En die klopt nog ook?quote:
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En die klopt nog ook?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan vooruitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was wel erg gezellig hoor vannacht. zelden midden in de nacht en in m'n uppie zo hard zitten lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:42 schreef Pinball het volgende:
PH52, Ik denk dat je beter die OP van APK over kan nemen in jouw OP?
Alsof mensen dat zo gaan lezen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even kopieren en in je eigen OP inplakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Snaptnix ++ => Omdat ze als enige hier in het topic wél aan mij dacht voor de lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bep ++ => Omdat we elkaar zo goed begrijpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(Bep toegevoegd)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luciano -- => Omdat ie zo lastig is (Luciano toegevoegd)
als we dan toch weer aan gaan passenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je hebt m'n punten niet geteldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk nog 'nsquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je hebt m'n punten niet geteldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
done!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:00 schreef Zw0rld het volgende:
Flugeltje ik had een foutje gemaakt.
Petidali had ik niet verhoogd. die moet op 19 staan.
AUB aanpassen. thanks.
cuall go for it!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef cuall het volgende:
Klaar Dames??????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja welke lijst moet ik nou nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef PH52 het volgende:
Zo gaat-ie goed, nu ff opletten dat Cuall de juiste punten meeneemt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn laatste lijst klopt helemaal....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De laatste van flugeltje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed ik ga beginnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall go for it!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop