dat denkt dan ligt dat niet aan mijn arrogantie, maar aan jouw onzekerheid
wat heeft DAT in godsnaam met onzekerheid te maken? Of je probeert gewoon een nietszeggende oneliner in de ruimte te slingeren, hopende dat iemand jou gelijk geeft. Hou dan even je mond dicht.
pi_32002160
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Boekelmans het volgende:

[..]

Nou, open dan met die benen

HAHA, kon het niet laten
Dude.
pi_32007608
Arrogantie kan een handig afweermiddel zijn als je geen zin hebt om met paupers te babbelen. Ik gebruik het ook wel eens. Dat wil niet zeggen dat je een arrogant iemand bent.
Ik ben te leuk om dat met iedereen te delen.
pi_32007620
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef KonnieKipke het volgende:
Arrogantie kan een handig afweermiddel zijn als je geen zin hebt om met paupers te babbelen. Ik gebruik het ook wel eens. Dat wil niet zeggen dat je een arrogant iemand bent.
Ik ben te leuk om dat met iedereen te delen.
Juist
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:29:35 #112
104871 remlof
Europees federalist
pi_32007700
ik vind arrogante vrouwen veel interessanter dan domme mutsen zonder enig gevoel van eigenwaarde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')