Nee dat dacht ik eerst ook. Maar klopt wel idd. cuall is van nieuwe start (17) uitgegaan en alle stemmen opnieuw verwerkt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb nieman -- gestemd
Ok snap er nix meer vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik eerst ook. Maar klopt wel idd. cuall is van nieuwe start (17) uitgegaan en alle stemmen opnieuw verwerkt.
avonne
Petitdali 15 ++ als de best Fok!-fake-PIKker
Loverbear -- omdat hij een zij bleek te zijn
Regenworm -- omdat zij een hij bleek te zijn
Pinball
APK-- Mij vergeten
Day-- Mij vergeten
lovebear-- Mij vergeten
Versabommie
Scanman +2 Omdat ik me echt het lazerus provoceer maar hij er gewoon relaxed onder blijft ....Grrrrrrrrrrrrrrrr!
Snaptnix +2 voor de gezellige avond gisteren !
Lovebear +2 omdat er vlees aan zit!
Uitgaande van start van 17 is dat dus idd 15. De eerdere lijst was dus verkeerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall opletten je heb de verkeerde gekopieerd ik had eerst 19 pnt sta nu op 15 en verder heb niemand -- gestemd![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:39 schreef Ferdii het volgende:
-- loedertje, de eerste die het huis gaat verlaten![]()
Deze stemmen tellen nog voor de zaterdag hoor Loedertje, jij had nog niet gestemd, maar je mag niet op jezelf stemmenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn stemmen voor vandaag.
Loedertje -3
Apk + 3 !
verkeerde lijst apkquote:Op zondag 6 november 2005 00:10 schreef APK het volgende:
Scanman -- Judas.
Loeder ++ Liev.
Regenworm -- Waarom leeft dat figuurHersenloos gezeik
Vertel.quote:Op zondag 6 november 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
verkeerde lijst apk![]()
Foei als TS nie eens melden dat je gaat stemmen, is dat nou het goede voorbeeld geven![]()
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.quote:
Nou FOEI APKquote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.
Zeker weten?quote:Op zondag 6 november 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je bent niet met de lijst van lovebear verder gegaan.
quote:
edit nm.quote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
is bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |