Nee!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef luciano het volgende:
Mag je ook je stemmen van een hele week opsparen , en dan kaboemmmm iemand er met minus 14 in één keer eruit stemmen als een soort verrassingsaanval !! ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik best even doen, maar weet niet of er iemand aan het stemmen is. Krijgen we straks weer een complete chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand die alweer nuchter is even de users op volgorde van punten enzo zetten?![]()
Ach Luciano, je kunt natuurlijk ook met al je 36 kloontjes achter elkaar stemmen en mij direct naar de onderwereld verbannen....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef luciano het volgende:
Mag je ook je stemmen van een hele week opsparen , en dan kaboemmmm iemand er met minus 14 in één keer eruit stemmen als een soort verrassingsaanval !! ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij is het handiger als ze op alfabetische volgorde blijven staan, anders loop je iedere keer zo te kloten als je je punten hebt gegeven met copy enzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand die alweer nuchter is even de users op volgorde van punten enzo zetten?![]()
GMTAquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef luciano het volgende:
Ik was net hetzelfde aan het posten miezemaus , heheheh
Scanman: 23quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Die van jou is bij deze dus vervallen, jezelf punten geven mag nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef luciano het volgende:
Zullen we dat de volgende keer afspreken ph52 ? Ik had mezelf net al 2 bonuspunten gegeven voor de moeite , hahahaha
Ik doe wel even een poging, misschien kan iemand het even nakijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Heb de mijne al weggehaald zoals je ziet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef luciano het volgende:
Zullen we dat de volgende keer afspreken ph52 ? Ik had mezelf net al 2 bonuspunten gegeven voor de moeite , hahahaha
ik word gewoon genegeerd hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij is het handiger als ze op alfabetische volgorde blijven staan, anders loop je iedere keer zo te kloten als je je punten hebt gegeven met copy enzo..
3 dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
2 mensen met lijstjes op volgorde van punten en 2 verschillend.
We moeten een soort Rob benoemen, dan kan die alle wijzigingen in de lijst doorvoeren en af en toe plakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
3 dus![]()
ehm zal ik mijne dan maar weer weghalen?![]()
Nee joh, gaat prima de lux toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:54 schreef Showtime het volgende:
Je kan beter max 10 users nemen en beginnen met stemmen. Users die afvallen onderaan het lijstje bij de afvallers toevoegen en een nieuwe kandidaat selecteren. Met zo een lange lijst wordt het een zooitje omdat het teveel onderhoud en overzicht vergt.
Zo ben ik echt niet hoor , je hebt tenslotte rood haar vertelde je me geloof ik in het roosendaal topic .....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach Luciano, je kunt natuurlijk ook met al je 36 kloontjes achter elkaar stemmen en mij direct naar de onderwereld verbannen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |