Bami met pindasausquote:
quote:
Ookquote:
Niet zeurenquote:
Denk dat ik er dan niet meer ben. Niet hier althans.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij mag de volgende, bij zijn er ook 2 te laat verschenen
Zeg dat nou nietquote:
quote:
Inderdaad.quote:
Helleu!quote:
Je hebt een leven?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:03 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Denk dat ik er dan niet meer ben. Niet hier althans.
Waar ik toch goed voor benquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:04 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
*zich herinnert dat er ergens nog een zak moet liggen!
quote:
aahquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]Het schijnt dat ik nog een baan heb ook!
Zonder Fok!
Ik heb geen baanquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]Het schijnt dat ik nog een baan heb ook!
Zonder Fok!
Beetje bijblijven jijquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Zie nu pas dat jij dat ook had gepost
Pfff ik ben druk ja met school ik heb een levenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb geen baanIk ben kansloos
[..]
Beetje bijblijven jij![]()
Jij en druk, hier klopt wat nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:08 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Pfff ik ben druk ja met school ik heb een leven![]()
Tot zo Speedyquote:
Met mij gaat het nog steeds wel oke.. Maar ik word er net aan herinnert dat er ook nog een buitenwereld is.quote:
Shopze!quote:
Breng je nog iets lekkers voor PUB SC mee?quote:
Kroepoek!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Breng je nog iets lekkers voor PUB SC mee?![]()
hondje gaat niet meer drinkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Met mij gaat het nog steeds wel oke.. Maar ik word er net aan herinnert dat er ook nog een buitenwereld is.
En met hondje?
Nouja zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij en druk, hier klopt wat niet![]()
[..]
Tot zo Speedy![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hondje gaat niet meer drinken
buitewereldwaar
![]()
Ik geloof je hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nouja zegik heb t vaak genoeg druk hoor school is
![]()
Jawel, maar er ligt wel een meter stof voorquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]alcohol op jochie?
Het schijnt dat ik gewoon ook UIT die deur kan gek! Hebben jullie een deur thuis?!
joh, ik klim altijd uit mijn raamquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
alcohol op jochie?
Het schijnt dat ik gewoon ook UIT die deur kan gek! Hebben jullie een deur thuis?!
*smakelijk eten wenst!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |