Ik wil niet weten waarom hij altijd een wortel voor z,n paard vraagt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Stofje het volgende:
Hij komt, hij komt, die goeie ouwe sint.
De zak van sinterklaas.
Ah, heerlijk, de erotiek van de goedheiligman.
Sinterklaas heeft schimmel tussen zijn benen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Stofje het volgende:
De zak van sinterklaas.
En z,n biefstuk, uuuuh, herstel paard een wortel in z,n ster.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft schimmel tussen zijn benen!![]()
!!11
![]()
ein 1
1!!
![]()
Het is November, dude.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Valid het volgende:
Allemachtig wat zijn dat voor imbicile latente peuters die in oktober al lopen te janken over sinterklaas en kerst. Godverdomme heb net door dat de zomer nu dan toch echt afgelopen is!![]()
Vuile latente in elkaar gezakte zakken drek mensen die in oktober al lope te blere, DIT kan je krijgen:
![]()
Tis alweer bijna pasen!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Valid het volgende:
Kerst vind ik hardstikke gezellig, maar men moet niet een kwartaal van te vore beginne te schreeuwe dat het bijna zo ver is!
quote:
Als het zo gaat als nu, dan komt de enigste sneeuw dit jaar uit Colombia ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:19 schreef alwaysleft het volgende:
Ik snap het ook niet echt, lekker eten den drinken met kerst en hopelijk wat sneeuw, wat wil je nog meer in het leven![]()
![]()
Goedemorgen, dat was ik jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:42 schreef 700MB het volgende:
Hier liep iemand begin augustus al weer te roepen 'het is al weer bijna kerst'.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef vbmot het volgende:
Donder op met die kutfeesten!Werken moeten we, allemaal! Plezier is zo '40-'45.
![]()
Toen Arische Piet nog langskwam om je in de zak te duwen enkeltje Auswitz en je de roe gaf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef vbmot het volgende:
![]()
Als dat eens uit de lucht kwam vallen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Als het zo gaat als nu, dan komt de enigste sneeuw dit jaar uit Colombia ofzo.
Iedereen met rietjes naar buiten rennen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat eens uit de lucht kwam vallen..
Whehehe.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Iedereen met rietjes naar buiten rennen.![]()
I,m dreaming of a HIGH christmas!!![]()
Ik wordt heel het jaar in de gaten gehouden door de zwarte pieten hier in Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dadelijk gaat die klaas niet eens meer weg.
Kan je al die kut negers laten intergreren.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wordt heel het jaar in de gaten gehouden door de zwarte pieten hier in Rotterdam..
Oops, word.quote:
Je vergeet "Sinterklaas kapoentje"quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:46 schreef Stofje het volgende:
De zak van sinterklaas.
quote:Een kapoen is een besneden haan. Zo'n gecastreerd beestje zou sneller vet worden en daardoor een smakelijkere hap voor op tafel zijn, dan zijn ongesneden familieleden.
Waarom begin je dat topic nu pas?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Valid het volgende:
[..]
In oktober (een week geleden dus) werd er ook al uitgebreid over gepraat.![]()
Hij moest er lang over nadenken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Waarom begin je dat topic nu pas?
Ritallinnetje nodig?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:44 schreef vbmot het volgende:
![]()
Oke, that would fit nicely in to the bad things category.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wordt heel het jaar in de gaten gehouden door de zwarte pieten hier in Rotterdam..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |