abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 14:51:43 #76
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32117994
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
ik snap het serieus niet. je moet er gewoon voor open staan en dan gebeurt het vanzelf wel een keer. het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.

en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
vanzelf gebeurt het niet, dat is helaas onzin. dat het echter best moet kunnen lukken idnein ik meer initiatief zou nemen is echter wel waar, maar helaas is dat in mijn geval makkelijker gezegd dan gedaan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_32118021
quote:
en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahaha
raar eigenlijk dat ik de leuke meisjes, waar ik wel wat meer mee wil dan een avondje..., altijd in de winter tegenkom
─_(º.0)_/─
pi_32118035
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 9 november 2005 @ 14:54:47 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32118067
dus als je makkelijk aan een vriendin cq seks komt ben je direct ook een klerelijer?
beetje raar...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32118205
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
de jaloezie druipt er vanaf. gut gut, hij heeft meer geluk dan mij, dus ik vind hem meteen een klerelijer.

ik blijk dan ook een klerelijer te zijn, en ik kan nu best iets over jou zeggen, maar dat is te goedkoop en te gemakkelijk.

get a grip schtoppel, ga naar de kroeg of zo.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32118268
quote:
ga toch hoeren neuken zogenaamde volwassene hopelijk word ik niet zoals jij.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32118306
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:24 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

lang geleden dawg
ja inderdaad. komt omdat singles opgeheven is.
quote:
alles goed?
ja, super. met jou ook?
quote:
moet ik je helpen met je maagdelijkheid?
pi_32118353
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef vamos1 het volgende:

[..]

het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahaha
raar eigenlijk dat ik de leuke meisjes, waar ik wel wat meer mee wil dan een avondje..., altijd in de winter tegenkom
dan hebben ze dikke kleren aan, dan ben je nog ontwetend
pi_32118360
quote:
het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
dit stond zelfs vandaag nog in de krant.

en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:12:04 #85
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32118525
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:

[..]

dit stond zelfs vandaag nog in de krant.

en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
dawg!!!

en over dat openstaan is wel waar, dat heb ik wel eens vaker gehoord in ieder geval
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_32118625
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:12 schreef melismay het volgende:

[..]

dwag!!!
d a w g
quote:
en over dat openstaan is wel waar, dat heb ik wel eens vaker gehoord in ieder geval
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.

gewoon doen is het devies. wat mijn vriendje wm dus zegt.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:17:39 #87
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32118683
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef dawg het volgende:

[..]

d a w g
wat is er lieve dawg?!
quote:
[..]

ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.

en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ook
-
pi_32118696
quote:
en dit is wel een volwassen reactie wil je zeggen?

eerlijk gezegd vind ik je sowieso al een beetje kinderachtig posten. met je de mooiste vrouwen geneukt blabla. erg puberaal imo. dacht dat je ergens in de 30 was?
Unspoken words were understood
  woensdag 9 november 2005 @ 15:21:59 #89
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32118797
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:

dat laatste is inderdaad het punt. wanhopigheid valt denk ik wel mee, het is vooral een kwestie van niets ondernemen. wat overigens niet zo eenvoudig veranderd kan worden als het misschien lijkt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_32119931
onzin, het is een kwestie van doen maar je doet het niet. ik ook niet hoor, daar niet van.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32119957
ze moeten ons eens 24 uur achterelkaar onder onze reet schoppen, misschien dat we het dan wel doen. we zijn gewoon slap op dat gebied.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32121244
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:17 schreef melismay het volgende:

[..]

wat is er lieve dawg?!
[..]

en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ook
ja, mensen zijn eng.
pi_32121967
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef dawg het volgende:

[..]

d a w g
[..]

zie, een beetje posten op fok en ik heb alweer een relatie
  woensdag 9 november 2005 @ 18:08:00 #94
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32122977
quote:
op woensdag 9 november 2005 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, mensen zijn eng.
mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensen
-
  woensdag 9 november 2005 @ 18:17:51 #95
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32123227
quote:
op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef melismay het volgende:

[..]

mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensen
dus niet altijd
Zo niet, dan toch...
  woensdag 9 november 2005 @ 18:18:35 #96
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32123249
quote:
op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef topmaat het volgende:

[..]

dus ook niet altijd
lees het sarcasme lieverd
-
  woensdag 9 november 2005 @ 18:19:09 #97
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32123262
quote:
op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef melismay het volgende:

[..]

lees het sarcasme lieverd
weet ik maar ik verveelde me
Zo niet, dan toch...
pi_32123281
hopelijk komt het er bij mij ook ooit nog is zover. wat kan ik er gvd zo gigantisch chagrijnig van worden af en toe. het idee dat ik niet goed genoeg ben voor de meeste vrouwen, gewoon om gestoord van te worden. waarom is het voor iedereen zo makkelijk terwijl ik en ook wel anderen er verdomme nog niet eens genoeg lef voor hebben.
(lekker negatief over mezelf bezig ik weet het)
pi_32125998
lighten up, meteora, het moet echt wel kunnen ...

ik heb ook niet de gouden tip helaas. wel probeer ik het voor mezelf op alle fronten zo gemakkelijk mogelijk te maken. wanhopig proberen te scoren is uit den boze, maar stilzitten net zo goed. wat me dus wel frustreert is dat er sociaal geen grote problemen zijn, ik er zeker niet lelijk uit zie, veel uitga, veel zelfvertrouwen heb, niet dom ben (niet dat dat een reden is, maar het kan uitmaken), een flink netwerk van mensen om me heen heb opgebouwd en zelfs erg zachtaardig en eerlijk (!) ben (als je me kent). ik denk dat dat zachtaardige vooral het probleem is, maar het ergste is dat het totaalplaatje me tot nu toe nog geen windeieren gelegd heeft

misschien moet ik er nog harder voor werken, nog meer voor doen. ik heb alleen het gevoel dat het niet zoveel meer oplevert.

de tijd begint wel enorm hard te dringen inmiddels en het moet er inderdaad echt hard van komen, maar ik probeer echt zo relaxed mogelijk te blijven! dat werkt echt het beste. als je je frustreert word je alleen maar somberder.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_32132081
quote:
op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef m_schtoppel het volgende:
ja daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar!
ik ben altijd eerlijk over alles. mijn verleden heb ik ook nooit verzwegen maar omdat ik het zelf geen belangrijk thema vind (vond) begin ik er niet direct over. het gaat immers om het heden en de toekomst. maar tijdens de eerste date begon zij er wel over en net als ik vond zij het ook geen groot probleem. zij is overigens een type 180graden andersom als het gaat om relaties.
maar ik moet wel bekennen dat ik de eerste keer als een giegelende puber met haar zat te vrijen. op dat vlak ben ik gewoon nog een jochie van 15. wat mij betreft geen probleem en zij heeft er begrip voor. het interesseert me ook niet erg veel wat anderen ervan denken. we hebben begrip en respect voor onszelf en elkaar.
bij eerdere dates overigens had ik ook al sex kunnen hebben nadat ik mijn verleden ontvouwd had. maar toen vond ik het geen goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')