abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32469591
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaan jullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:00:42 #277
48821 EchoBrain
Psychedelic Frequency
pi_32469643
quote:
op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaan jullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vinden
It's a circular vortex, spinning.... spinning.... spinning....
pi_32469679
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef echobrain het volgende:
ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vinden
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:13:10 #279
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32469871
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.
dus dat heeft al niks met zoeken te maken, want je weet niet hoe ze voor de rest is (als we het toch over onbekende meisjes hebben).

ze moet jou ook nog leuk vinden... op verschillende manieren (uiterlijk, gesprekken..).

dus ja.. er komt nog wel wat bij kijken om het zo maar te zeggen
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:13:47 #280
48821 EchoBrain
Psychedelic Frequency
pi_32469879
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.
maar goed, ben daar ook nog niet echt lang mee bezig, dus ervaring zal daar wel verandering in brengen.
It's a circular vortex, spinning.... spinning.... spinning....
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:16:49 #281
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32469940
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef echobrain het volgende:

[..]

daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.
maar goed, ben daar ook nog niet echt lang mee bezig, dus ervaring zal daar wel verandering in brengen.
ja idd.. het maakt ook niet uit dat je eerst 10 keer op je bek gaat... of je moet er echt heel "gevoelig" voor zijn. maar gewoon blijven proberen als het de eerste keren niet wil lukken.
Zo niet, dan toch...
pi_32470153
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef topmaat het volgende:

[..]

nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.
dus dat heeft al niks met zoeken te maken, want je weet niet hoe ze voor de rest is (als we het toch over onbekende meisjes hebben).

ze moet jou ook nog leuk vinden... op verschillende manieren (uiterlijk, gesprekken..).

dus ja.. er komt nog wel wat bij kijken om het zo maar te zeggen
pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:41:35 #283
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32470272
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef sport_life het volgende:

[..]

pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).
ik zei niet dat dat voor mij zo geldt was alleen maar een reactie op die post

maar ik versier ook liever 10 meisjes, en dan geluk hebben dat er echt een goeie tussen zit.
en over dat aanpassen, ligt eraan met wat je je aanpast. als je je teveel moet aanpassen pas je zoiezo al niet bij elkaar. je moet jezelf kunnen zijn.
Zo niet, dan toch...
pi_32471080
quote:
op maandag 21 november 2005 22:12 schreef warboel het volgende:
ik durf niet eens aan fotoboek te beginnen...kun je nagaan hoe erg het in het echt met me gesteld is

maar goed, iets meer on-topic: ik blijf mezelf maar voorhouden dat het heus niet allemaal om uiterlijkheden draait
dat deed ik ook altijd.pssst,het is gelul.uiterlijk is immers de eerste indruk.helaas
pi_32471139
quote:
op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:

[..]

dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegen
ten eerste zeggen foto's geen lor.je kunt namelijk iemands uitstraling niet zien en daar komen we gelijk bij punt 2:je uitstraling.
ben je blij met jezelf?hoe stap je de kroeg in?met zo'n blik van:alles wat mannelijk is en in de buurt komt krijgt een hijs.?
of je gaat nooit uit ,dat kan ook.lelijk ben je namelijk niet,dus dan moet het iets anders zijn en dat moet dan je uitstraling zijn.iets anders kan ik niet bedenken.of je maakt de fout die we allemaal maken;je bent te hard op zoek(alhoewel er natuurlijk mannen zijn die dat wel zo makkelijk vinden.)

nu ik daar over nadenk;best wel raar,als mannen te hard op zoek zijn hebben vrouwen zoiets van :"laat maar zitten"en als vrouwen te overduidelijk op zoek zijn hebben sommige mannen zoiets van:"vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan."

kortom,ergens in de schepping is er iets ernstig mis gegaan.
pi_32473471
hallo iedereen, ik ben nieuw hier, ik lees wel al een tijdje mee op fok!, en dit topic doet me toch iets

ik word begin volgend jaar 28 en ben nog maagd, al zal het niet lang meer duren. ik heb sinds kort een vriend, mijn eerste vriend, de eerste waar ik mee gezoend heb. hij is een collega, en ik had wel al lang een oogje op hem. het is een jongen met een volledig tegenovergestelde levensloop als mij, zeer vroeg begonnen met seks en een heleboel vriendinnen...

als ik dit topic doorlees, ben ik precies een abnormaal mens, minderwaardig, ik zou precies in een hoekje moeten gaan huilen over mijn ellende ... nochtans heb ik me persoonlijk nooit zo druk gemaakt over mijn maagdelijkheid en mijn gebrek aan relaties, en heb ik mezelf altijd best een leuk en mooi meisje gevonden. het valt me ook wel op dat in dit topic precies alleen mannen posten , maakt dat me nog zieliger ?

het singlebestaan ... ik ben er wel verdrietig om geweest, als ik vrienden rondom me zag samenwonen, kindjes krijgen ... maar ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn status van onbevlekt meisje . integendeel, ik heb er veel over gepraat met mijn vriendinnen. sommigen begrepen echt niet hoe ik met mijn looks en brains noch maagd kon zijn, ik heb geen bochel, geen pukkels, geen hakeneus, ik weeg rond de 60 kilo, dus allesbehalve dik, heb een uitgebreid sociaal leven ... maar ja ... het overkomt blijkbaar de beste . ik heb veel steun van mijn vriendinnen gekregen, en ze gaven me raad. zo zeiden ze dat ik altijd zo bot en kortaf was als een jongen me aansprak in het uitgaansleven enz ... ik kon echt niet met mannelijk aandacht overweg, dus de jongens zetten het gewoon op een vlucht nadat ze een gesprekje met me wilden aanknopen .

ik zou gewoon iedereen gewoon de raad willen geven om de moed niet op te geven. als je een relatie wil, ga er dan voor, de jongens, noch de meisjes komen op je deur kloppen. al vond ik mijn singleleven ook heel heel leuk, en ben ik achteraf blij dat ik lang single geweest ben, je hebt toch echt wel meer vrijheid ... het heeft zijn voordelen en zijn nadelen, laat het ons zo zeggen .

en die houding van ' weer een jaar ouder en nog niets gebeurd' ... zo heb ik werkelijk nooit gedacht ... vergal je jong leven toch niet met onzinnige futiele gedachten, leef van dag tot dag, sta open voor iedereen, en op een mooie dag wandelt er wel een leuke vrouw of man je leven binnen ... en zo niet, dat is dan toch niet zo'n ramp, er zijn leuke dingen genoeg die het leven de moeite waard maken
pi_32473824
quote:
op dinsdag 22 november 2005 09:47 schreef maaike78 het volgende:
zo zeiden ze dat ik altijd zo bot en kortaf was als een jongen me aansprak in het uitgaansleven enz ... ik kon echt niet met mannelijk aandacht overweg, dus de jongens zetten het gewoon op een vlucht nadat ze een gesprekje met me wilden aanknopen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32474972
quote:
op dinsdag 22 november 2005 00:53 schreef echobrain het volgende:

[..]

ja hoor, o.a. mezelf en ben zo onderhand al 20. ken ook genoeg mensen om me heen die ook nog nooit gezoend hebben.
gaat gelukkig wel wat meer de goeie kant op de laatste tijd (eindelijk 's wat meer sociale contacten met het andere geslacht )
ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoent
Tap tap tap
pi_32475123
quote:
op dinsdag 22 november 2005 10:07 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

niet lachen!

het is heel herkenbaar
Tap tap tap
pi_32475280
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef cherrylips het volgende:

[..]

ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoent
en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32475402
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:18 schreef gripper het volgende:

[..]

en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?
zo bedoelde ik 't niet ik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
ik ben ook niemand tegengekomen die 't wilde.
Tap tap tap
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:27:22 #292
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32475469
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:

[..]

zo bedoelde ik 't niet ik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
je kan t ook gewoon aan een jongen vragen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32475765
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:

[..]

hm, okee. verkeerd geinterpredingest. maar 1 ding is zeker: op fok kun je hooguit kennismaken met leuke zoenobjectjes, echt vasthouden wordt al moeilijker...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32476118
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:27 schreef joeyt het volgende:

je kan t ook gewoon aan een jongen vragen

één keer met een jongen gedate toen ik rond de twintig was of zo die vroeg of hij me mocht zoenen

wat een gigantische afknapper vond ik dat ( is dus ook, had je al geraden, niets geworden )... ik zou trouwens door mijn onervarenheid niet gedurfd hebben. anyway, ofwel doe je het en pak je de meid op de bek, ofwel laat je het zo, je gaat het toch niet vragen ... maar dat is mijn mening.
pi_32476279
tja dan blijf je onervaren. niet geloven in dogma's, het gaat erom of je hem leuk vindt en niet om de manier waarop ie dat ene vraagje stelt
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:44:35 #296
88139 JoeyT
pi_32477115
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef maaike78 het volgende:

[..]

één keer met een jongen gedate toen ik rond de twintig was of zo die vroeg of hij me mocht zoenen

wat een gigantische afknapper vond ik dat ( is dus ook, had je al geraden, niets geworden )... ik zou trouwens door mijn onervarenheid niet gedurfd hebben. anyway, ofwel doe je het en pak je de meid op de bek, ofwel laat je het zo, je gaat het toch niet vragen ... maar dat is mijn mening.
ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...

maar als meisje zijnde is t natuurlijk helemaal makkelijk. je gaat uit loopt naar een jongen en zegt: heb je zin om met mij te zoenen... nou is zoenen natuurlijk geen moer aan dus vraag je heb je zin om bij mij te blijven slapen

en weg maagdelijkheid
pi_32477279
quote:
op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:

je doet het er ook gewoon om he
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_32477413
quote:
op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef breaktothedance het volgende:

je doet het er ook gewoon om he
ja, vervelende avond stemming sorry
pi_32477597
quote:
op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef joeyt het volgende:

ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...

maar als meisje zijnde is t natuurlijk helemaal makkelijk. je gaat uit loopt naar een jongen en zegt: heb je zin om met mij te zoenen... nou is zoenen natuurlijk geen moer aan dus vraag je heb je zin om bij mij te blijven slapen

en weg maagdelijkheid
het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.

maar mijn vriend geeft me wel zekerheid genoeg, met hem wil ik de stap maar al te graag wagen , heel binnenkort
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:09:07 #300
88139 JoeyT
pi_32477662
quote:
op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef maaike78 het volgende:

[..]

het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.

maar mijn vriend geeft me wel zekerheid genoeg, met hem wil ik de stap maar al te graag wagen , heel binnenkort
zeg je vriend dat ik met hm meeleef... 2 maanden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')