Rechts nederland wil echt wel wetten veranderen. helaas gaat dat niet werken met een absolute meerderheid. dus ja links houdt het tegen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vraagje: waar baseer je dat laatste zinnetje op? Hebben de "linksen" de grondwet in de pocket ofzo?
Yep.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
kom net binnen, dus heb de eerste 4 gemist, maar ff recapituleren;
2 jochies zijn op de vlucht van de politie, verstoppen zich in een transformatorhuisje, krijgen een electric boogy, en de pleuris breekt uit in de voorsteden.
Heb ik het zo redelijk samengevat?
Dat heet nou demcratiequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
Rechts nederland wil echt wel wetten veranderen. helaas gaat dat niet werken met een absolute meerderheid. dus ja links houdt het tegen.
Ah, jij denkt dat het helpt als je fundamentele vrijheden en privacy in gaat leveren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
Rechts nederland wil echt wel wetten veranderen. helaas gaat dat niet werken met een absolute meerderheid. dus ja links houdt het tegen.
gezeik over je vrijheid en dergelijke, alsof men zich interesseert voor elk individu![]()
nee, ze zullen 24/7 gevolgd worden maar als er ook maar iets onrechtmatigs gebeurd (zoals de vermeende te harde aanpak door het arrestatie team) dan staat dit op de voorpagina van de krant en valt heel links nederland daarover....quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, jij denkt dat het helpt als je fundamentele vrijheden en privacy in gaat leveren.
Vraagje: denk jij echt dat dat niet nu al gebeurt met de Samira's onder ons en de Bouyeri's, maar dan onofficieel?
Er is een tweede economie, alleen is die gebaseerd op drugs, diefstal etc.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef McCarthy het volgende:
er zijn genoeg noord afrikanen in frankrijk om een eigen economie op te zetten. Hoeven ze niks meer met die enge blanke man te maken te hebben. Handje uit de zak steken is toch niet teveel gevraagd voor ze?
inderdaad. de man wint er geen doekjes om dat het om laag of ongeschoold werkschuw tuig gaat. kleine crimineeltjes die hun school niet afmaken en het dan raar vinden dat ze geen werk krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef SCH het volgende:
Maar een goed verhaal van die Franse socioloog, hij raakt de kern van de problematiek.
Quote dat dan even, waar hij dat zegt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef schanuleke het volgende:
[..]
inderdaad. de man wint er geen doekjes om dat het om laag of ongeschoold werkschuw tuig gaat. kleine crimineeltjes die hun school niet afmaken en het dan raar vinden dat ze geen werk krijgen
heb ik al gedaan, eerder in dit topic.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Quote dat dan even, waar hij dat zegt.
-1 danquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
nee, ze zullen 24/7 gevolgd worden maar als er ook maar iets onrechtmatigs gebeurd (zoals de vermeende te harde aanpak door het arrestatie team) dan staat dit op de voorpagina van de krant en valt heel links nederland daarover....
Onzin. Hij heeft het nergens over werkschuw tuig. Integendeel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:14 schreef schanuleke het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, eerder in dit topic.
hij zegt het niet letterlijk zo, maar het komt er wel op neer
Ze zijn hier geboren hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef alsem het volgende:
jongens jongens, waar gaat het heen? ze komen hier voor de vrede omdat hun eigen land een kutland is waar ze niet kunnen leven, wat doen ze?
dan gedragen ze zich maar als fransen, ze zitten niet in frankrijk omdat hun "vaderland" (waar ze van af stammen) zo'n mooi land isquote:
Er staat toch echt dat ze laag opgeleid en zonder diploma's zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
....
Kom maar weer op met het kopje thee-geleuter.
In mijn ogen slaat deze man de spijker op de kop.
Frankrijk is hun vaderland, dat is nou precies het punt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef alsem het volgende:
[..]
dan gedragen ze zich maar als fransen, ze zitten niet in frankrijk omdat hun vaderland zo'n mooi land is
niks onzin. ziet u mijn eerdere quotequote:
ik zeg er toch bij dat dit niet z'n letterlijke woorden waren? u moet mijn posts niet verdraaienquote:Hij heeft het nergens over werkschuw tuig. Integendeel.
inderdaad.quote:Vals quoten is zo triest.
dat is de grootste fout geweest die men ooit heeft gemaakt. dat volk hierheen halen...quote:
lees de editquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Frankrijk is hun vaderland, dat is nou precies het punt.
Jezusmina, heb je zelf wel door wat je zegt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dat is de grootste fout geweest die men ooit heeft gemaakt. dat volk hierheen halen...
tja, komend uit een bergdorp waarbij je als je twee geiten bezit een plaatselijke rijkaard bent. zijn ze hier denken ze alles gratis te krijgen...
Die man wil dat er begrip wordt opgebracht voor geweld en plunderingen. Je frustatie uiten kan op tientallen andere VREEDZAME manieren. Voor geweld bestaat er geen begrip, hoe graag deze man het ook allemaal met de mantel der liefde wil bedekken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef SCH het volgende:
Maar een goed verhaal van die Franse socioloog, hij raakt de kern van de problematiek.
Helaas zijn er mensen aan de macht die dat niet durven inzien, voor ons land geldt het zelfde. Al die repressie en stoere taal leidt op den duur slechts tot polarisatie.
Quote dat even.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Die man wil dat er begrip wordt opgebracht voor geweld en plunderingen.
Dat is waar de schoffies zelf mee dreigden. IK verzin dat niet!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef schanuleke het volgende:
[..]
eerst maar eens afwachten, dit is wel heel erg voorbarig lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |