De domoren die hier posten geilen er wel op ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat mensen zitten te wachten op een burgeroorlog omdat ze dat leuk vinden?
Maar de vraag is natuurlijk, wat is in godsnaam een burgeroorlog? We spreken hier misschien van als het helemaal moest losbreken hoogstens een paar honderdduizental jongeren op een bevolking van 60 miljoen Fransen ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:53 schreef schanuleke het volgende:
[..]
als u dan tot de conclusie komt dat er absoluut geen burgeroorlog van zou kunnen komen, bent u absoluut geen oplettend persoon. eerder een dagdromer
ik vrees van niet, want dan is het wederom de schuld van de autochtoon.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het probleem is dus vooral in nederland, dat de dromers de dienst uit maken. Het beste zou zijn dat er 1 goede zelfmoordaanslag plaats vindt in nederland en dan zijn ze in 1 klap wakker(uitzonderingen daar gelaten).
Waarom denk je dat het déze keer wel goed zou gaan? Als je begrijpt waar ik op doel? Europa...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dít? Ja. Dat neemt niet weg dat er vele probleemwijken zijn in Europa.
Wat denk je van de media, een burgeroorlog is 1 groot kijkcijferkanon zeker wanneer het in het welvarende europa gebeurt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De domoren die hier posten geilen er wel op ja.
wat is geilen sch? constateringen maken iemand nog niet tot een liefhebber van de wapens uit het vet halen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De domoren die hier posten geilen er wel op ja.
Dat geld voor 'remote' oorlogen, niet eentje in je achtertuinquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat denk je van de media, een burgeroorlog is 1 groot kijkcijferkanon zeker wanneer iets in het welvarende europa gebeurt.
Ik weet niet waar je op doelt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef klez het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het déze keer wel goed zou gaan? Als je begrijpt waar ik op doel? Europa...![]()
Hele goede opmerking. Kijk maar wat we zagen gebeuren met New Orleans en Irak...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat denk je van de media, een burgeroorlog is 1 groot kijkcijferkanon zeker wanneer iets in het welvarende europa gebeurt.
Europa heeft bepaald geen 'trackrecord' als het gaat over omgaan met etnische spanningen.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef klez het volgende:
[..]
Hele goede opmerking. Kijk maar wat we zagen gebeuren met New Orleans en Irak...
Gun de rest van de wereld ook een keer watquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat geld voor 'remote' oorlogen, niet eentje in je achtertuin
als u mijn uitspraak irrelevant noemt zonder dat te onderbouwen dan ga ik er van uit dat u het met mij eens bent. mijn uitspraak is immers net zo relevant als uw uitspraak waarop ik reageerde/.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dát is pas een rare constatering.
Met dat laatste ben ik het oneens en dat eerste ontbeert logica.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef schanuleke het volgende:
[..]
als u mijn uitspraak irrelevant noemt zonder dat te onderbouwen dan ga ik er van uit dat u het met mij eens bent. mijn uitspraak is immers net zo relevant als uw uitspraak waarop ik reageerde/.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:55 schreef ExTec het volgende:
Er komt geen burgeroorlog.
De benodigdheden zijn er idd niet.
Maar wat ik me nou afvraag, als er veel drama plaats vindt in de wereld, worden die reclameblokken dan ook duurder omdat er dan meer actualiteiten gekeken worden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef klez het volgende:
[..]
Hele goede opmerking. Kijk maar wat we zagen gebeuren met New Orleans en Irak...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gun de rest van de wereld ook een keer wat
je bedoelt dat niemand bijdraagt aan een samenleving, maar dat mensen alleen nog maar willen dat bepaalde elementen uit deze maatschappij verwijderd worden? je ziet spoken doordat je teveel op je roze wolkje leeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuk zijn op polarisatie en confrontatie en geenszins zoeken naar een oplossing.
komt u dan maar eens met een oplossing. uw oplossing bestaat waarschijnlijk uit: alle autochtonen het land uit, behalve uzelf. kunt u gezellig met de allochtonen theedrinken terwijl Nederland langzaam wegzakt in de Noordzeequote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
nogal wiedes, als u het met het eerstye al oneens bent vind u ook dat het tweede logica ontbeert.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het oneens en dat eerste ontbeert logica.
Wat is die oplossing dan volgens jou? Alle welvaart herverdelen en niemand meer 'beledigen'? Zodat die zo "terechte" bron van onvrede weggenomen is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Weetje wat het is,quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef klez het volgende:
[..]
Wat is die oplossing dan volgens jou? Alle welvaart herverdelen en niemand meer 'beledigen'? Zodat die zo "terechte" bron van onvrede weggenomen is?
Helaas, zo intelligent ben ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef schanuleke het volgende:
[..]
maar bent u ook inteligent genoeg om uit te leggen waarom u het met het eerste oneens bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |