no shit sherlock.quote:op zaterdag 12 november 2005 15:27 schreef realzeus het volgende:
[..]
en toch zullen ze het niet zeggen,want ze zijn bang om je te kwetsen.en volgens mij weten ze niet van te voren of je een kleine piemel hebt,lijkt me.
en jij gelooft daar in?quote:op zondag 13 november 2005 19:33 schreef dromenvanger het volgende:
of je bent kieskeurig...kan ook.
je bent kieskeruig op veel gebieden.
je neemt geen genoegen met de eerste de beste. je wacht liever af tot iemand langs komt die echt in the picture valt.
kortom: geen genoegen nemen met een waardeloze relatie maar meer willen.
seks is ook maar betrekkelijk volgens mij. seks met de ideale partner is pas echte seks. de rest van de seks met afval-producten is alsof je 3e rangs films kijkt.
idd, en ik ga zo weer slapenquote:op zondag 13 november 2005 22:11 schreef gf het volgende:
en toen werd je wakker.
o dan maakt ze het binnenkort uit met de melding dat ze je liever als goede vriend ziet, dat je te lief bent etc.quote:op zondag 13 november 2005 13:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nog geen crisis gehad, ook geen ruzie. saai he![]()
wtf o_oquote:op maandag 14 november 2005 03:19 schreef maanvis het volgende:
[..]
o dan maakt ze het binnenkort uit met de melding dat ze je liever als goede vriend ziet, dat je te lief bent etc.
ik zou maar snel gaan werken aan die crisis. wees de crisis voor en veroorzaak zelf een fake crisis! zeg dat haar kont wel wat dunner mag ofzo.. dat doet het altijd goed!
naja ik heb ook liever sex met mn vriendin waar ik van hou dan een willekeurig ander meisje. het is gewoon beter, maar dat komt omdat er gevoel bij komt kijken.quote:
ik dus niet, en waarom snap ik nog steeds nietquote:op maandag 14 november 2005 10:49 schreef joeyt het volgende:
[..]
aan de andere kant... als ik vrijgezel ben dan ga ik niet wachten met sex op het 'ware' meisje. ik heb genoeg geweldige sex gehad met meisjes die me niets deden.
ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...quote:op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik dus niet, en waarom snap ik nog steeds nietik hoef ook niet zo nodig te wachten op 'de ware' (als die al bestaat
). maar dan nog lukt het niet...
als ik ooit nog eens vrijgezel wordt, dan ga ik zeker een keer naar de hoeren. wil t gewoon een keer meegemaakt hebben...quote:op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat weet ik niet precies, maar op dit moment trekt het me niet.
een vriendin van me zit ook bij klimverenigingenquote:op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...
nu heb ik altijd de beste bijbaantjes dus kom ik sowieso veel meisjes tegen...
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantjer. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven![]()
zeker doen. veel jongens die zonder shirt klimmenquote:op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef cherrylips het volgende:
[..]
een vriendin van me zit ook bij klimverenigingenen die zegt dat ik een keer mee moet voor de gozers
dus dat schijnt wel te helpen.
zinloos.quote:op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef piere het volgende:
ik zou ff een spellingschecker over je posts gooien wubboo
klote dislectie.. binnenkort word wel even instaleren..quote:op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef piere het volgende:
ik zou ff een spellingschecker over je posts gooien wubboo
ondanks de spelfouten heb je wel gelijkquote:op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef wubboo het volgende:
iedereen die nog maagd is kan altijd sex zoveel groter maken dat dat het eigenlijk is. t word echt compleet uit zijn verband getrokken als je het mij vraagd. ik zou gewoon broberen lol te kunnen maken met mijsjes, dan komt de rest vanzelf wel.
wist ik niet, excuus.quote:op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef wubboo het volgende:
[..]
klote dislectie.. binnenkort word wel even instaleren..
even offtopic: nou, dat zet zoden aan de dijk. denk je ook niet dat ze voor instructeurschap ervaren mensen vragen?quote:op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef joeyt het volgende:
[..]
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantje. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven![]()
zou je denken van welquote:op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef gripper het volgende:
[..]
even offtopic: nou, dat zet zoden aan de dijk. denk je ook niet dat ze voor instructeurschap ervaren mensen vragen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |