En die klopt nog ook?quote:
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En die klopt nog ook?![]()
We gaan vooruit![]()
Was wel erg gezellig hoor vannacht. zelden midden in de nacht en in m'n uppie zo hard zitten lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat iemand anders wat meer tijd beschikbaar heeft want het is net als vannacht binnen notime een enorme chaos.![]()
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:42 schreef Pinball het volgende:
PH52, Ik denk dat je beter die OP van APK over kan nemen in jouw OP?
Alsof mensen dat zo gaan lezen.
Even kopieren en in je eigen OP inplakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe dat moest dan deed ik dat wel, heb maar ff de link geplaatst.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:55 schreef flugeltje het volgende:
Snaptnix ++ => Omdat ze als enige hier in het topic wél aan mij dacht voor de lijst![]()
Bep ++ => Omdat we elkaar zo goed begrijpen(Bep toegevoegd)
Luciano -- => Omdat ie zo lastig is (Luciano toegevoegd)
als we dan toch weer aan gaan passenquote:
Kijk nog 'nsquote:
done!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:00 schreef Zw0rld het volgende:
Flugeltje ik had een foutje gemaakt.
Petidali had ik niet verhoogd. die moet op 19 staan.
AUB aanpassen. thanks.
ja welke lijst moet ik nou nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef PH52 het volgende:
Zo gaat-ie goed, nu ff opletten dat Cuall de juiste punten meeneemt.![]()
Mijn laatste lijst klopt helemaal....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ff![]()
De laatste van flugeltje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ja welke lijst moet ik nou nemen?
Ik WACHT wel ff![]()
Goed ik ga beginnenquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 11:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall go for it!!!!![]()
Die is volgens mij nog volop aan het lezen in het eerste topicquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef nachtzuster het volgende:
leuk, ik ga ook even stemmen![]()
edit: of ga jij eerst muizemeis?
Ja mooi he! Was echt geniale zet van jequote:
Die minstemmen heb je van mijquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef luciano het volgende:
Ik stond in eerste instantie niet in het lijstje , maar halverwege heeft iemand mij er wel bijgezet , en iemand heeft mij min 2 gegeven , wie wie wie ??? , en hoe kan een topic beginnen met een stand van 17 / 19 / 21 voor sommigen , als er in de regels staat dat er met 15 wordt begonnen ! ?![]()
Waar staan de eerste stemmen ???![]()
keej, ben al bezigquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog volop aan het lezen in het eerste topic![]()
Nou de -- stem voor jou staan gewoon op deze pagina hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:28 schreef luciano het volgende:
Ik stond in eerste instantie niet in het lijstje , maar halverwege heeft iemand mij er wel bijgezet , en iemand heeft mij min 2 gegeven , wie wie wie ??? , en hoe kan een topic beginnen met een stand van 17 / 19 / 21 voor sommigen , als er in de regels staat dat er met 15 wordt begonnen ! ?![]()
Waar staan de eerste stemmen ???![]()
[ http://images.fok.nl/s/tps.gif ] @ flugeltjequote:Op zaterdag 5 november 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die minstemmen heb je van mijEn je hebt het ook aan mij te danken dat je nu in het lijstje staat...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:36 schreef luciano het volgende:
[..]
[ http://images.fok.nl/s/tps.gif ] @ flugeltje
[ http://images.fok.nl/s/hammer.gif ] @ flugeltje
Huhquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef Snaptnix het volgende:
Maar heb nog steeds geen lijstje van je gezien
Muizemuisquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef muizemeis het volgende:
Cuall krijgt ook ++ want die vind ik meestal erg grappig
Nee!quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef luciano het volgende:
Mag je ook je stemmen van een hele week opsparen , en dan kaboemmmm iemand er met minus 14 in één keer eruit stemmen als een soort verrassingsaanval !! ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik best even doen, maar weet niet of er iemand aan het stemmen is. Krijgen we straks weer een complete chaos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand die alweer nuchter is even de users op volgorde van punten enzo zetten?![]()
Ach Luciano, je kunt natuurlijk ook met al je 36 kloontjes achter elkaar stemmen en mij direct naar de onderwereld verbannen....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef luciano het volgende:
Mag je ook je stemmen van een hele week opsparen , en dan kaboemmmm iemand er met minus 14 in één keer eruit stemmen als een soort verrassingsaanval !! ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij is het handiger als ze op alfabetische volgorde blijven staan, anders loop je iedere keer zo te kloten als je je punten hebt gegeven met copy enzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Kan iemand die alweer nuchter is even de users op volgorde van punten enzo zetten?![]()
GMTAquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef luciano het volgende:
Ik was net hetzelfde aan het posten miezemaus , heheheh
Scanman: 23quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Die van jou is bij deze dus vervallen, jezelf punten geven mag nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef luciano het volgende:
Zullen we dat de volgende keer afspreken ph52 ? Ik had mezelf net al 2 bonuspunten gegeven voor de moeite , hahahaha
Ik doe wel even een poging, misschien kan iemand het even nakijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
Heb de mijne al weggehaald zoals je ziet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef luciano het volgende:
Zullen we dat de volgende keer afspreken ph52 ? Ik had mezelf net al 2 bonuspunten gegeven voor de moeite , hahahaha
ik word gewoon genegeerd hierquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij is het handiger als ze op alfabetische volgorde blijven staan, anders loop je iedere keer zo te kloten als je je punten hebt gegeven met copy enzo..
3 dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:51 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
2 mensen met lijstjes op volgorde van punten en 2 verschillend.
We moeten een soort Rob benoemen, dan kan die alle wijzigingen in de lijst doorvoeren en af en toe plakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
3 dus![]()
ehm zal ik mijne dan maar weer weghalen?![]()
Nee joh, gaat prima de lux toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:54 schreef Showtime het volgende:
Je kan beter max 10 users nemen en beginnen met stemmen. Users die afvallen onderaan het lijstje bij de afvallers toevoegen en een nieuwe kandidaat selecteren. Met zo een lange lijst wordt het een zooitje omdat het teveel onderhoud en overzicht vergt.
Zo ben ik echt niet hoor , je hebt tenslotte rood haar vertelde je me geloof ik in het roosendaal topic .....quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach Luciano, je kunt natuurlijk ook met al je 36 kloontjes achter elkaar stemmen en mij direct naar de onderwereld verbannen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |