Nee meneer.quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef jacco het volgende:
ps doe jij iets met auto's?
Precies, omdat elk van die auto's andere banden/velgen/stoelen/audio/video/speakers/rollbar/6-point cage/gauges/turbo('s)/remmen/boost controllers/ECU/custom paint/bodykits/enz hebben. Die enzo's zijn allemaal identiek, op de 3 na die misschien de kleur van het interieur veranderd hebben. Als je er 1 gezien hebt, dan heb je ze allemaal gezien. Terwijl je op een tuning meet zoals de de foto in mijn post bij elke auto een heel nieuw verhaal/doel/techniek te zien krijgt.quote:Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef Snoop_Dogg het volgende:
[..]
ja idd toyota's meer identiteit![]()
whaaaquote:Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef Estolan het volgende:
JAH, jappanners op den top
BTW JK heeft hem alleen maar, zodat hij er tenminste mee kan rijden, hij koomt auto's oim juist lekker slecht bezig te zijn en altijd hard te rijden, ipv het als Showmodel thuis te hebben
doet mij maar een Supra
Dat is was geen Enzo.. kijk maar naar de kap op de foto linksboven. Bij een Enzo zitten daar gaten in en allerlei aerodynamische vormen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef Virus.NL het volgende:
En zo worden de overgebleven Enzo's steeds maar exclusiever
[afbeelding]
Helaas wel een Enzo. Zelfs de kap die je aanwijst is van een Enzo (de bagageklep). Als je de foto ondersteboven bekijkt is het duidelijker.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:50 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Dat is was geen Enzo.. kijk maar naar de kap op de foto linksboven. Bij een Enzo zitten daar gaten in en allerlei aerodynamische vormen.
maar het is een blijft een Toyotaquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Precies, omdat elk van die auto's andere banden/velgen/stoelen/audio/video/speakers/rollbar/6-point cage/gauges/turbo('s)/remmen/boost controllers/ECU/custom paint/bodykits/enz hebben. Die enzo's zijn allemaal identiek, op de 3 na die misschien de kleur van het interieur veranderd hebben. Als je er 1 gezien hebt, dan heb je ze allemaal gezien. Terwijl je op een tuning meet zoals de de foto in mijn post bij elke auto een heel nieuw verhaal/doel/techniek te zien krijgt.
gast t fucking chassie is tzelfde netzoals de rest van die kut toyota...quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Precies, omdat elk van die auto's andere banden/velgen/stoelen/audio/video/speakers/rollbar/6-point cage/gauges/turbo('s)/remmen/boost controllers/ECU/custom paint/bodykits/enz hebben. Die enzo's zijn allemaal identiek, op de 3 na die misschien de kleur van het interieur veranderd hebben. Als je er 1 gezien hebt, dan heb je ze allemaal gezien. Terwijl je op een tuning meet zoals de de foto in mijn post bij elke auto een heel nieuw verhaal/doel/techniek te zien krijgt.
Sorry hoor, maar het lijkt er niet eens op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:34 schreef Argento het volgende:
[..]
Helaas wel een Enzo. Zelfs de kap die je aanwijst is van een Enzo (de bagageklep). Als je de foto ondersteboven bekijkt is het duidelijker.
Nu niet meer neequote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
...maar het ziet er echt niet uit als een Enzo.
Enig idee hoe een enzo er uit ziet of nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het lijkt er niet eens op.
De bagageklep van een Enzo loopt spits toe. Aan de voorkant is hij nog maar 1/3 van de breedte aan de achterkant. Die klep op die foto loopt nauwelijks terug.
Ik geef toe dat het een Ferrari is, maar het ziet er echt niet uit als een Enzo.
Jawel. Bekijk de foto ondersteboven en het is duidelijker.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Die klep op die foto loopt nauwelijks terug.
Wijs mij een ferrari die 1500pk aan de wielen heeft. O ja, uit 2997 cm3 natuurlijk.quote:
Chrysanten.. je bedoelt niet Chryslers?quote:Op woensdag 9 november 2005 08:32 schreef dubidub het volgende:
Iemand die bij mij in de buurt woont, heb er ook een. Phil lievaart volgens mij. Een paar keer mooie deals gemaakt in de chrysanten. Hij heeft nog iets van 7 ferrari's hoorde ik.
Leuk 1500pk alleen maar rechtuit. Dit zijn natuurlijk vergelijkingen van niks. Het is gewoon onmogelijk een Supra met een Enzo gaan vergelijken.quote:Op woensdag 9 november 2005 04:17 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wijs mij een ferrari die 1500pk aan de wielen heeft. O ja, uit 2997 cm3 natuurlijk.
Als je dit tot criterium verheft heb je wel een erg beperkte kijk op auto´s.quote:Op woensdag 9 november 2005 04:17 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wijs mij een ferrari die 1500pk aan de wielen heeft. O ja, uit 2997 cm3 natuurlijk.
Waar in naaldwijk staat dat ding dan?!quote:Op woensdag 9 november 2005 08:32 schreef dubidub het volgende:
Iemand die bij mij in de buurt woont, heb er ook een. Phil lievaart volgens mij. Een paar keer mooie deals gemaakt in de chrysanten. Hij heeft nog iets van 7 ferrari's hoorde ik.
genoeg keus met de telefoongids, klikquote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef Boink het volgende:
[..]
Waar in naaldwijk staat dat ding dan?!![]()
ik zou zoeken met de P er bij dan blijft er nog maar weinig over om uit te kiezen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
genoeg keus met de telefoongids, klik
quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kansloze kut opmerking van een jappenfapper
quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kansloze kut opmerking van een jappenfapper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |