abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32069933
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef jacco het volgende:
ps doe jij iets met auto's?
Nee meneer.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_32078400
quote:
Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef Snoop_Dogg het volgende:

[..]

ja idd toyota's meer identiteit
Precies, omdat elk van die auto's andere banden/velgen/stoelen/audio/video/speakers/rollbar/6-point cage/gauges/turbo('s)/remmen/boost controllers/ECU/custom paint/bodykits/enz hebben. Die enzo's zijn allemaal identiek, op de 3 na die misschien de kleur van het interieur veranderd hebben. Als je er 1 gezien hebt, dan heb je ze allemaal gezien. Terwijl je op een tuning meet zoals de de foto in mijn post bij elke auto een heel nieuw verhaal/doel/techniek te zien krijgt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32080389
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef Estolan het volgende:
JAH, jappanners op den top

BTW JK heeft hem alleen maar, zodat hij er tenminste mee kan rijden, hij koomt auto's oim juist lekker slecht bezig te zijn en altijd hard te rijden, ipv het als Showmodel thuis te hebben

doet mij maar een Supra
whaaa
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:50:43 #54
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_32085378
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef Virus.NL het volgende:
En zo worden de overgebleven Enzo's steeds maar exclusiever

[afbeelding]
Dat is was geen Enzo.. kijk maar naar de kap op de foto linksboven. Bij een Enzo zitten daar gaten in en allerlei aerodynamische vormen.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_32086618
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:50 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Dat is was geen Enzo.. kijk maar naar de kap op de foto linksboven. Bij een Enzo zitten daar gaten in en allerlei aerodynamische vormen.
Helaas wel een Enzo. Zelfs de kap die je aanwijst is van een Enzo (de bagageklep). Als je de foto ondersteboven bekijkt is het duidelijker.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_32090684
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 03:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Precies, omdat elk van die auto's andere banden/velgen/stoelen/audio/video/speakers/rollbar/6-point cage/gauges/turbo('s)/remmen/boost controllers/ECU/custom paint/bodykits/enz hebben. Die enzo's zijn allemaal identiek, op de 3 na die misschien de kleur van het interieur veranderd hebben. Als je er 1 gezien hebt, dan heb je ze allemaal gezien. Terwijl je op een tuning meet zoals de de foto in mijn post bij elke auto een heel nieuw verhaal/doel/techniek te zien krijgt.
maar het is een blijft een Toyota
pi_32094707
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 03:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

gast t fucking chassie is tzelfde netzoals de rest van die kut toyota...

en die estolan is zeker een kloon van jou?

waarom jullie mening zo doordrammen.. een enzo is gewoon een brute auto die wij nooit kunnen bezitten... afgunst heet dat wat jullie dwars zit!

"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:57:58 #58
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_32096935
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:34 schreef Argento het volgende:

[..]

Helaas wel een Enzo. Zelfs de kap die je aanwijst is van een Enzo (de bagageklep). Als je de foto ondersteboven bekijkt is het duidelijker.
Sorry hoor, maar het lijkt er niet eens op.
De bagageklep van een Enzo loopt spits toe. Aan de voorkant is hij nog maar 1/3 van de breedte aan de achterkant. Die klep op die foto loopt nauwelijks terug.
Ik geef toe dat het een Ferrari is, maar het ziet er echt niet uit als een Enzo.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_32098074
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

...maar het ziet er echt niet uit als een Enzo.
Nu niet meer nee
pi_32099557
omdat wij smaaaaaak hebben
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:47:42 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32100055
quote:

[..]

Sorry hoor, maar het lijkt er niet eens op.
De bagageklep van een Enzo loopt spits toe. Aan de voorkant is hij nog maar 1/3 van de breedte aan de achterkant. Die klep op die foto loopt nauwelijks terug.
Ik geef toe dat het een Ferrari is, maar het ziet er echt niet uit als een Enzo.
Enig idee hoe een enzo er uit ziet of niet
Dit is wel degelijk een enzo. We beginnen vrij makkelijk. Die velgen die er onder zitten zijn va neen Enzo. Deze velgen zitten met 1 centrale moer vast als ik me niet vergis. Dit hebben andere modellen van Ferrari niet. ( F40 F50 wel ) Daar bij komt de zeikant van de auto. Je ziet op de linker foto onder de luchtinlaat aande onderkant van de auto zitten. ALLEEN het type enzo heeft dit soort inlaat. Bij BV de 360 loopt die rond. JE ziet de geweldige V12 liggen. Kijk op die zelfde foto heel goed naar de bovenkant. Daar zie je precies die cabronne bovenkant van de motor. Dan zie je nog eens op die zelfde foto het frame bij de motor zitten. Ja dat is waar dat takje zit en dan schuin rechts naar beneden. Het enige model die dit heeft is de ENZO Op de foto rechts boven zie je dat frame nog eens duidelijker zitten. En weer heeft alleen de ENZO dat zo zitten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:50:26 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32100168

Kijk en vergelijk die bovenkant van die motor en dat frame. Nu moet je wel toe geven dat dit een ENZO is geweest.

Kijk die velgen en kijk goed naar die luchtinlaat achter ONDER bij de auto.

Nog belangrijker is dat je ziet dat alles op die foto van die kapotte enzo van carbon is. Gezien het feit dat de enzo geheel uit carbon is opgetrokken is dit weer een overduidelijk teken dat het een enzo betreft die tegen een boom gereden is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_32101605
quote:

[..]
Die klep op die foto loopt nauwelijks terug.
Jawel. Bekijk de foto ondersteboven en het is duidelijker.
pi_32107529
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:09 schreef Alfisti het volgende:

[..]

maar het is een blijft een Toyota
Wijs mij een ferrari die 1500pk aan de wielen heeft. O ja, uit 2997 cm3 natuurlijk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_32107905
LOL
  woensdag 9 november 2005 @ 08:32:58 #66
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_32108269
Iemand die bij mij in de buurt woont, heb er ook een. Phil lievaart volgens mij. Een paar keer mooie deals gemaakt in de chrysanten. Hij heeft nog iets van 7 ferrari's hoorde ik.
pi_32108324
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:32 schreef dubidub het volgende:
Iemand die bij mij in de buurt woont, heb er ook een. Phil lievaart volgens mij. Een paar keer mooie deals gemaakt in de chrysanten. Hij heeft nog iets van 7 ferrari's hoorde ik.
Chrysanten.. je bedoelt niet Chryslers?
  woensdag 9 november 2005 @ 08:59:02 #68
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_32108684
iedere malloot die een seriematige auto die met duizenden tegelijk van de band rollen mooier vind puur omdat je hem vol kunt hangen met rotzooi dan een exclusief handgebouwd stuk racetechniek uit italie is niet goed bij z'n hoofd.

oh en chrysanten zijn bloemen
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
  woensdag 9 november 2005 @ 09:37:59 #69
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_32109391
quote:
Op woensdag 9 november 2005 04:17 schreef StefanP het volgende:

[..]

Wijs mij een ferrari die 1500pk aan de wielen heeft. O ja, uit 2997 cm3 natuurlijk.
Leuk 1500pk alleen maar rechtuit. Dit zijn natuurlijk vergelijkingen van niks. Het is gewoon onmogelijk een Supra met een Enzo gaan vergelijken.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_32111802
quote:
Op woensdag 9 november 2005 04:17 schreef StefanP het volgende:

[..]

Als je dit tot criterium verheft heb je wel een erg beperkte kijk op auto´s.

niks ten nadele van je Supra hoor. Ik heb een fabrieksstandaard Punto, dus ik mag niks zeggen.
pi_32114164
Enzo is een mooie wagen, niet prachtig want dat is de F430.
Desondanks is de enzo ook een fabrieks auto
  woensdag 9 november 2005 @ 15:46:17 #72
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_32119421
quote:
Op woensdag 9 november 2005 08:32 schreef dubidub het volgende:
Waar in naaldwijk staat dat ding dan?!
pi_32119785
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef Boink het volgende:

[..]

Waar in naaldwijk staat dat ding dan?!
genoeg keus met de telefoongids, klik
  woensdag 9 november 2005 @ 18:02:39 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_32122838
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef MI55ILLE het volgende:

[..]

genoeg keus met de telefoongids, klik
ik zou zoeken met de P er bij dan blijft er nog maar weinig over om uit te kiezen.
Pak dan de duurste wijk er uit. Bel uit naarm van Ferrari en vraag naar de enzo
  woensdag 9 november 2005 @ 19:35:50 #75
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_32125646
Ik heb het adres al verkregen, morgen maar eens een bezoekje brengen
  woensdag 9 november 2005 @ 19:58:16 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32126379
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef Hugster het volgende:

[..]

Kansloze kut opmerking van een jappenfapper
Jappenfapper
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 9 november 2005 @ 19:58:26 #77
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32126388
quote:
Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef Hugster het volgende:

[..]

Kansloze kut opmerking van een jappenfapper
Jappenfapper
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')