abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43275917
Ik ben er zeker bij, blijft lachen die wedstrijd. Ben benieuwd hoe de rooien het doen onder hun nieuwe trainer.
pi_43322537
Gadverdamme uitgerekend dit weekend ben ik weg
Bloed, zweet en tranen!
pi_43322826
Ik dus ook

Maarja, hopelijk ben ik er de volgende keer weer.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 november 2006 @ 16:15:38 #104
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43327451
Ik ben er bij ik film het toevallig weer voor RTV Utrecht komen jullie me gezellig een handje geven ? ik sta bovenaan de tribune of op het veld, tot dan fokkertjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_43328181
Natuurlijk ben ik er bij
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43334306
Mooi debuut voor Cees Lok natuurlijk als trainer. Ben wel benieuwd of ie bij de Vogels ook gaat counteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43334629
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Mooi debuut voor Cees Lok natuurlijk als trainer. Ben wel benieuwd of ie bij de Vogels ook gaat counteren.
Verdedigen kunnen we niet echt dus het zou mijn erg vreemd lijken als het zou gebeuren.
pi_43334673
Het is wel Cees' stijl. Maar ik denk niet dat de fans dat pikken!
www.thuisuiteten.nl
pi_43338758
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Het is wel Cees' stijl. Maar ik denk niet dat de fans dat pikken!
Ik ben wel nieuwsgierig hoe Spakenburg gaat spelen nu ze er zelf ook beter voorstaan. Hopenlijk niet meer teveel tijdrekken en dom schoppen. En ja, schoppen is heel wat anders dan veel inzet.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 03:38:16 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_43348912
Mijn visboer is van de rooien. Dus mogen die winnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 november 2006 @ 07:55:59 #111
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43349388
Daar moet ik nog eens heen die match...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43349859
quote:
Op woensdag 8 november 2006 07:55 schreef DarkShine het volgende:
Ik ook

Ik ben trouwens voor de rooien. Mooi shirt hebben die
pi_43350299

Briljant
  woensdag 8 november 2006 @ 10:40:39 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43361624
quote:
Op woensdag 8 november 2006 07:55 schreef DarkShine het volgende:
GA.. en laat je verassen
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_43362668
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:40 schreef pfaf het volgende:
Aaah, leuk hij komt er weer aan.
Maar zonder vuurwerk.
Actie van De Sonneman lijkt helaas niet te helpen nee....
www.thuisuiteten.nl
pi_43362780
Misschien halen ze de Middeleeuwse kanonnen weer van stal
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_43364945
quote:
Voorbeschouwing Spakenburg - IJsselmeervogels

Woensdag 8 november 2006

Aanstaande zaterdag is het weer zover. Onder enorme publieke belangstelling zal de derby der derby's weer worden gespeeld. Was de beladenheid van deze kraker altijd al tot in het extreme, dit keer gaat het nog enkele treden hoger. De stand op de ranglijst en de verschillen tussen beide topelftallen zijn zo gering dat de verwachtingen bijna buitenproportioneel zijn.

Bij IJsselmeervogels maakt trainer Cees Lok zijn debuut. Zelfs de gelouterde Lok zal even achter zijn oren krabben bij het zien en voelen van zoveel emoties in en rondom het veld. De kersverse trainer zal met zijn ervaren manschappen volle bak moeten gaan in het hol van de leeuw. Ook zijn collega aan de andere kant weet als geen ander dat juist deze wedstrijd een reputatie kan maken of breken. Erik Assink maakte als coach van IJsselmeervogels in het seizoen 1994-1995 reeds twee derby's mee. Hij stapte nog nooit als winnaar van het veld. Beide wedstrijden eindigden in een gelijkspel. De eerste werd bij IJsselmeervogels gespeeld. In een teleurstellende wedstrijd kwamen beide teams niet verder dan een 0-0 gelijkspel. De return was veel aantrekkelijker. Gijs Bos zette IJsselmeervogels al vroeg in de wedstrijd op voorsprong . De koploer vergat daarna het karwei vroegtijdig af te maken en zag een opportunistisch Spakenburg de regie gaandeweg het duel overnemen. De verdiende gelijkmaker viel twaalf minuten voor het einde. Melrik Beukers scoorde op fraaie wijze zijn eerste derbydoelpunt. Drie minuten voor het einde kreeg Spakenburg een penalty en leek alsnog winnaar te worden van het meeslepende duel. Melrik Beukers plaatste zich achter de bal maar kreeg bezoek van medespeler Theo de Graaf die de aanvoerder kwam vertellen zich absoluut zeker te voelen en daarom de strafschop graag wilde nemen. De afloop is bekend. Theo de Graaf miste en werd daar nog jarenlang aan herinnerd. IJsselmeervogels had aan het gelijke spel voldoende om runner-up Spakenburg achter zich te houden en zou uiteindelijk afdelingskampioen worden en twee maanden later zelfs landskampioen.

Afgelopen zaterdag boekte IJsselmeervogels een makkelijke, maar daarom niet minder belangrijke, overwinning op hekkensluiter SSV'65. Na afloop werd afscheid genomen van de net niet heilig verklaarde Willem Leushuis. Met deze overwinning verstevigde de landskampioen ook nog eens de koppositie omdat de concurrentie punten liet liggen. Quick Boys verloor op eigen veld toch wel verrassend van Sparta Nijkerk (2-4) en Hoek kwam tegen laagvlieger Geinoord niet verder dan een 2-2 gelijkspel. Als laatste verspeelde Spakenburg twee punten tegen het Zeeuwse Kloetinge. De ‘blauwen' kwamen niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Niettemin kan Spakenburg, als het haar twee inhaalduels wint, langszij komen bij de ‘rooie' landskampioen.

Zover is het echter nog niet. Eerst het duel van aanstaande zaterdag. In het elftal van trainer Cees Lok is doelman Paul Verboom een vraagteken. Zijn botsing met Niels Paardekooper in het duel met SSV'65 en de hersenschudding die de goalie daaraan overhield is mogelijk een spelbreker voor aanstaande zaterdag. De eveneens uitgevallen linksback Henri de Graaf heeft meer kans op een basisplaats. Daarnaast is ook het meespelen van Christian Opschoor geen zekerheid. De rest van de selectie is fit en blakend van zelfvertrouwen. Als scheidsrechter is Cees van Duijn aangesteld. De leidsman is afkomstig uit Katwijk en zal om drie uur laten aftrappen voor hopelijk een aantrekkelijke en sportieve wedstrijd, die wederom door heel Nederland met positieve verwondering en licht jaloerse ogen wordt bekeken. U bent van harte welkom op sportpark De Westmaat te Spakenburg!
Deze komt wel van de 'rooie' kant
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 november 2006 @ 18:22:13 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43366424
net op editie NL een stukkie, over deze wedstrijd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43373958
Pierre Tosch onzeker voor de derby
pi_43374646
F1Bas, wat was er nou precies afgelopen zaterdag gebeurt? Supporters van Spakenburg hadden een lid van IJsselmeervogels in elkaar gebeukt ofzo?
pi_43375926
Er is een lid van de sfeercomissie van de rooie in elkaar geslagen door aanhangers van de blauwe.
pi_43379009
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Stansfield het volgende:
Er is een lid van de sfeercomissie van de rooie in elkaar geslagen door aanhangers van de blauwe.
Ja klopt, met 15 man tegen 1 ofzo
pi_43382671
Wtf, is dat tegenwoordig zelfs ook bij amateurwedstrijden..?!
  Trouwste user 2022 donderdag 9 november 2006 @ 00:59:21 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_43382702
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Stansfield het volgende:
Gezellig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')