Stuur mij ff ingame message.quote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef DaFan het volgende:
Ik heb in Uni 2 ongeveer 15k deut te ruil. Ik ben vooral op zoek naar Kristal volgens de 3:2:1 methode.
Iemand?
De deut transporteren wordt voor mij wel in 3x omdat ik maar 2 klein vrachtschepen heb en ik ook nog wil raiden.
Ik stuur het aan het eind van de middag als mn schepen terug zijn dan heb je 15k ergens vanmiddag/vanavond. (Geen idee hoe ver reizen het is)quote:Op zondag 6 november 2005 13:23 schreef PPL het volgende:
Ingame antwoord gestuurd.
Blijkbaar heb ik even niet genoeg schepen voorhanden.
Over een uurtje vertrekt 30k ristal naar de opgegeven coordinaten.
Ik za je ingame andere coords sturen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik stuur het aan het eind van de middag als mn schepen terug zijn dan heb je 15k ergens vanmiddag/vanavond. (Geen idee hoe ver reizen het is)
Als je ons mist dan ga je toch weer spelen ?quote:Op zondag 6 november 2005 13:42 schreef Eamon het volgende:
schatjes hoe gaat t met FDF.?
Ik mis jullie zo.![]()
lol nee, ben net mn verslaving kwijt. T leven is beter zonder ogame, serieus.quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Als je ons mist dan ga je toch weer spelen ?
Als je lief bent mag je dan ook bij FDF (moet je wel minimaal 1000 punten hebben he ?)
Is Travian niet wat voor je ?quote:Op zondag 6 november 2005 13:52 schreef Eamon het volgende:
[..]
lol nee, ben net mn verslaving kwijt. T leven is beter zonder ogame, serieus.![]()
1000 punten had k al wel toen k stopte n maand of wat geleden.![]()
Nope dan ga ik ook nog door met raiden.quote:Op zondag 6 november 2005 14:33 schreef PPL het volgende:
@DaFan.
Die deut stuur ik je vanaaf ff.
Ben lekker aan het raiden nu.
Probleem ?
Iemand in uni3 die ook zo'm last van deze gast heeft? Is al de zesde keer ofzo...ben nu met spionagetechniek bezig om m te spioneren/aan te vallen...quote:Een buitenlands vloot van planeet again [2:93:12] werd opgemerkt bij je planeet Grashnack [2:76:8]. Kans op contra espionage: 0 %
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |