omdat mensen met een Enzo geen randdebielen zijnquote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef Estolan het volgende:
Uhm op de foto's is de Enzo niet bepaald Exclusief hoor
en ik leg net uit waarom ik iets zou veranderen
elke randdebiel doet het toch ook met zn Golf, Astra etc
hoezo dan met een Enzo niet???
"Pharrell" das toch die pipo van N*E*R*D of zoiets? Die zou de eigenaar zijn van s/n 134282. Voor de ingewijden: het serienummer van een van de zwarte Enzo's.quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef Pharell het volgende:
tering die zwarte!Jay Kay weet echt wat lekker is!
en estolan... over een bord voor je kop gesproken zeg
damn gast.. je kan ook te ver gaan met je mening
was Jay Kay niet de eerste met een zwarte enzo?quote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Argento het volgende:
[..]
"Pharrell" das toch die pipo van N*E*R*D of zoiets? Die zou de eigenaar zijn van s/n 134282. Voor de ingewijden: het serienummer van een van de zwarte Enzo's.
Kleine wereld.
ja idd toyota's meer identiteitquote:Op maandag 7 november 2005 04:19 schreef StefanP het volgende:
Dan zie ik toch liever
[afbeelding]
En wel omdat daar 1000% meer eigen identiteit in zit... elke auto is anders. Een enzo is leuk, maar elke enzo is identiek en 50 enzo's zijn
Ik weet er ook veel van hoorquote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was Jay Kay niet de eerste met een zwarte enzo?
Jij bent wat dat betreft zeer goed in die info. Kan jij mij vertellen of hij de eerste was met een zwarte enzo. En wie was overgens de aller eerste burger met een Enzo?
Geweldig dat jij zo onwijs veel van Ferrari weet![]()
Nee, de eerste met een zwarte Enzo is Jean Todt (s/n 128783). Een zwarte Enzo met een zwart interieur. Jay Kay´s Enzo heeft een donkergroen interieur (s/n 132051, kenteken ´V17 JET´). Todt heeft overigens twee Enzo´s!quote:Op maandag 7 november 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was Jay Kay niet de eerste met een zwarte enzo?
Jij bent wat dat betreft zeer goed in die info. Kan jij mij vertellen of hij de eerste was met een zwarte enzo. En wie was overgens de aller eerste burger met een Enzo?
Geweldig dat jij zo onwijs veel van Ferrari weet![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef Argento het volgende:
Zo dan.....lever ik even de mosterd ver na de maaltijd.......
Dus jij hebt liever:quote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Mad-Matt het volgende:
he bah, lelijke dingen.
En als ik hem zou kopen zou ik hem dus gewoon in het blauw willen.
Maar doe mij idd maar een Supra of een RX-7 ofzo
Dat zou kunnen, ik kwam deze Enzo's tegen in het register dus vandaar.quote:Op maandag 7 november 2005 16:59 schreef Argento het volgende:
Jacco, je vergeet de Enzo´s van John Bosch en Peter Maronier. Die van Peter van Merkenstein staat te koop bij Munsterhuis, of is inmiddels verkocht. Een of andere Eindhovense vastgoedhandelaar heeft er inmiddels ook ééntje op de kop kunnen tikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |