ben wel benieuwd wat de rellende afrikanen in een amsterdamse moskee gaan gooien. ik gok op een varkenskop. jij?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:00 schreef Refragmental het volgende:
Zal niet lang duren of hier gebeurt hetzelfde
Wat mij betrefd mogen die rellen daar nog een week of 2 doorgaan.
Lekker genieten van de multicultuur.
Kunnen de fransen alvast oefenen en experimenteren zodat het voor ons een stuk makkelijker wordt
dat flikte ze jaren geleden al bij onsquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat de rellende afrikanen in een amsterdamse moskee gaan gooien. ik gok op een varkenskop. jij?
De politie zat ook al 22 minuten koffie te drinken, toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er waren er drie, de politie achtervolgde hen niet, maar ze dachten van wel. toen gingen ze in een electriciteitshuisje en werden er twee geëlectocuteerd. logisch dat er dan rellen komen, toch?
waarna er een groot hinkelspel onstond?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat flikte ze jaren geleden al bij onsweet je wat ze ook wel eens flikten *grijnz* die gasten moeten toch hun sloffen uit doen wanneer ze dat ding binnen gaan, toen was 1 of andere gek naar binnen gelopen en die had van alle paren sloffen 1 slof mee genomen
wat een dom geklets toch de hele tijd van die Florip[asquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, en nee. Vergelijk het met kinderen die gepest worden in de klas. Er is altijd een oorzaak voor (sommige kinderen sluiten zichzelf buiten door wangedrag) of een aanleiding (die en die heeft een bril, een beugel, is dik). Dat die processen plaatsvinden is bijna inherent aan iedere groep van een bepaalde omvang. Daarom heb je ook een corrigerende overheid nodig.
Daarbij versterkt het één het ander: criminele Joegoslaven (ik zeg maar iets) zijn aggressief, waardoor Joegoslaven niet meer aangenomen worden, waardoor ze eerder in de criminaliteit belanden, enzovoorts.
nog meer onzin dit keer van gebruiker SCHquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen die eenmaal een baan hebben doen het ook verdomde goed, of wou je het tegendeel beweren?
Inderdaad. Deze "Franse" jongeren worden niet "gepest" door de politie omdat ze Afrikaans zijn, nee, maar omdat ze problemen geven. Nu weten heel veel mensen dat mooi om te draaien en deze jongeren in een slachtofferrol te plaatsen. Bij deze rellen zie je dan toch weer de ware aarde van sommigen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:11 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat een dom geklets toch de hele tijd van die Florip[as
deze softe theorien zijn nog nooit onomstotenlijk bewezen en dus nooit als algemene waarheden aanvaard. dat het af en toe zo zal gaan zal best maar echt niet altijd. kut-marokanen worden heus niet allemaal crimineel omdat ze door anderen als crimineel gezien worden. dat is echt ontzettende onzin
echte softie jaren zeventig nonsens
ik voorzie weer een verloren oorlog in europa. sommige mensen hebben patent op kruit maken, sommige op het te snel verschieten ervan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef DarkDancer het volgende:
de laatste jaren zijn de problemen met moslims overal in europa en in de wereld toegenomen.
nu gigantische rellen in frankrijk, straks een burgeroorlog? slaat over op rest europa?
ik voorzie een exodus van moslims
* DarkDancer graaft de stengun van opa maar weer ff op
Dat zeg ik toch ook niet? Ze doen het gewoon gemiddeld net zo goed en slecht dan autochtonen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:16 schreef schanuleke het volgende:
turken en marokanen die eenmaal een baan hebben doen het gemiddeld echt niet beter dan anderen. integendeel.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:24 schreef Monidique het volgende:
Enkele kleine relletjes in wat Franse buitenwijken en er is meteen een burgeroorlog.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |