Bron: TVGIDS.nlquote:Paul viert VARA-feest
Cabaret, Consumentenleed en Kinderen voor Kinderen zijn de drie pijlers van de verjaardagsavond van de VARA. De omroep mag dan wel tachtig jaar oud zijn geworden, dat betekent niet dat ze er geen aandacht meer hebben voor de jeugdige kijkers. Voor de gelegenheid presenteert Claudia de Breij een speciale editie van Kinderen voor Kinderen. Ditmaal komen de swingende liedjes vanaf een echt poppodium in Studio 24. Daarna komt er een bijzondere aflevering van Kassa, waarin kandidatenkoppels de kritische bril op mogen zetten om kans te maken op de eretitel Consument van het jaar.
Bob en Annie
De hoofdmoot van de avond wordt echter verzorgd door VARA-boegbeeld Paul de Leeuw, die samen met zijn publiek de hoogtepunten van 80 jaar VARA voorbij laat komen. Cor Bakker en Bob en Annie de Rooij zijn zeker aanwezig tijdens deze live-show vanuit het Rotterdamse Luxor-theater, maar verder is alles een verrassing, zoals gebruikelijk bij De Leeuw.
Maakbare mens
Na al dit vertier en jolijt tijd voor een serieuzer onderwerp: de ideale, maakbare mens. Immers: omroepen kunnen, theoretisch in ieder geval, zonder al te veel ouderdomsgebreken tachtig, honderdtwintig of driehonderdvijftig jaar oud worden. Maar bij de mens komt er op de gezegende leeftijd die de VARA bereikt heeft behoorlijk wat sleet op. Paul Witteman en Claudia de Breij gaan dus op zoek naar de perfecte mens en naar manieren om gezond honderdvijftig te worden. Dit doen ze met debatten en interviews over de eeuwige jeugd. En om het geheel toch met een lach af te sluiten, eindigt het VARA-verjaarsfeestje met een registratie van het Bert Visscher-cabaretprogramma Nee, dan Lourdes.
Bert Visscher én Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef tong80 het volgende:
Bert Visscher mijn god daar vieren ze hun 80ste verjaardag mee.
Mijn god, hoe triest ben je om dat te posten ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef Croupouque het volgende:
En heel goed kijken, want ik kom ergens in beeld.
Niet bij Bert Visscher hoor, dat vind ik een humorloze zak hooi die een stortvloed aan pogingen tot grappig zijn doet maar met iedere poging alleen maar meelijwekkender wordt. Een beetje jouw equivalent, eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god, hoe triest ben je om dat te posten ?
Ja, echt wel ze doet het goed !!quote:Loes Luca doet het heel aardig
lief he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Geweldig is Paul,Haha, hoe die Cor vasthoudt
![]()
Dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:28 schreef MallePall het volgende:
ik dacht dat Paul er niet op was... ik zet hem net aan... jammer dat ik dat gemist heb... komt het eigenlijk weer op internet?
O, het hoort er bij. hmmquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef Tafkahs het volgende:
wat een mafkees, waarom hoest ie niet gewoon lekker uit. De zaal heeft ie toch al op z'n hand
kijk je toch nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat enorm slecht die Paul de Leeuw. Ongelooflijk!
Psies, Tong zit gewoon weer te zeiken. Het is jammer dat we 'm niet weg kunnen stemmenquote:
Praat je altijd over jezelf?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo ontzettend niet leuk. Met een zaal die heeft betaald om te lachen. Dit is grote bagger.
Soms wel ja,quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is af en toe wel grof hoor
Zuurpruimquote:
Dat kan Adje zeker wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:49 schreef MallePall het volgende:
hij kan best wel zingen btw (maar dat was al bekend)
Dat maakt 'r ook zo leuk. Ze doet het niet expresquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Ik zal wel zeuren maar ik krijg huidhuidslag van Loes luca. Die moet echt dood.
je tuned ook net op het verkeerde moment inquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens ben ik heel blij dat ik maar een paar minuten van deze 'happening' heb gezien ...
klopt,,, niksquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft dit te maken met 80 jaar VARA ?
'Op zoek naar de maakbare mens.'quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:54 schreef Razor21 het volgende:
Volledige programmering:
18:35 Kinderen voor Kinderen
19:25 Kassa consumentenspel
20:10 Paul viert feest
22:05 Wat bezielt ons?
23:25 Bert Visscher: Nee, dan Lourdes
Wat is dat eigenlijk voor show?
Laat maar zag het al Paul Witteman dacht iets van cabaret. Ga straks Bertje kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:54 schreef Razor21 het volgende:
Volledige programmering:
18:35 Kinderen voor Kinderen
19:25 Kassa consumentenspel
20:10 Paul viert feest
22:05 Wat bezielt ons?
23:25 Bert Visscher: Nee, dan Lourdes
Wat is dat eigenlijk voor show?
Ja, dit -nu op ned3- programma is een beetje vreemde eend in de bijt. Had eigenlijk een beetje iets anders verwacht...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:13 schreef BMH het volgende:
Paul de Leeuw was echt super.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef Evertjan het volgende:
leuke tv avond dit soort topamusement zie je niet zo gauw bij TALPA of SMS6
Ik vind die Visser net serieus tegenvallen eigenlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Bertje Visser is ook wel grappig![]()
Tot nu toe ook af en toe maar een glimlachje...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind die Visser net serieus tegenvallen eigenlijk
het was echt geweldig gisteravond ik heb echt gehuilt van het lachenquote:
Ik heb Bert Vischer niet gezienquote:Op zondag 6 november 2005 12:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
ja idd bert vischer was bar slecht
jammer
De vara zekerquote:Op zondag 6 november 2005 16:09 schreef BMH het volgende:
Geen stream van Paul de leeuw van gisteren!!
Ze willen het zeker op DVD uitgeven!
Verder vond ik de show een beetje tegenvallen, ik heb niet echt veel gelachen om die begravenis van paulquote:
Ik, had het ook meer feestelijk verwacht !quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Verder vond ik de show een beetje tegenvallen, ik heb niet echt veel gelachen om die begravenis van paul![]()
iddquote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik, had het ook meer feestelijk verwacht !
want de VARA vierde haar 80ste jubileum.
Wat er met de zgn dood van Paul te maken had, begreep ik ook niet echtJammer.
of downloadenquote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha sorry
Bert zul je op DVD moeten huren / kopen.
Dat lijkt mij leuk als Paul de oudejaarsavond mag gaan doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Hoop dat Paul ook een oudejaarsshow gaat verzorgen![]()
was het geen haan?? de vara begon vroeger altijd met een haan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:55 schreef Shoplifter14 het volgende:
wat heeft dit te maken met vara?
Het kippetje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |